تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

حمله شدید خامنه‌ای به آمریکا و بریتانیا

آیت‌الله علی خامنه‌ای با متهم کردن آمریکا و بریتانیا به «دروغ‌پراکنی» علیه ایران، این دو کشور را «خبیث‌ترین» دشمنان جمهوری اسلامی دانست.

آقای خامنه‌ای امروز یکشنبه طی سخنانی ادعا کرد که اسرائیل، آمریکا و «مستکبران» از الگو قرار گرفتن «ملت ایران» در جهان ترسیده‌اند و به همین علت، «حیله‌ها و توطئه‌ها» برای منزوی کردن جمهوری اسلامی را آغاز کرده‌اند.

اظهارات علی خامنه‌ای پس از آنکه شورای حکام آژانس با صدور قطعنامه‌ای، برنامه‌های هسته‌ای ایران را محکوم کرد، ایراد می‌شود.


آمریکا و غرب با استقبال از این قطعنامه، به مقام‌های جمهوری اسلامی هشدار داده‌اند پیش از آغاز سال جدید میلادی، با پیشنهاد آژانس مبنی بر مبادله سوخت موافقت کند.

ایران برای تامین سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران، به اورانیوم با غنای ۲۰ درصد نیاز دارد، اما برای خروج ۱۲۰۰ کیلوگرم از اورانیوم با غنای ۳.۵ درصد خود شرایطی گذاشته که غربی‌ها آن را نپذیرفته‌اند.

تهران می‌گوید تنها در شرایطی که مبادله سوخت در خاک این کشور انجام شود، حاضر به پذیرش این پیشنهاد است.

«زورگویان جهانی وقتی با تهدید، حمله نظامی و تحریم از عهده یک ملت برنمی‌آیند، با سوءاستفاده از هر بهانه‌ای، ایجاد اختلاف و دشمنی در داخل ملت را دنبال می‌کنند»

رهبر جمهوری اسلامی نیز با متهم کردن دولت‌های آمریکا، بریتانیا و غرب به «دروغ‌پراکنی» درباره برنامه هسته‌ای ایران، گفت که آنها با چنین اقداماتی تلاش دارند افکار عمومی جهان را «منحرف» کنند.

آقای خامنه‌ای اظهار داشت: «زورگویان جهانی وقتی با تهدید، حمله نظامی و تحریم از عهده یک ملت برنمی‌آیند، با سوءاستفاده از هر بهانه‌ای، ایجاد اختلاف و دشمنی در داخل ملت را دنبال می‌کنند.»

قدرت‌های غربی امیدوارند تا با خروج بخشی از سوخت هسته‌ای و فرآوری آن در کشورهای دیگر، از نگرانی‌های آن‌ها در زمینه استفاده‌های نظامی از فناوری هسته‌ای توسط ایران، کاسته شود. ایران این نگرانی‌ها را «بی‌پایه» می‌داند.

انتقاد از مواضع داخلی‌ها
علی خامنه‌ای در بخش دیگری از اظهارات خود از مواضع کسانی که به گفته وی، موجب «گستاخ» شدن دشمنان جمهوری اسلامی می‌شوند، انتقاد کرد.

آقای خامنه‌ای گفت که این افراد، باید «پیش خدا جواب» بدهند. رهبر جمهوری اسلامی، نامی از این افراد نبرده است.

آقای خامنه‌ای از مواضع کسانی که به گفته وی، موجب «گستاخ» شدن دشمنان جمهوری اسلامی می‌شوند نیز انتقاد کرد

در ایران پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۲ خرداد ماه، تنش‌ها و اعتراض‌ها به نتیجه این انتخابات همچنان ادامه دارد.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترضی هستند که نتیجه انتخابات را نپذیرفته و دولت برآمده از آن را «نامشروع» اعلام کرده‌اند.

