تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
محمود احمدی‌نژاد:

احمدی‌نژاد: مردم آزادانه من را انتخاب کرده‌اند

محمود احمدی‌نژاد، جمهوری اسلامی را «آزاد‌ترین» جمهوری دنیا معرفی کرد و نشانه آن را انتخاب خود به عنوان «رئیس جمهوری دهم ایران» دانست.

آقای احمدی‌نژاد در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی «آر‌تی‌ال» آلمان گفت: «من نه حزب دارم، نه پول و نه قدرت. مردم من را انتخاب کردند، چون تصمیم مردم این بود.»


به گفته وی، تفاوت جمهوری در ایران، با جمهوری‌های اروپایی در این است که در ایران، «واقعا مردم حاکم هستند و در اروپا و آمریکا پول، حزب و تبلیغات.»

اظهارات احمدی‌نژاد در شرایطی ایراد می‌شود که اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات جنجال‌برانگیز ریاست جمهوری سال گذشته ایران، همچنان ادامه دارد.

احمدی‌نژاد ادعا کرد: «امروز تمام رقبای من آزاد هستند و تندترین حرف‌ها را هم علیه من می‌زنند و کسی با آنها کاری ندارد»

در جریان این اعتراض‌ها، بر اساس آمارهای دولتی، دست‌کم ۴۰ تن کشته و صد‌ها نفر دیگر بازداشت شدند که گروهی از آنها همچنان در زندان به‌سر می‌برند.

آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار تلویزیون «آر‌تی‌ال» آلمان درباره زندانی بودن مخالفان دولت گفت: «در ایران هیچ‌کس به دلیل مخالفت در زندان نیست.»

وی ادعا کرد: «امروز تمام رقبای من آزاد هستند و تندترین حرف‌ها را هم علیه من می‌زنند و کسی با آنها کاری ندارد.»

رئیس دولت دهم ادامه داد: «رسانه‌ها در ایران آزادند و انتقادات خود را آزادانه مطرح می‌کنند. البته اگر کسی از آنها شکایت کند، دادگاه رسیدگی می‌کند.»

«خانم آقاسلطان، اصلاً در هیچ تظاهراتی حضور نداشت. در یک محله فرعی در حال حرکت بود که در شرایط مشکوکی به قتل رسید. کشته شدن وی یک سناریو بود که عیناً در ونزوئلا هم تکرار شده است»

به گفته احمدی‌نژاد، «در ایران انتخابات را مردم برگزار می‌کنند، مردم نظارت می‌کنند و خودشان هم از نتیجه انتخابات مراقبت می‌کنند، یعنی همه مراحل انتخابات مردمی است.»

وی همچنین در مورد کشته شدن ندا آقاسلطان در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات اظهار داشت: «کشته شدن وی یک طراحی از قبل بود. خانم ندا آقاسلطان، قربانی توطئه علیه ملت ایران شد.»

احمدی‌نژاد افزود: «آن خانم، اصلاً در هیچ تظاهراتی حضور نداشت. در یک محله فرعی در حال حرکت بود که در شرایط مشکوکی به قتل رسید. کشته شدن وی یک سناریو بود که عیناً در ونزوئلا هم تکرار شده است.»

رئیس دولت دهم در پایان، با انتقاد از رسانه‌های خارجی در خصوص نحوه انعکاس مرگ ندا آقاسلطان، خطاب به مدیران این شبکه‌ها گفت: «ممکن است با دروغ بتوان مدت کوتاهی بر دنیا حکومت کرد، اما لشکر راستی خواهد آمد و همه دروغ‌ها را به تاریخ می‌فرستد.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

ادم باید مازوخیسم داشته باشه تا بتونه به حرفهای این گوش بده!

-- مرضیه ، Apr 20, 2010

«من نه حزب دارم، نه پول و نه قدرت»----------در عوض یک رویی داری که روی سنگ پا را سفید کرده

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

«ممکن است با دروغ بتوان مدت کوتاهی بر دنیا حکومت کرد، اما لشکر راستی خواهد آمد و همه دروغ‌ها را به تاریخ می‌فرستد.»
------
نظر: اگر چه گوینده دروغگوی این جمله هیچ اعتقادی به گفته خود ندارد ، ولی مطمئن و منتظر باشد که چنین خواهد شد.
تاریخ آینده جایی برای دروغگویان نخواهد گذاشت.

