تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

علت غیبت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص

علی‌اکبر جوانفکر در پاسخ به علت غیبت احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت گفت که وی در کنار کسانی که «رو در روی نظام و رهبری» ایستاده‌اند، نمی‌نشیند.

مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد، افزوده که آقای احمدی‌نژاد، با این افراد، «هم‌سخن» نمی‌شود.

جوانفکر، امروز دوشنبه به باشگاه خبرنگاران جوان گفته که این افراد با مواضع، اظهارات و رفتار خود، «تنور توطئه‌های دشمن» عليه اسلام، كشور و مردم را گرم می‌كنند.


جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون حضور محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد مدت‌هاست که در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند. پیش‌تر برخی نزدیکان وی، «مشغله کاری» را علت غیبت او اعلام کرده بودند.

ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بر عهده اکبر هاشمی رفسنجانی است. احمدی‌نژاد در جریان انتخابات، اتهاماتی متوجه وی و خانواده‌اش کرد که منجر به تیر‌ه‌تر شدن روابط این دو شد.

جوانفکر همچنین اظهار داشته که تحولات و مواضع برخی افراد در مسائل پس از انتخابات، بازنگری در تركيب عناصر برخی از نهادهای مهم و موثر كشور را «گريزناپذير» كرده است.

جوانفکر اظهار داشته که تحولات و مواضع برخی افراد در مسائل پس از انتخابات، بازنگری در تركيب عناصر برخی از نهادهای مهم و موثر كشور را «گريزناپذير» كرده است

مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود گفته که بسیاری از معترضان به نتیجه انتخابات، «با همه وجود به نظام اسلامی، رهبری و انقلاب علاقمند» هستند.

در ایران بیش از شش ماه است که اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات که در آن محمود احمدی‌نژاد به عنوان «برنده» اعلام شد، ادامه دارد.

در پی این اعتراض‌ها بیش از چهار هزار نفر بازداشت شدند و بر اساس آمارهای رسمی، دست‌کم ۳۲ نفر جان خود را از دست دادند.

آقای جوانفکر افزوده که در میان این معترضان کسانی هستند که در «وابستگی آنها به بيگانگان هيچ ترديدی نيست» و اين طيف در «زمره فتنه‌گران، منافقان و معاندان» قرار دارند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حاج محمود خدمت امام عج بوده. حضور اون تو اونجا باعث غیبتش تو اینجا شده!

-- توخون ، Dec 21, 2009

پدرجان،
مگر حضور و عدم حضور یک کوتولۀ سیاسی اهمیتی هم دارد؟ ان نظام ی که رهبری چون خامنه ای و رئیس دولتی چون این کوتولۀ سیاسی دارد اساساً فاقد وجاهت است! و به دنبال آن تمامی ارکان آن فاقد مشرعیت....
این کوتولۀ سیاسی باورش آمده که کاره ای است، به ایشان بفرمائید که جنابعالی را از فرط بلاهت بر این منسب گمارده اند و لاغیر... و الا به کفر ابلیس هم نمی ارزی...

-- زوربای یونانی ، Dec 22, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)