تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

جنتی: دانشجو نمره می‌خواهد، ناچار است محجبه باشد

احمد جنتی، امام جمعه موقت تهران می‌گوید که بیش از ۲۰ سال است که در زمینه حجاب «شل» گرفته شده و مسئله حجاب حل نشده‌ است.

وی در مورد چاره حل این «مسئله» در دانشگاه‌ها خطاب به مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت که «دانشجو نمره می‌خواهد و ناچار است دستور حجاب را اجرا کند.»

آقای جنتی با بیان این‌که «دانشگاه و دانشجویان در اختیار شما هستند»، از مقامات مسئول خواست که در صورت «بدحجابی» دانشجویان از سوی کمیته انظباطی با آن‌ها برخورد کنند.


آیت‌الله جنتی

خطیب موقت جمعه تهران با بیان این که کار فرهنگی در مورد حجاب «پاسخ مثبت» نداده‌ است، خواستار «همت و کار مضاعف» در این زمینه شد.

وی افزود: «بعضی اوقات افرادی می‌گویند باید کار فرهنگی انجام شود، اما مگر این کار چندبار باید انجام شود که پاسخ مثبت هم ندهد؟ با این گونه روش‌ها دست خود را می‌بندید.»

این روحانی هوادار محمود احمدی‌نژاد همچنین خواستار شروع اجرای قانون حجاب توسط کارمندان شد و گفت که این قانون باید در بیمارستان‌ها و سایر مراکز نیز اجرا شود.

هم‌اینک تمام زنان در ایران مجبور به پوشش موی سر و بدن هستند و تخطی از این قانون مجازات در پی دارد.

نیروهای محافظه‌کار در ایران بیرون ماندن بخشی از موی سر و پوشیدن مانتوی کوتاه را مصداق «بدحجابی» می‌دانند و خواستار مقابله با آن هستند.

این عضو شورای نگهبان با هشدار نسبت به «پیامدهای بدحجابی»، از حوزه‌های علمیه و مبلغان خواست که در این زمینه وارد عمل شوند.

خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه کار فرهنگی در مورد حجاب «پاسخ مثبت» نداده‌ است، خواستار «همت و کار مضاعف» در این زمینه شد

در هفته‌های اخیر اغلب امامان جمعه در تهران و شهرهای دیگر «مقابله با بدحجابی» را موضوع خطبه‌های نماز جمعه قرار داده‌اند.
احمد خاتمی، امام جمعه هفته گذشته تهران نیز در صحبت‌های خود به ناتوانی نیروهای محافظه‌کار در مجبور ساختن زنان به پوشش اسلامی اشاره کرد و از ناراحتی زیاد زنان طرفدار حجاب از این مسئله خبر داد.

هر ساله با گرم شدن هوا، توجه نیروهای محافظه‌کار به حجاب و پوشش زنان جلب می‌شود و سخت‌گیری‌ها در این زمینه افزایش می‌یابد.

جنتی: ایران قطب جدید منطقه
احمد جنتی در بخشی دیگر از سخنان خود سیاست خارجی ایران را مورد توجه قرار داد و گفت که ایران در حال شکل دادن به «قطب جدیدی» در منطقه‌ است.

وی افزود: «رزمایش‌های سپاه و ارتش بود که نشان داد قدرت جدیدی در منطقه در حال شکل‌گیری است.»

در چند ماه اخیر نیروهای نظامی ایران چند مانور نظامی در آب‌های خلیج فارس برگزار کرده‌اند.

این عضو شورای نگهبان در ادامه کشورهای غربی را مورد خطاب قرار داد و اظهار داشت: «باید این پنبه را از گوش‌شان بیرون کنند که فکر کنند منطقه جای قطب سوم نیست.»

امام جمعه تهران امضای بیانیه اخیر هسته‌ای از سوی ایران، ترکیه و برزیل را «مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و غرب» توصیف کرد و گفت که این بیانیه غرب را در «بن‌بست» قرار داده‌ است.

در هفته جاری پس از مذاکره سه‌جانبه ایران، ترکیه و برزیل، دولت ایران با پیشنهاد مبادله سوخت در خاک ترکیه، موافقت کرد. این توافق تا امروز با استقبال گرم دولت‌های غربی روبه‌رو نشده‌است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بکنید این کارها رو...موج جدید مهاجرت، دلسردی، خشم، مشت گره شده، بغض فرو خورده...همه اینها پیامد کارهای شماست. بکنید این کارها رو. مگر نابودی یک ملت، شاخ و دم دارد؟ مگر انحطاط و زوال و نابودی و به عقب رفتن و یاس و نا امیدی را فقط باید در کتاب های تاریخ خواند؟ بکنید این کارها رو

-- بدون نام ، May 21, 2010

در کلّ صدیقی با مزه تر از جنتی نیست؟

-- بدون نام ، May 21, 2010

khube, ba soraate bishtar pish be suie sarnegunishun pish miranba in kara.

