تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«حمله شود قلب اسرائیل را منفجر می‌کنیم»

جانشین نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفت: «اگر یک موشک آمریکا یا رژیم صهیونیستی در کشور ما به زمین بخورد قبل از اینکه گرد و خاک این موشک‌ها به زمین بنشیند، موشک‌های ایران قلب اسرائیل را منفجر خواهند کرد.»

به گزارش خبرگزاری ایرنا، مجتبی ذوالنور، پنج‌شنبه‌شب با بیان این مطلب در قم افزود: «رژیم صهیونیستی و آمریکا قدرت ریسک‌پذیری و حمله به ایران را ندارند»


مجتبی ذوالنور

سخنان آقای ذوالنور در شرایطی بیان می‌شود که آمریکا و اسرائیل اعلام کرده‌اند هفته آینده یک مانور مشترک دفاع هوایی برگزار می کنند که در آن رهگیرهای موشکی نیز آزمایش خواهند شد.

در تحولی دیگر پنتاگون نیز روز چهارشنبه از آماده شدن بمب‌های بزرگ سنگرشکن برای ارتش آمریکا طی ماه‌های آینده خبر داد.
این بمب‌ها قادر خواهند بود تا اعماق زمین نفوذ کرده و استحکاماتی هم‌چون تأسیسات هسته‌ای زیرزمینی ایران را نابود کنند.

مجتبی ذوالنور: «رژیم صهیونیستی و آمریکا قدرت ریسک‌پذیری و حمله به ایران را ندارند»

واشينگتن و تل‌آويو تا این لحظه گزینه حمله نظامی علیه تأسیسات ایران را منتفی ندانسته‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز روز پنجم مهرماه یک مانور موشکی دو روزه برگزار کرد که هدف آن «مقابله با تهديد حمله نظامی از سوی کشورهای زياده‌خواه» اعلام شد.

اعتراض به «تهدیدات اخیر»
خبرگزاری ایرنا هم‌چنین روز جمعه گزارش کرد که ایران نامه‌ای اعتراضی نسبت به «تهدیدهای اسرائیل» به دبیر کل سازمان ملل فرستاده‌است.

محمد خزاعی سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌های جداگانه‌ای به بان کی‌مون دبیر کل این سازمان و رئیس دوره‌ای شورای امنیت، نسبت به آن‌چه «تهدیدات اخیر رژیم اسرائیل» نامیده اعتراض کرده‌است.

در متن این نامه به گفته‌های معاون وزیر دفاع اسرائیل که هفته گذشته در «تایم آن‌لاین» منتشر شده اشاره شده‌است.
ایهود باراک هفته گذشته گفته‌بود:

«زمان برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران از دست می‌رود و اگر تحریم‌های فلج‌کننده‌ای پیش از سال نو مسیحی علیه ایران وضع نشود، اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد. حتی اگر که لازم باشد که به تنهایی در این زمینه وارد عمل شود.»

ایران در نامه خود از شورای امنیت سازمان ملل خواسته تا «پاسخ مشخص و قاطعی نسبت به اینگونه اظهارات» بدهد.

اسرائیل و برخی کشورهای غربی برنامه هسته‌ای ایران و سخنان ضد اسرائیلی مقامات ایرانی را تهدیدی برای خود قلمداد می‌کنند. ایران برنامه هسته‌ای خود را صلح‌آمیز می‌داند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

کی بره این ماهه جدید میلادی چه شود!!

-- حمید ، Oct 9, 2009

آقای ذوالنور محترم،

آمریکا نیازی به حمله به ایران ندارد. کافی است بنزین را بر روی ایران ببندد و اجازه صدور نفت ایران را ندهد. آن وقت است که باید مثل ابوی محترمتان سوار قاطر بشوید و بروید سر کار!

شما دلتان را خوش کرده اید که آمریکا و اسرائیل ریسک پذیر نیستند. خوب است کمی تاریخ بخوانید. ببینید در همین 50 سال گذشته آمریکا و اسرائیل چندبار جنگ راه انداخته اند. آن وقت شاید تعجب کنی که چطور هنوز به ایران حمله نکرده اند!

سیاست آنها این است که ایران را تا حد ممکن ضعیف کنند (که دارند می کنند) بعد کار را یک سره خواهند کرد. درست مثل عراق.

البته شما که جایت امن است، ولی ملت بد بخت تاوان خواهد داد (مثل همیشه).

