تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

هاشمی: حذف و فحاشی سمی مهلک است

اکبر هاشمی رفسنجانی گفت که روحیه طرد، حذف، فحاشی و بدنامی، «سم مهلکی» برای کشور است و باید از آن دوری کرد.

آقای هاشمی امروز شنبه در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، از صدا و سیما و سایر رسانه‌ها خواست که بر محور «وحدت و مشترکات» فعالیت کنند.


وی افزود که پیام حضور مردم در ۲۲ بهمن، «ایجاد وحدت و انسجام داخلی» است و «هرگونه حرکتی که مخدوش کننده یکپارچگی و اعتماد مردم باشد، محکوم بوده و باید مورد مذمت دلسوزان انقلاب اسلامی قرار گیرد.»

اظهارات هاشمی در شرایطی ایراد می‌شود که پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن، تنش‌های سیاسی بر سر نتیجه انتخابات جنجال‌برانگیز ۲۲ خرداد ماه همچنان ادامه دارد.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو رهبر مخالفان دولت اعلام کرده‌اند که به زودی راه‌برد‌ جدید مخالفان در خصوص نحوه ادامه اعتراض‌ها به وقایع پس از انتخابات را منتشر خواهند کرد.

« باید در داخل کاملا مراقب بود که چه در گفتار و چه در عمل، سنجیده برخورد شود و بیدار و هوشیار باشیم»

محافظه‌کاران نزدیک به دولت راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را پایان «فتنه‌ها» می‌دانند، اما مخالفان دولت همچنان به فعالیت‌های اعتراضی خود ادامه می‌دهند.

هاشمی در بخش دیگری از اظهارات خود به برنامه اتمی ایران و تلاش‌های غرب برای اعمال دور جدید تحریم‌ها علیه تهران اشاره کرد و گفت: «به همین دلیل باید در داخل کاملا مراقب بود که چه در گفتار و چه در عمل، سنجیده برخورد شود و بیدار و هوشیار باشیم.»

وی گزارش روز گذشته یوکیا آمانو، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی درباره برنامه اتمی ایران را نیز گزارشی «سفارشی» دانست که تحت تاثیر «عوامل خارجی» تهیه شده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در عین حال آمریکا و کشور‌های غربی را متهم کرد که در مورد برنامه اتمی ایران، «جنگ روانی بی‌سابقه‌ای» را به راه انداخته‌اند که «راه به جایی نبرده و نخواهند برد.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

رفسنجانی لازم است قبل از مرگ به دفتر چه مهلک و سمی اعمال و گفتار خود نظری افکند.
«و فرمانروايى آسمانها و زمين از آن خداست و روزى كه رستاخيز بر پا شود آن روز است كه باطل‏انديشان زيان خواهند ديد
و هر امتى را به زانو در آمده مى‏بينى هر امتى به سوى كارنامه خود فراخوانده مى‏شود [و بديشان مى‏گويند] آنچه را مى‏كرديد امروز پاداش مى‏يابيد
اين است كتاب ما كه عليه شما به حق سخن مى‏گويد ما از آنچه مى‏كرديد نسخه بر مى‏داشتيم » آیه های ٢٧ و ٢٨ و ٢٩ از سوره ٤٥ در قرآن

-- بدون نام ، Feb 20, 2010

اكبر شاه مردي كه تمام نقشه ها وچهارجوب وكنترل نظام را با زيركي هر چه تمام در اختيار دارد نگاه به سخنرانيهاي محافظه كارانه اش ويا توپ و تشرهايي كه به او وفرزندانش مي شود نكنيد يا اينكه سخنران نماز جمعه مي شود يا نه او يكي از طراحان وبازيگران سياست هاي نظام است ودر كنار رهبري كسي كه با شناختي كه از خامنه اي داشت اورا به رهبري رساند وحال هم براي بيعت مردم با نظام وانقلاب ويكپارچگي يا بقول خودش وحدت انقلابي تلاش مي كند تا بار تضادهاي ضد نظام را كه طي سي سال روي هم انباشه شده تخليه وبا چند شايد تغيير جزئي به بقاي رژيم براي يك دوره ديگر كمك كند مردم بايد هوشيار به اين باشند كه اساس اين رژيم واركانش بايد از بن ويران شود اخر تا به كي يك سيستم حكومتي انهم با اين جنايات وافتظاههاتش در جهارچوب يك گروه چند نفر بايد حكومت كنند نا سلامتي مگر در يك جمعيت 70 ميليوني كسي جز اينها پيدا نمي شود ان هم در قرن بيستم؟

-- بدون نام ، Feb 20, 2010

آقای هاشمی حرف می زند برای اینکه چیزی نگوید!

-- بدون نام ، Feb 20, 2010

وقتی موجودیت یک نظام از نظر مردم مردود و نا مشروع است صحبت از قانون و اصلاح آن مضحک خواهد بود. موجودیت این نظام باید به آراء عمومی گذاشته شود و اینقدر راهپیماییهای فرمایشی و اجباری که جدیدا با مصادره راهپیمایی مخالفین هم توام شده به رخ کشیده نشود که دیگر این حنا ابدا رنگی ندلرد.

-- بدون نام ، Feb 21, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)