-- V ، Apr 20, 2010

واله اقا دروغ چرا تاقبر اه اه اه.........

-- همایون ، Apr 20, 2010

«ممکن است با دروغ بتوان مدت کوتاهی بر دنیا حکومت کرد، اما لشکر راستی خواهد آمد و همه دروغ‌ها را به تاریخ می‌فرستد.» سرنوشت خودت هم همین است.

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

در کشور ما هم جنس باز وجود ندارد.

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

chera in khabar negaran az in shayad nemiporsand.agar rast migy chera nokhostwazyre 8 saleh nezam karuby reise 2 doreh majles ijazeh yek tazahorate mamuli nadarand.hala mokhalefan pishkesh.

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

1-- سی و یکسال به لاطائلات گویی در مورد حفظ «حجا بات» گذشت و حالا هی وهی وهی وراجی وراجی وراجی در مورد صحت «انتخابات».
٣-- بس است این فریبکاریها. کسی که تقلب نکرده باشد و یا عمدأ کسی را نکشته باشد که مدام بوق و کرنای بیگناهی نمیزند.
٣-- با تمام دروغگوییها ایشان و یا اربابانشان حتی یکبارهمتا به امروز قسم به خداوند نخورده اند که راست می گویند.
٤-- مساله نه« پول» است و نه «حزب» ونه «قدرت». «صلاحیت» و «لیاقت» سرپرستی امور کشور و دولت مطرح است که ایشان و ملا خامنه ای فاقد آنند.
٥-- اگر موسوی و کروبی هم «خودی» نبودند اکنون تصادفا در کنار ندای ونزویلایی (آقا سلطان) به دیدار خداوند شتافته بودند

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

چاوز و استالین و لنین و فیدل کسترا هم گفته بودند که ما اینهمه آدم نکشتیم سناریو بود و نمونه اش را در ایران بیت رهبری انجام داد!

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

Choopan dorooghgoo !!! b in zoodi feleng ra mibandi !

-- Karo ، Apr 20, 2010

کاش یک روده راست در شکم این آدم بود. خدا را شکر که حداقل دنیا حساب مردم ایران را از این شیاد از خدا بی خبر جدا می داند.

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

احمدی نژاد هر چه دلت میخواهد بگو،تا وقت داری رجز بخوان ، تقصیر تو نیست، تقصیر سیاست های غلط رهبران سابق ایران و خفقان سیاسی دوران قبل از انقلاب ۵۷ ایران است. تقصیر ان ۸۰۰۰۰ مسجدی است که از ترس جنبش چپ در همه شهر های کوچک و بزرگ و دهات دورافتاده ساخته شد، دهاتی که فاقد حمام و اولیه ترین خدمات بود، تا ما به جای نهاد های سیاسی و صنفی خود به مسجد پناه آوریم و به تو و رهبرت اقتدا کنیم . تقصیر تو نیست که ما در فقدان آزادی ایمان و احترام به خود و حقوق شهروندی خود را از دست دادیم و به خمینی لبیک گفتیم و تا به خود جنبیدیم اژدهای سیری ناپذیری در آستین خود پرورش دادیم و لایه به لایه قتل عام شدیم . احمدی نژاد هر چه دلت میخواهد بگو، چرا که دور دور توست. بیشتر دستور قتل و شکنجه و سرکوب بده . اما احمدی نژاد درک جهان دیگر زیاد سخت نیست. در ایسلند آتشفشان میشود ولی مردم همه جهان دچار مشکل میشوند. جهان و همه احاد جهان تو چه بخواهی و چه نخواهی بیش از همیشه با هم در ارتباطند و دیر یا زود مردم ایران همراه همسایه دست چپ ایران و دست راست و همسایه ان طرف کوچه و کوچه بغلی و خیابان روبه رویی کوچه ایران ... گوش تو و رهبرت و همه فرماندهان سپاهت را میپیچانند و وادار به تسلیم میکنند. دروغ های تو و حاشای واقعیت های همچون خورشید اطراف تو نوید نزدیک شدن شکست توست.

-- ستاره ت ، Apr 20, 2010

احمدی نژاد تو و رهبرت و دار و دسته ات فقط خوشحال باشین که این جنبش مسالمت آمیزه ، وگرنه این مردم روزگار شمارو سیاه میکردن، فکر کنم از همین این قدر روت زیاد شده !

