تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: رسانه‌ها ابزار براندازی شده‌اند

محمود احمدی‌نژاد می‌گوید که رسانه‌ها به «ابزار اصلی» جریان‌های برانداز در نظام‌های مستقل دنیا تبدیل شده‌اند.

آقای احمدی‌نژاد امروز شنبه در سومین مجمع عمومی اتحادیه‌ رادیو تلویزیون‌های اسلامی گفت که جریان اطلاع‌رسانی آزاد که از سوی کشور‌های غربی مطرح می‌شود، «دروغی» بیش نیست.

او افزود که زرادخانه‌های هسته‌ای، شیمیایی و بیولوژیک، «یک طرح فریب» است و در حال حاضر زرادخانه اصلی جبهه‌ استکبار، «زرادخانه رسانه‌ای» است.


احمدی‌نژاد رسانه‌های کشور‌های غربی را «دروغ‌سازی» متهم کرد و گفت: «تمام رسانه‌های استکباری، مو به مو سیاست‌های دولت‌های استکباری خود را دنبال می‌کنند.»

او اظهار داشت که شعار آزادی اطلاع‌رسانی که کشورهای مدعی دموکراسی سر می‌دهند، «دروغ است؛ دروغی بزرگ.»

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنرانی‌ خود، به سئولات مطرح شده از وی در نیویورک اشاره کرد و گفت که تمام این رسانه‌ها «چهار تا بیشتر» سئوال نداشتند.

آقای احمدی‌نژاد عملکرد رسانه‌ها در موضوع هولوکاست و مسائل ونزوئلا را مهمترین مصادیق در «غیرمستقل» بودن رسانه‌ها برشمرد و گفت: «در کشور ما یک نفر به هر دلیلی پایش به زندان باز شود، می‌بینیم چه غوغاهایی می‌کنند و چه اشک‌ها و گریه‌هایی راه می‌اندازند.»

«در کشور ما یک نفر به هر دلیلی پایش به زندان باز شود، می‌بینیم چه غوغاهایی می‌کنند و چه اشک‌ها و گریه‌هایی راه می‌اندازند»

مقام‌های جمهوری اسلامی ایران معتقدند که دشمنان آنها با حمایت و استخدام خبرنگاران منتقد، قصد براندازی نظام آنها را دارند.

این مقام‌ها در سخنرانی‌ها و اظهارنظرهای خود، همواره رسانه‌هایی که در خارج از ایران فعالیت می‌کنند را به تلاش برای براندازی متهم می‌کنند.

در جریان حوادث پس از انتخابات ایران، بسیاری از مقام‌های دولتی قضایی و نظامی برخی شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی را متهم کردند که با دخالت در امور داخلی ایران، قصد راه‌اندازی آشوب در جمهوری اسلامی داشته‌اند.

سازمان گزارشگران بدون مرز، ایران را بزرگترین زندان روزنامه‌نگاران جهان معرفی کرده است.

در حوادث اخیر، بیش از ۴۰ روزنامه‌نگار بازداشت شده‌اند که برخی از آنها همچنان در زندان به سر می‌برند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اگر همه دنیای مستقل استقلالشان به سرسپردگی به ولایت و جهالت باشد وای بحال استقلال! پس شما بفرمایید به ولی امر مسلمین حتا مومنین جهان آسد علی آقا تا با یک فتوای انقلابی تمامی گوش کران جهان را به غلاب دار مجازات بیاویزند تا جهان برای آمدن آقا امام زمان عج آماده شود!

-- بدون نام ، Oct 3, 2009

شاه شکنجه میکرد رسانه های غربی افشا میکردند . شما می گفتید امام زمان رسانه ها را به کمک انقلاب فرستاده.
خمینی هم هروز از خواب بیدار نشده مصاحبه با بی بی سی را شروع میکرد. شاه عیبهای خود را نمی دید وگناه جنبش و انقلاب مردم را متوجه بی بی سی یا کارتر میکرد. امروز هم علی خامنه ای با دزدیدن ارا مردم ... را برنده انخابات اعلام میکند وقتی سه میلیون تهرانی به خیابان امده خواستار ابطال انتخابات پر از تقلب علی خامنه ای میشوند ورسانهای غرب به حق اعتراض مردم به ولی فقیه ...را منعکس میکند . صدای ... در میاید و نعل وارو میزند.

-- احسان ازنیویورک ، Oct 3, 2009

در بیت رهبری اعلام شد که قرار است اوباما به اسلام ناب مشرف شود! اوبا ما قرار است اشهدش را در مقابل ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای سلالله علیه و عیه و السلم جاری کند. در بیت رهبری گفته شده اینها همه از علائم ضهور است با ض دسته دار! یعنی میشود ظــ!

-- بدون نام ، Oct 3, 2009

احمدی نژاد جان دوباره شروع نکن دیگر. مثلا دیگر چی‌ می‌‌پرسیدن، که دیشب شام چی‌ خوردی؟ چه غذایی دوست داری؟ ماشینت چه مدله؟ چند تا زن داری؟ فکر کرده بودند تو رئیس جمهور هستی‌ و توضیح میخواستند چون شنیده بودند، تو اینترنت و یوتیوب و تلویزیون‌های استکباری شون دیده بودند که دو سه میلیون بیرون آمدن ، تظاهرات می‌‌کنن، دادگاه‌ها رو از طریق تلویزیون راست گوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دیده بودند، خونده بودند که تجاوز و شکنجه با انواع اشیائ مختلف شده، و غیره و غیره و غیره که خود بهتر می‌‌دانی‌ و سرت را درد نمی‌‌آورم.
احمدی نژاد جان از چه چیز می‌‌پرسیدند خوشحال می‌‌شدی؟ که دستت درد نکند با برنامهٔ تسلیحات انرژی اتمی‌ خود برای ملت ایران شأن و منزلت آورده ای، روی استکبار را کم کردی، حالا دیگر هیچ کس نمی‌‌تواند بگوید زکی‌؟ این که دیگر تازگی ندارد. چهل سال پیش مغز‌های متفکری که امروز تو از آنها ارتزاق می‌‌کنی‌ همین خزعبلات را تحویل جهان دادند که هر چه غرب دارد اردوگاه شرق نیز باید داشته باشد که صلح برقرار شود.
احمدی نژاد جان از تو توصیه‌های اقتصادی، اجتماعی می‌‌پرسیدند؟ یا باید می‌‌خواستند درس تاریخ برایشان بدهی‌؟
احمدی نژاد جان راستش را بگو از چه بخش پروندهٔ سیاهت دوست داشتی سؤال کنند؟

-- ستاره ت ، Oct 3, 2009

آخرش مجبور شدین جلوی غرب زانو بزنید و متکی ...را به آمریکا بفرستید. چند تا ترقه هم هوا کردین. شعار مرگ بر آمریکاتون چی شد.

-- میرهادی ، Oct 3, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)