تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

اعتراض به حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه تهران

دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به حضور محمود احمدی‌نژاد در این دانشگاه، مقابل محل سخنرانی وی تجمع کرده و شعار‌هایی علیه دولت دهم سر دادند.

به گزارش وب‌سایت جرس، آقای احمدی‌نژاد امروز (شنبه) بدون اعلام قبلی، در همایشی که به مناسبت بزرگداشت آیت‌الله مرتضی مطهری در دانشگاه تهران برگزار شده بود، حضور یافت.


عکس از آرشیو

آن‌طور که این وب‌سایت گزارش کرده، این مراسم در تالار ابن سینای دانشگاه تهران برگزار شد و حضور گارد ویژه در اطراف این محل بسیار چشمگیر بود.

نیروهای گارد ویژه، اجازه ورود دانشجویان معترض به داخل تالار را ندادند و تنها «دانشجویان خاص» اجازه حضور در تالار را داشتند که با هماهنگی قبلی وارد می‌شدند.

جرس گزارش کرده دانشجویان که تعدادشان بیش از دو هزار نفر بود، پس از این تجمع، در محوطه دانشگاه راهپیمایی کرده و شعار‌هایی همچون «مرگ بر دیکتاتور»، «دیکتاتور، حیا کن، دانشگاه رو رها کن»، «یا مرگ یا آزادی» و «یا حسین میرحسین» سر دادند.

گزارش شده که ماموران حراست دانشگاه نیز که تعداد آنها قابل‌توجه بوده، با اتومبیل‌های خود تلاش کردند دانشجویان را پراکنده کنند که موفق به این کار نشدند.

از زمان به قدرت رسیدن محمود احمدی‌نژاد در ایران، تعداد زیادی از دانشجویان احضار و بازجویی شده‌اند.

شماری از این دانشجویان نیز با احکام سنگین انضباطی مواجه شده و از دانشگاه اخراج شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

احمدی نژاد من رو لبریز از خشم و تنفر می کنه براش بدترین آرزوها رو میکنم

-- بدون نام ، May 2, 2010

به نظر من هنوز دوران عروسی ایرانیان است عزا مانده هر کی سر کار بیاد فرقی نمیکنه به نظر من تو این سی چند سال دیگه باید ثابت شده باشه موفق باشید

-- بدون نام ، May 2, 2010

فقط يادمون باشه وقتي رو كه آقاي رييس دولت ، اوباما رو مسخره مي كرد كه يواشكي و بدون خبر قبلي به افغانستان رفته!! اونجا اوباما مخالفان مسلح داره، آقاي احمدي نژاد از چه چيزي توي دانشگاه نگرانه كه بايد بيخبر تشريف ببرن اونجا!؟

-- بدون نام ، May 2, 2010

جای ایشان در دخمه و پادگان است ؛ نه دانشگاه !

-- دانشجوی آزادیخواه ، May 2, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)