محافظه‌کاران نزدیک به دولت احمدی‌نژاد، رهبران اصلاح‌طلب و معترض به نتیجه انتخابات را متهم به همراهی و همسویی با اهداف دشمنان جمهوری اسلامی می‌کنند، اما این رهبران می‌گویند که مدافع نظر مردم بوده و به دنبال اصلاح انحرافات در جمهوری اسلامی هستند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

ای زهاک زمانه :
دشمن دانا به از نادان دوست
دشمن دانا بلندت میکند . بر زمینت میزند نادان دوست .
شما زهاکیان بزرگترین دشمن خود هستید به ابله بازیهای احمدی نژاد و رادان و فیروز ابادی و جنتی و مصباح نگاه کنیم چه دشمنی بیش از این اباهان دین فروش میتوانست بلا بر سر ما آورد . وجود اینان و یاران و ابله تر و خود فروحته اشان در این سالها و بویژه چهارسال و نیم آخر هستی و نیستی ایران را بر باد داد . آقای خامنه ای دشمن ایران شما اشغالگران و متجاوزان به جان و مال و ناموس مردمید .هزار و اندی سال پیش فردوسی بزرگ جایگاه بسزا رساندن زهاک زمان را دماوند دانسته که دست بر قضا بسیار نزدیک است به بارگاهتان . دیری نمیپاید که صبحی بدمد که بر سینه دماوند لاشخوران در بالای سرتان بپرواز در آیند و آنگاه است که خواهید دانست که شما خود دشمن خود بودید و جیره خواران و مجیز گویانتان نه دانشجو و جوان ایرانی نه شیر زن ایرانی و نه امریکا و انگلیس و دیگران .

-- جهانگیر ، Dec 6, 2009

خوشبختانه اونطوری که عکس و از فحوای کلام مشخصه، قضیه بدجوری یه جاهایی رو سوزونده

تا باشه از این خبرا باشه...

-- بهرام ، Dec 6, 2009

این شخص - سید علی خامنه ای - خود عامل مراکز شیطان پرستی و مخالف عزت ایران است. این از عملکرد 21 ساله اش مشهود است.
ادخلوا الابیات من ابوابها / اطلبوا الاغراض من اسبابها

-- رضا ، Dec 6, 2009

آقای خامنه ای باز هم نعل وارو میزند. علت بحران داخلی ایران نه دخالت اجنبی بلکه تقلب انتخاباتی علی خامنه ای و جنتی مرتجع و سران ملیاردر سپاه پاسداران است که بطور طبیعی مورد سوء استفاده دول خارجی قرار میگیرد. راه برون رفت از بحران استعفای علی خامنه ای از رهبری وانجام انتخابت بدون تقلب ومجازات عوامل تجاوز به حقوق وناموس مردم و آزادی تمامی زندانیان سیاسی است. ضمنأ اگر اعلامیه بموقع آقای موسوی نبود احمدی نژاد در وین حقوق ملت ایران ا کاملأ بر باد داده بود.

-- احسان از نیو یورک ، Dec 6, 2009

پدرجان،
نگاهی به خودت، حکومتت و کارگذاران حکومتت بیانداز...
نگاه کن به چه سان زبون شده اید!!
شش ماه است که تو و تمام ایادی نظامت از نظامیان تا سیاسیون، ملت بی سلاح را تهدید می کنید!
چرا حتی یک بچه هم حرفت را نمی پذیرد؟ از شما نمی هراسد؟
چه شد که چنین حقیر شده اید؟
این پریشان گویی ها، تهدیدها و التماس های مکرر نشان از فروپاشی حکومتی دارد که از مردم قاصله گرفته!
این نظام در حال فروپاشی است و صدای ترک های آن را همگان شنیده اند!
دوران فرافکنی مشکلات ناشی از فقدان سواد، داریت، مدیریت و عقلانیت در ادارۀ امور کشور به آمریکا و بریتانیا سپری شده است.
بسیار ساده است مرم تو، حکومت تو، دولت برآمده از کودتا، کارگزاران و نظامیان تو و سیاسیون اطراف تو را نمی خواهند
مردم حتی خدای تو و دین تو را هم نمی خواهند
و این تازه آغاز ماجراست ...

