تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

صعود پارگوئه و اسپانیا به جمع هشت تیم برتر

با پیروزی اسپانیا و پاراگوئه بر حریفان خود، هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی ٢٠١٠ مشخص شدند.

در نخستین بازی سه شنبه دو تیم ژاپن و پاراگوئه مقابل هم رفتند که پس از ١٢٠ دقیقه بازی، تیم پاراگوئه موفق شد در جریان ضربات پنالتی و با نتیجه ٥-٣ تیم ژاپن، آخرین نماینده آسیا را از گردونه مسابقات جام حذف کند.


رونالدو غمگین از حذف پرتغال، عکس از فیفا

در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی نیز تیم اسپانیا با تک گل دقیقه ٦٣ داوید ویا موفق شد پرتغال را شکست دهد. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گل زدن به دست آوردند که از آن بهره‌ای نبردند.

مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ٢٠١٠ پس از دو روز استراحت در روز جمعه و با بازی دو تیم برزیل و هلند آغاز خواهد شد. این بازی ساعت ١٦ به وقت محلی و در ورزشگاه نلسون ماندلا شهر پورت الیزابت برگزار می‌شود.


خوشحالی اسپانیایی‌ها بعد از گل، عکس از فیفا

در دیگر بازی این روز نیز که ساعت ٢٠:٣٠ به وقت محلی و در ورزشگاه ساکرسیتی شهر ژوهانسبورگ برگزار می‌شود دو تیم اروگوئه و غنا به جدال هم خواهند رفت.

ساعت ١٦ روز شنبه نیز دو تیم آرژانتین و آلمان در ورزشگاه گرین پورت شهر کیپ تاون به مصاف هم رفته و در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی هم پاراگوئه و اسپانیا از ساعت ٢٠:٣٠ و در ورزشگاه الیس پارک ژوهانسبورگ به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)