-- shamim ، Apr 20, 2010

اسلام پیروز است شرق و غرب نابود است. یا حسین

-- احمد ، Apr 20, 2010

تو که راست میگی ... ... دروغگو

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

دروغ که مالیات نداره. همینطورم تجاوز و آدمکشی. نابود باد جمهوری اسلامی ایران. به امید جمهوری ایرانی.

-- مونا ، Apr 20, 2010

ماست سیاه است.

-- آرش ، Apr 20, 2010

مشکل اینجاست که این خبر نگاران خارجی (و اصولا خارجی ها) همه شوت هستند. چرا فقط راجع به ندا آقا سلطان ،ی پرسند؟ میر رحیمی هم در شرایط مشکوک کشته شد؟‌کیانوش آسا، سهراب، اشکان، ووو در شرایط‌مشکوک کشته شدند؟‌حکم اعدام خانوادگی و فله ای در شرایط مشکوک صادر شد؟‌
بیچاره شهیدان دیگر جنبش سبز که دختر جوان زیبا روی نیستند تا همه خبرنگاران خارجی راجع به آنها صحبت کنند. یا شاید بهتر، که گوشت قربانی مسابقه "ایران این خبیث ضد زن" و نمایش مظلومیت زن ایرانی نشوند. مگر ندا چون زن بود کشته شد که تنها راجع به او از...، سوال می کنند.

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

به قول قرآن مجید

هوا الدالخصام. بدترین جنبنده روی زمین.آری کسانی‌ که خدا و قرآن را به بازیچه میگیرند.زیر آن به هر چیزی دست میزند.دروغ جنایت ...

-- hasan ، Apr 20, 2010

«من نه حزب دارم، نه پول و نه قدرت. مردم من را انتخاب کردند، چون تصمیم مردم این بود.»

آره اما در عوض تا بشه رو داری و در کنارش حمایت از طرف ارباب و اعوان و انصارت که همون دولت غاصب اسرائیل باشه!

-- بی نام ، Apr 20, 2010

«در ایران انتخابات را مردم برگزار می‌کنند، مردم نظارت می‌کنند و خودشان هم در نتایج آن تقلب می‌کنند.» محمود احمدی نژاد

-- بدون نام ، Apr 21, 2010

«من نه حزب دارم، نه پول و نه قدرت. مردم من را انتخاب کردند، چون تصمیم مردم این بود.»
ولی حالا که فهمیدند قدرت نداری شعارشان این است:
ای محمود بی قدرت
کنار بکش به سرعت
و همچنین:
رییس جمهور بی عرضه
رای سبزها را می دزده

-- بدون نام ، Apr 21, 2010

جمهوری اسلامی یعنی دروغ یعنی ریا.از نظر اقای رییس جمهور فقط یک عده مزدور ومنفعت طلب که بقایشان در گرو همین نظام است مردم ایران هستند و80% مخالف جز مردم نیستند.

-- سها ، Apr 21, 2010

...خودش را به کری و کوری زده. بعد از شاه وز وزکان قاجار چشممان به این شاه کت و شلواری روشن هر چیزی که به افراط کشیده بشود .هرزگی است. آنها در بی بند و باری وزن بارگی هرزه بودند.این بیچاره هم در خود کوفتن برای مرده های زیر پایش و دروغ و دغل بافتن دچار هرزگی دینی شده است.خدایش که بخاری ندارد .از خدای غربا می خواهم شفایش بدهد.

-- بدون نام ، Apr 21, 2010

babab adam o asabi mikoneh aslan ablah..ooon khabarnegaareh che mesle boz neshasteh khob ghablesh tahghigh kon

-- yeki ، Apr 21, 2010

یاد یه کارگردان لهستانی افتادم اسمشو بخاطر ندارم ولی فیلمهایی که ساخته در زمینه شرارت های انسانیه که به بهترین وجه به تصویر کشیده شدن. این مردک هم خدای دروغگوهاس و به بهترین وجه ممکن دروغ رو در حد اعلی اجرا می کنه.

-- سبز ، Apr 21, 2010

احمدی‌نژاد ادعا کرد: «امروز تمام رقبای من آزاد هستند و تندترین حرف‌ها را هم علیه من می‌زنند و کسی با آنها کاری ندارد»!!!!!!!..دروغ که خناق نمی شود...

-- Kazem ، Apr 21, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)