-- زوربای یونانی ، Dec 6, 2009

اگر یادتان باشد صدام هم آخرین روزهایش همین ...را می کرد! او نام جنگش را با جهان متمدن « ام الحرب » گذاشته بود! او می گفت که سربازان آمریکایی را زنده زنده خواهد خورد! تازه صدام حسین فتوا نداده بود تا پاسداران و بسیجیانش به دختران و پسران عراقی تجاوز جنسی بکنند، آنها را بدست اجنبی ها هم نداده بود تا آنها هم به به دختران و پسران عراقی تجاوز کنند، صدام حسین البته هرگز فتوا نداده بود تا با دختران و پسران عراقی با باتوم و و آلات مسموم به سیانور به آنها تجاوز کنند! اما آن ...کبیر خمینی و تو که جانشینش باشی چنین فتواهایی داده اید و باز هم خواهید داد! نتیجه اینکه شماها، یعنی تو ...با بسیجیان و پاسدارنت وضعتان به مراتب بدتر از صدام حسین و صدامیان است، زیرا شما آن کاری را که نتوانستید با صدامیان بکنید را بمراتب بدترش با ما کردید، و شما آن کاری را که صدام حسین شرافت نازلش اجازه نمی داد با ما بکند را شما، یعنی تو خامنه ای و پاسداران و بسیجیانت با ما کردید. بنا بر این من آن روز را می بینم که شما روحانیت ریش ها را ترشیده سرخاب و سفیداب مالیده، مینی ژوپ پوشیده، چادر سر کرده و تا نه فرار که در فرودگاهها شما را دستگیر خواند کرد، زیرا آنروز دیگر کسی بغیر شما ...چادر سر نخواهد کرد! و البته شاید بتوانید بی چادر فرار کنید! آن وقت خواهند گفت که امام اصلی تو بوده ای و اینک غایب شده ای ! آن ...را بیاد می آوری فخرالدین حجازی را می گویم که می گفت آقا ترا خدا بگو که خودشی!

-- بدون نام ، Dec 6, 2009

تهران شده پادگان-تمام خيابان امير آباد مملو از ماموران نيروي انتظامي است-گويي روز نيروي انتظامي است، نه روز دانشجو

-- بدون نام ، Dec 7, 2009

ما بسیجیان زمان جنگ امام بزرگوار که اکنون بسیجی امام خامنه ای هستیم با کمال اقتدار و از جان گذشتگی از رهبر و انقلاب و کشورمان دفاع خواهیم کرد و امثال کروبی و موسوی در برابر ما عددی نیستند. در مقابل بسیار بدتر از اینها که صدام بود ایستادیم.این دو نفربه فرموده قرآن مجید گوساله سامری هستند و شیطان می خواهد با این گوساله مردم مسلمان ایران را گول دهد.و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین.

-- محمدی ، Dec 7, 2009

آقای محمدی تو بسیجی زمان جنگ بسیجی بودی چون مردم پشت و پناهت بودند، نه خیر مردم پشتیبان بسیجی ای نیستند که مردم را سرکوب می کند، به دختران و پسران تجاوز می کند، با باتوم و چوب جارو ایرانیان را زیر تجاوز می کشد، مقعدشان را پاره می کند تا از درد بمیرند، مردم ایران از چنین بسیج و چنین پاسداری حمایت نخواهد کرد! و تازه تو که هیچی اگر امام زمانت هم ظهور کند، اگر طیر ابابیل هم به کمکت بیایند ما شما را سرجای خودتان خواهیم نشاند! و حیف از آن بسیجی شریفی که در تو مرده است .... بخود آ برادر. خمینی یکی از خونخوارترین حکومتها را پایه گذاشت، بدان اینرا! خامنه ای یکی از ... انسانهایی ست که تا کنون هوای مفت طبیعت را دمی و باز دم کرده است! فرماندهان پاسدار و بسیج از این همه هم خبیثترند، زیرا سر در رکاب این ...نها ده اند! پاسداران بسیجیان بخود آیید! زمان تنگ است! این حکومت باید سرنگون شود و خواهد شد! بچه های من در خیابانند! من بخاطر بیماری پرستات در خانه ام، تنهایم! یعنی همگی خانواده ی من در خیابان بر سرنگونی این حکومت ضد بشریند! حتا اسلام تو آقای محمدی در یک حکومت سکولار محترمتر است! امروز در کوچه و خیابان و مسجد و تاکس اتوبوس دانشگاه و دبیرستان و دبستان رکیک ترین فحش ها را نثار پیامبرت و امامانت و مقدسینت و قرآنت می کنند، در کدام حکومت سکولاری این همه توهین نثار انبیا و اولیا و امامان و قرآن و معصومین می شود! بخود آ برادر!

-- بدون نام ، Dec 7, 2009

محمدی،
اگه این خامنه ای و دار ودسته اش هنوز وجود دارن بخاطر ...مثل تو و بقیه همقطار های وطن فروشته، که البته ...بالاخره فهمیدین که رفتنی هستین.

-- برگ برنده ، Dec 7, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)