تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

دفتر تحکیم: ظلم رفتنی است و حق ماندنی

دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه‌ای احکام صادره برای دو فعال دانشجویی را «ظلم و جوری مضاعف» عنوان کرد و گفت: «مردم طی مبارزات خویش در تاریخ ثابت کرده‌اند که ظلم حتی اگر دیر پاید، عمر ابدی نباید.»

دفتر تحکیم وحدت این احکام را نشانه فرارسیدن روزهای «دشوارتر» دانسته و آورده‌ است: «سختی‌ها در نهایت به سود ملت است و آن که نخواهد ماند، کسی است که از آنِ مردم نیست.»

بهاره هدایت، مسئول روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت، دبیر پیشین کمیسیون زنان دفتر تحکیم وحدت و عضو دو دوره شورای مرکزی این اتحادیه از سوی دادگاه به ۹ سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شده‌است. خانم هدایت از نهم دی ماه سال گذشته در بند نسوان زندان اوین در بازداشت است.


میلاد اسدی، بهاره هدایت

دادگاه انقلاب میلاد اسدی، دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی و عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت را به هفت سال حبس تعزیری محکوم کرده‌است. میلاد اسدی نیز از نهم آذر ماه سال گذشته در بند ۳۵۰ زندان اوین است.

بیانیه تحکیم وحدت با بیان این‌که چنین احکامی بذرهای «کینه و نفرت» را در جامعه می‌کارد، به حاکمیت هشدار داده که آن‌چه درو خواهد کرد، حاصل همین «ظلمی» است که بر «مردم» می‌کند.

دفتر تحکیم وحدت احکام صادر شده از سوی «دادگاه‌های فرمایشی» را برای حاکم کردن فضای «اختناق و سرکوب» در جامعه‌ دانسته است.

در بخشی از این بیانیه آمده‌است: «گرچه مشت آهنین از سوی حاکمیت اقتدارگرا سخت‌تر بر مردم رنجدیده، دروغ‌شنیده و ریا دیده فرو می‌آید اما پایان این راه، آغاز سربلندی و پیروزی همه دانشجویان و مردم است.»

دفتر تحکیم وحدت از مردم خواسته‌ است که «محکم‌تر» از پیش بر «مطالبات و آرمان‌ها» پافشاری کنند.

دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه چنین احکامی بذرهای «کینه و نفرت» را در جامعه می‌کارد، به حاکمیت هشدار داده که آنچه درو خواهد کرد، حاصل همین «ظلمی» است که بر «مردم» می‌کند

این بیانیه با «بی‌سابقه» دانستن چنین احکامی برای فعالان دانشجویی، آورده‌است: «جامعه دانشگاهی و مدنی در عین تحیر و خشم از سنگ‌هایی که این روزها به سوی دانشگاه فرو می‌ریزند، به زندان افکندن انسان‌هایی دلسوز و دانشجویانی رنج کشیده را ظلمی غیر قابل جبران وبی‌بازگشت می‌داند.»

این بیانیه می‌گوید: «دفتر تحکیم وحدت راهی را در پیش گرفت که سنگلاخ‌ها و دشواری‌های بسیار داشت و دارد اما ذره‌ای از این راه بازنگشت و نخواهد گشت و حق کلام در این سخت نهفته‌ است که ظلم رفتنی است و حق ماندنی.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

مسيله اين نيست چرا يك نفر توده اي به دفتر تحكيم و شيرزن ان توهين كرده اين ها علنا در سايت رسواي توده اي پيك نت به تحكيم وسالار رادمرد ان زيد ابادي شرف اهل قلم حمله برده بودند٠
مسيله اين است كه ف تابان در اخبار روز جبهه قديمي جنگ عليه ليبرال ها و ازادي خواهان ايران را كه توده ايها در ١٣٣٠ تا ١٣٣٢ و ١٣۵٧ تا ١٣٦٠ به نفع روسيه و عليه منافع ملي ايران گشوده بودند دوباره موذيانه زير لوا و نقاب سكولاريسم روسي گشوده تا حزب خاين توده و ماركسيسم روسي را نجات دهد.
دليل :
١) اگر حرفي عليه اين جريان و سردمدارانش بزني فورا سانسور مي شود
٢) هركسي اما مجاز است عليه دگرانديشان هر توهيني بكند ولي تابان ان را سانسور نمي كند بلكه چند نظر تاييد اميز هم چاپ مي كند.

مدرك :

نظر ديگري شبيه همين بي تعارف ( ف تابان ) همين جا بود پاك شد چون براي ماركسيسم روسي بد بود .
اما نظر بي تعارف ( ف تابان ) هنوز هست !!!

نتيجه :
غير ماركسيست ها بدانند اتحاد با ماركسيست ها غير ممكن است .
ماركسيست ها فقط پارو زن مي خواهند متل عقرب نيش ميزنند.
به همين دليل با موسوي و خط امام و حتي ارتجا مي سازند ولي با ليبرال و ملي و ملي مذهبي و سكولار و مشروطه خواه و حتي مجاهد نمي توانند كنار بيايند
كسي مي داند چرا عمويي و رييس دانا و درويسيان و زر افشان ازادند ولي زيد ابادي و توكلي و بهاره و ميلاد و عماد و هنگامه و ... زندان هاي طويل المدت گرفته اند?
كي همكار رژيم است ?
كي آب روي آتش جنبش ميريزد?
حقيقت روشن تر از اين ?

-- bahareh shir zane tahkim vahdat ، May 21, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)