تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

دستگیری چند مظنون به سرقت مجسمه‌های تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ می‌گوید «چند مظنون» به سرقت مجسمه‌های تهران دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین ساجدی‌نیا، با بیان این مطلب اضافه کرد که ۱۲ مورد سرقت مجسمه مشاهده شده اما از هفتم اردیبهشت سرقتی نداشته‌ایم.

پیش‌تر، صفرعلی براتلو معاون استانداری تهران گفته بود که «کمیته مقابله با سرقت تهران» به طور ویژه به موضوع سرقت مجسمه‌های برنزی تهران خواهد پرداخت.

اخیرا، تعدادی از مجسمه‌های برنزی شهر تهران از جمله مجسمه‌های شهریار، ستارخان، باقرخان و استاد معین به سرقت رفتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که ۲۰ الی ۳۰ نفر تحت عنوان «اراذل و اوباش» به پایگاه‌های پلیس امنیت مراجعه کرده و «تعهد داده‌اند که اقدام مجرمانه‌ای انجام ندهند.»

فرمانده انتظامی تهران همچنین به طرح «پلیس نامحسوس» اشاره کرد و گفت این پلیس، کار خود را در «حوزه سرقت» آغاز کرده‌است

پیش از این ساجدی‌نیا، از آغاز طرح جدید مبارزه با اراذل و اوباش خبر داده بود. طرح مبارزه با اراذل و اوباش، سال گذشته نیز از اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به طرح جدیدی با عنوان «برخورد با تولید و توزیع‌کنندگان سی‌دی‌های غیرمجاز» اشاره کرد و گفت: «۱۸۰ نقطه شناسایی شده و بیش از ۲۰۰ هزار سی‌دی و دی‌وی‌دی کشف شده‌است.»

فرمانده انتظامی تهران همچنین به طرح «پلیس نامحسوس» اشاره کرد و گفت این پلیس، کار خود را در «حوزه سرقت» آغاز کرده‌است.

«پلیس نامحسوس» از جدیدترین انواع نیروی انتظامی در ایران است که بنا به بیانیه کانون نویسندگان ایران «امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فضایی رعب‌آور ایجاد کردند.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

سردار حسین ساجدی‌نیا، با بیان این مطلب اضافه کرد که ۱۲ مورد سرقت مجسمه مشاهده شده اما از هفتم اردیبهشت سرقتی نداشته‌ایم. ( بخاطر اینكه دیگه چیزی نمونده كه بدزدند) مسخره است

-- بدون نام ، May 11, 2010

هر روز سناریویی جدید از سوی حکام احمق بر پاست! غافل از این که حماقت سیستم رو شده و با داشتن پول و قدرت کثیف در دست همه این سناریو ها را پیاده می کند

-- م ، May 11, 2010

این مسخره بازیها و الکی دزدیها رو خود رژیم به راه انداخته دیده نمیتونه علنی مجسمه ی مشاهیر رو جمع کنه اینجوری جمعش کرده که یه مدت دیگه مجسمه ی چهارتا چپر چلاق آخوند رو جایگزین کنه

-- ایرانزاد ، May 12, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)