تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

کروبی: محکمه الهی شنود و بازجو ندارد

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، نسبت به عواقب اتهام افکنی‌های روزنامه کیهان به مخالفان و منتقدان دولت هشدار داد و خطاب به حسین شریعتمداری گفت که «محکمه الهی، شنود و بازجو» ندارد.

آقای کروبی امروز دوشنبه در گفتگو با وب‌سایت تغییر، خطاب به مدیرمسئول روزنامه کیهان یادرآور شد که در محکمه الهی، «نه مدیریتی است و نه قدرتی. آنجا سید و غیر سید، روحانی و غیر روحانی، همه در برابر عدل الهی باید پاسخگوی عملکرد گذشته خود باشند.»


اظهارات مهدی کروبی پس از آنکه روزنامه کیهان در چند شماره اخیر خود، «اتهامات» و حملاتی متوجه عملکرد و مواضع کروبی کرد، ایراد می‌شود.

دبیرکل حزب اعتماد ملی با «کج‌فهم» نامیدن حسین شریعتمداری، خطاب به وی اظهار داشت: «اجازه ندارید کسانی که شما را قبول ندارند، صهیونیست و منافق بنامید.»

کروبی همچنین به مسئولان روزنامه کیهان گفت که برداشتی که وی از «اسلام و امام خمینی» دارد، با برداشت آنها متفاوت است.

دبیرکل حزب اعتماد ملی با «کج‌فهم» نامیدن حسین شریعتمداری، خطاب به وی اظهار داشت: «اجازه ندارید کسانی که شما را قبول ندارند، صهیونیست و منافق بنامید»

این نامزد معترض به نتیجه انتخابات در بخش دیگری از اظهارات خود، افزود: «برخی چنان به خود می‌نگرند که گویی نماینده خدا بر روی زمین شده‌اند. برای خود چنین امتیازی فرض می‌کنند و سپس بنام رضایت خدا، دست به هرکاری می‌زنند و هرگونه که خواستند عمل می‌کنند.»

کروبی از این افراد پرسید که «چگونه به این درجه رسیدند و چگونه به آنها الهام شده است که مخالفت با دولت احمدی‌نژاد مخالفت با خداست؟»

مهدی کروبی، یکی از نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری است که اعلام کرده دولت برآمده از این انتخابات را قبول ندارد.

«برخی چنان به خود می‌نگرند که گویی نماینده خدا بر روی زمین شده‌اند. برای خود چنین امتیازی فرض می‌کنند و سپس بنام رضایت خدا، دست به هرکاری می‌زنند و هرگونه که خواستند عمل می‌کنند»

کروبی در چند ماه گذشته، به خاطر افشای «تجاوز» به برخی دختران و پسران در بازداشتگاه‌ها در جریان حوادث پس از انتخابات، از سوی محافظه‌کاران نزدیک به محمود احمدی‌نژاد، تحت شدید‌ترین حملات قرار داشته است.

او اعلام کرده که تسلیم این فشار‌ها نمی‌شود و به راه خود ادامه خواهد داد.

آقای کروبی چندی پیش نیز در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و مراسم روز ۱۳ آبان، از سوی گروهی از هواداران دولت و نیرو‌های حکومتی، مورد حمله قرار گرفت.

حمله فیزیکی به وی با اعتراض هواداران او و اصلاح‌طلبان مواجه شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

zende bad shir marde iran,

-- hami ، Nov 30, 2009

به شجاعت و صراحت کروبی نیاز داریم.

-- بدون نام ، Nov 30, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)