-- بدون نام ، May 21, 2010

قابل توجه اقای جنتی ؛ عباس وطن‌پرور، نماینده پیشین ایران در سازمان جهانى کار به خبرگزارى مهر گفته است: «با یک حساب مقدماتى مى‌توان نرخ بیکارى را در حال حاضر بالاى ۲۲ درصد دانست. هم اکنون نه تنها نرخ بیکارى ۱۱.۹ و ۱۳.۸ نیست، بلکه در برخى استان‌ها نرخ بیکارى بالاى ۴۵ درصد است.»

-- کاوه ، May 21, 2010

دانشجوی مسلمان فرانسوی هم اگر نمره میخواهد باید حجابش را بردارد و شما بیجا میکنید اعتراض کنید

-- بخت النصر خراسانی ، May 21, 2010

جناب بخت النصر خراسانی مگر هر کس هر جای دنیا کار اشتباهی کرد معنی اش اینست که کار اشتباه امثال شما پس درست است؟! این همان استدلال بی منطقی است که در سراسر حاکمیت ایران هم حاکم است.

-- کوروش ، May 21, 2010

برادر جان اين نماينده خود اله هست مجوز هم داره سيد علي هم تاييد كرده چه شب هايي با خدا ابكوشت ميخوردند و براي دنيا تصيميم ميگيرند يك باز رده بود بيخ گوش خدا كه سيد علي را بكنه جاي خدا حضرت خدا گفته بشه سايه من امام جنتي گفته ميخوردمت فردا توي تماز جمعه ميگم اين خدا ته اش باد ميدهد خدا هم گفته حلا حضرت عالي كوتاه بياين گفته اين پنبه را از توي گوشت بيرون بيار معمولا از پنبه خيلي خوشش مياد نماز وحشتي نيست كه اين حرف را نزنه

-- جم ، May 21, 2010

خاک بر سر احمق فلاکت زذه هر چی آخوند که در همه چیز دخالت دارد.

-- مسعود از پارس ، May 21, 2010

از هارت و پورت های این مردک این طور بر می آید که دانشجو تنها برای نمره باید حجاب داشته باشد و در غیر این صورت،گور بابای اسلام که چنین دستوراتی داده است!حالا تکلیف آن دسته که دانشجو نیستند چیست؟!پیشنهاد می کنم که چون نمره نمی خواهند،حجابشان را بردارند و دانشجویان فعلی هم به محض فارغ التحصیلی و تسویه حساب با دانشگاه،بی خیال حجاب شوند!

-- بدون نام ، May 21, 2010

نمره زنان و دختران شجاع و دانای ایرانی بیست است. من به عنوان یک استاد دانشگاه به همه آنها بیست می دهم.

تو هم سی سال است که شکر خوردی باز هم بخور تا ثمرش را ببینی.

-- بدون نام ، May 21, 2010

نه بابا! امامی کاشانی از همه شون بامزه تره!

-- مهدی ، May 21, 2010

دانشجویی که بجای «یاد گیری» برای «بهبود و رشد» «عقلی» خود و جامعه بخاطر «نمره» و «مدرک» به «دانشگاه» میرود از حد «خبرگان» و «خواص» پیشتر نخواهد رفت و همان بهتر که از فرط خجالت و برای پنهان کردن خود یا «ریش و سیبیل» گذاشته و یا زیر «عمامه» و «عبا» رفته و یا اینکه «محتجبه» باشد. جواب خداوند هم برای «بد نمازی» و منحرف کردن خلق او هم با آقای «جنتی» در روز قیامت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- بدون نام ، May 21, 2010

بي منطقترين آخوندي كه تاريخ ديده است اين مرد مردني اما ثروتمند است تو را چه به اختيار انسان چرا خدا آدم را با آنجا هاش ولو ميكند تو جنگليكه آدمهاي چلغوزي چون تو فضولباشي اند آقا مردم دوست ندارند عرب بشن دوست ندارند خود را بپوشند يا به عكس تو چه ميگي دين زوري براي توي قوري بس كنيد با اين حماقتما ۵٠ سال ديگر هم زور بزنيد حجاب بي حجاب آفتابه ولگن بيار برو به پاي آقا بوسه بزن فاقد شعور ودرك اختيار وحرمت انساني دنيا به مسخره تان گرفته خداكه خيلي پيشتر جوكتان نمود

-- مومن بي حجاب ، May 21, 2010

آقا جون، همه شون با مزن؛ منتهی نه در محل دانشگاه تهران بلکه پشت یه سری میله آهنی. خواه زندان، خواه باغ وحش.