-- بدون نام ، Oct 9, 2009

بینم حاجی! موشکای شما از موشکای برادر صدام بیترتره؟ یکیش خورد به یه جای خوشگل اسرائیل؟ حالا مال شما که فوتوشاپی یم هس!!!

خداتون شفاتون بده

-- بدون نام ، Oct 9, 2009

خدا رحم کنه به ملت !!

-- بدون نام ، Oct 9, 2009

حاج آقا...اینقدر گنده **** نکنید خواهش میکنم! ازقدیم گفتند بلند کردن سنگ بزرگ نشانه نزدنه. شما در این سی سال بجز عقب انداختن ایران چه هنری نشان داده اید. یک مشت حرفهای تو خالی و مرگ بر این و آن! بهترین خدمتی که شما و دارو دسته اتان میتوانید بکنید چند تا از این هواپیماهای قراضه و اسقاط توپولفتان را بردارید و پناه ببرید به ونزوئلا ...راستی بیزحمت خ.... و ا.... را با خودتان ببرید...پول بلیط را خودم شخصا پرداخت میکنم.

-- رضا ، Oct 10, 2009

خطر حمله نظامی دوستداران جنگ بایران را دستکم نگیریم. امریکا دست بر هر عملی برای حفظ و پایداری یکی از مهمترین استانهای خود یعنی اسراییل را خواهد زد و مطمینا حتی استفاده از بمبهای اتمی آنها آتش جنگ را مثل ژاپن خاموش نخواهد کرد. تنها شانس ماندگاری ما ریشه طولانی و تاریخی که در زمین داریم. حال اسراییل با فرستادن زیر دریایی اتمی دلفین به خلیج فارس و یا مانور مشترک کشورهای بوجودآوردنده اسراییل در منطقه بعنوان تهدید جدی تلقی بشود یانه،بسته به نقشه جهانی صیهونیستها است.

-- حافظه تاریخ ، Oct 10, 2009

حاجي آقا!
اگر اين حرف ها را محض خاطر ما ملت مي زني و صرفا براي مصرف داخل ! حرفي نيست . چون اگر بنا بر لاف زدن باشه همه ما كم و بيش استاديم ! اما اگر خداي ناكرده فكر مي كني با اين حرف ها مي شود تو دل اسرائيل و امريكا را خالي كرد بايد خدمتتون عرض كنم كماكان چشم و گوش بسته داريد سخن مي گوييد .
البته بنده قبول دارم كه اگر اراده الهي تعلق بگيرد هزار تا امريكا هم هيچ است اما مسئله اين است كه اراده الهي بر رژيم هاي الهي تعلق مي گيرد نه شما ها كه دست فراعنه مصر و كاهنان معبد آمون را در ظلم و مال اندوزي و آدم كشي از پشت بسته ايد . حاجي جان ! لابد قران كه مي خواني ؟! اگر مي خواني جايي در قران ديده اي كه مثلن خداوند قوم الظالمين را حمايت كرده باشد ؟ پس لطفا ! ساكت باش !

-- صدري پور ، Oct 10, 2009

اما آقای جانشین بدلیل اینکه تاریخ نمی داند از این حرفهای گنده گنده می زند هنوز فتوای آقایان برای حمله به روسیه و پدیدار شدن دو عهدنامه ی ننگین و همجنین اشغال ایران و حمایت روسیه از ولیعهدهای ایران یادمان نرفته است و هنوز قول و قرارهای فرماندهان ارشد رضا شاه در دفاع و حمله و همچنین گارجاویدان و افسران عالیرتبه و خاکبوس آریامهری را همگی از دور فقط پارس می کنند و زمان حمله و دفاع تنها مردم هستند که در میدان مانده اند . جنگ ایران و عراق هم اگر مهار دو جانبه توسط روسیه و آمریکا به وقوع نمی پیوست معلوم نبود آقایان الان کجا بودند . پس آقای جانشین فقط جانشین باشید و درفشانی نفرمایید .

-- farhad-faryad ، Oct 10, 2009

na amrica va na esraeil hich ... nemitavanand bokhorand.shoma soosoolha ham natarsid mardome iran khodeshoon tak tak akhoondand.behtare akhoondha ra tashvigh koonid ke bishtar gholdori konand va keshvarhaye gharbi va amrica ham iran ra bishtar tahrim konand ta shayad be jaye vasetegari(be ghole vazire khareje" bazargani")majboor shavim ke be sanat va karhaye tolidi roy avarim

-- mansour piry khanghah ، Oct 13, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)