-- امید ، May 21, 2010

خب حالا که اینجوزی هست دختران ما با گلاه گیس های زنگاوارنگ سر کلاس بروند موضوع پوشاندن موی زن است حالا موی اسب و مصنوعی که حرام نیست بهترین و قشنگ ترین کلاه گیس ها وارد بازار شده بخرند و بکشند روی سرشان تا حسابی حال رجیم را بگیرند

-- جمشید ، May 21, 2010

ایشان شکر خوردند

-- شکرپاش ، May 21, 2010

خوشم میاد که این جنتی مرگ نداره . آنقدر از این فتواها و حرف های مفت بزنید تا انشااله هر چه سریعتر بساط اسلام حکومتی و تشیع به سبک صفویه تون بر چیده بشه .

-- بدون نام ، May 21, 2010

حیف مردم با فرهنگ ومترقی ایران که افرادی مثل این اخوند بی سواد برایشون تعیین تکلیف می کنه....پرویز

-- Parviz ، May 21, 2010

Zedndeh bad eslam-e komedi

-- zolf ali ، May 21, 2010

خمینی جووون!
کجایی که ببینی کار امپراطوری ات به کجاها کشیده؟ هاهاها. مگر این که با توسری و به طمع نمره دخترها را به حجاب اجبار کنید.
حنای بی رنگ ملا و امام دست از دنیا کوتاه

-- بدون نام ، May 21, 2010

کجا هستند توده ای ها چریک های فدایی خلق کموننیست ها روشنفکران 2 اتیشه 30 ساله پیش که این اعجوزه های ادم خوار را به جان ما انداختند .
انها که ...شلوارشان را برای این قبیل طرز فکر ها چاک چاک کردند انها که رژیم ملی و دمکراتیک محمد رضا شاه را از تخت سلطنت به زیر کشیدند و انقلاب اسلامی شان را به ثمر رساندند حالا بیایند جواب بدهند چرا جواب ملت ایران را نمی دهند ؟ چرا در مقابل این کشتار تاریخی و تحقیر های هر روزه جوابگو نیستند چرا سکوت کرده اند چرا نمی ایند از ملت ایران به خاطر همدستی با این تروریست های خونریز که روی طالبان و بن لادن را سفید کرده اند عذر خواهی کنند چرا به ملت ایران جواب نمی دهند ؟؟

-- غمگین ، May 22, 2010

حاجی! که اون مکه ت و نماز و روزه ت تو کمرت بخوره ! ما رو از بچگی امر به معروف کردین که دختر رو تو بپوشون ! چی شد؟ زنان ایران دوش به دوش برادران ، پدران و دوست پسر هاشان ، بسوز ! دوست پسرهاشان در جاده علم ، هنر و آزادی با عزت نفس و غرور به راه افتاده اند. حالا این جا برای دولت فیروزآبادی و خامنه ای واحمدی نژاد تبلیغ میکنی؟ انشاالله تو هم زنده خواهی بود و خواهی دید!

-- ستاره ت ، May 22, 2010

کار اشتباه امثال من چیست جناب کورش؟! فکر میکنم شما منظور بنده را اشتباه متوجه شدید.

-- بخت النصر خراسانی ، May 22, 2010

دين موضوعي كاملا شخصي است واگر فرد به صورت دروني به ان اعتقاد نداشته باشد از دست رسول خدا هم كاري بر نمي ايد چه رسد به مشتي اخوند رياكار

-- amir ، May 22, 2010

حجابی که با زور نمره بیاید با یک باد هم خواهد رفت. لا اکراه فی الدین...

-- زهرا ، May 22, 2010

در فرانسه رو بنده ممنوع است نه حجاب به معنی روسری... VOILE INÉGRALE .... اما خودمونیم ما .... این حجاب اسلامی هم روی سکه دیگر برهنگی است ... پوشش کاملا زن برای ستر عورت ....

-- بدون نام ، May 22, 2010

حالا خوبه نگفته که دخترای بدحجابو بگیرین تجاوز کنین بهشون،البته اینم گفتن نمیخواد...

-- سیروس ، May 23, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)