تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«رحیمی می‌داند مدرکش جعلی است»

احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس می‌گوید که محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی‌نژاد، می‌داند که مدرک تحصیلی‌اش «جعلی» است.

آقای توکلی از اینکه احمدی‌نژاد با استفاده از اختیارات خود، افراد «بی‌صلاحیت» را در راس امور قرار داده است، اظهار تاسف کرد.

محمدرضا رحیمی چند روز پیش به سمت معاون اولی آقای احمدی‌نژاد منصوب شد. وی پیش‌تر معاون هماهنگی معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری بود.


احمد توکلی

صحت مدرک تحصیلی رحیمی، به یکی از موضوعات مورد مناقشه میان برخی نمایندگان مجلس با دولت‌های نهم و دهم تبدیل شده است.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس، سال گذشته در جریان استیضاح علی کردان وزیر پیشین کشور در جمع خبرنگاران گفته بود که «مدرک دکترای ‏رحیمی، معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور، قل دوم مدرک آقای کردان است‏‎.»

آقای کردان نیز به خاطر داشتن مدرک «جعلی»، سال گذشته از سوی مجلس استیضاح و از مقام خود برکنار شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در واکنش به این انتصاب گفت که «رئیس جمهوری باید معاونی انتخاب کند که عیوب و ضعف‌های آشکار نداشته باشد.»

به گفته آقای توکلی، «رحیمی نیز مدرکی قلابی و مشابه مدرک کردان دارد» و خود نیز بر «جعلی» بودن مدرکش واقف است.

احمد توکلی نماینده مجلس می‌گوید که انتصاب کسی که سوابق «دروغ‌گویی و سوءاستفاده از قدرت و سوءاستفاده از مدرک جعلی» دارد، بسیار باعث تاسف است

او افزود که معاون اول احمدی‌نژاد از عنوان «جعلی» دکترا در سمت رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب استفاده کرده و براساس آن حقوق دریافت کرده است.

این نماینده مجلس گفت که انتصاب کسی که سوابق «دروغ‌گویی و سوءاستفاده از قدرت و سوءاستفاده از مدرک جعلی» دارد، بسیار باعث تاسف است.

الیاس نادران دیگر نماینده محافظه‌کار مجلس نیز دهم شهریور ماه سال گذشته از رحیمی خواسته بود کپی مدرک دکترای خود را به رسانه‌ها ارائه کند.

آقای نادران افزوده بود که معلوم نیست معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری، مدرک دکترای خود را از کجا گرفته است و درجه علمی وی روشن نیست.

رحیمی، پس از آنکه آیت‌الله علی خامنه‌ای با معرفی اسفندیار رحیم‌مشایی به عنوان معاون اول رئیس جمهوری مخالفت کرد، به این سمت منصوب شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

در نزد شما همه چیز غلابی ست مگر جهلتان. بی تعجب.

-- بدون نام ، Sep 15, 2009

اینها یکی دو تا که نیستند. ٨٠% آدمهای این رژیم جعلی و دورو و مزور و بی سواد و دروغگو هستند و همه این را می دانند.

-- N ، Sep 15, 2009

نظامی که حاج سید علی ...رهبر و حاج محمود هذیان گو رئیس دولت آن باشد! به این معنا است، دیگرانی که نقشی در این نظام فاسد دارند، چه با مدرک جعلی و چه غیر جعلی، فاقد صلاحیت و قابلیت برای اداره کشور ایران در عصر انفورماتیک و گردش آزاد اطلاعات هستند! سران اداره کننده نظام اسلامی از زمان دیگری که به گذشته دور تعلق دارد، بطور عجیب و غیر منتظره ای به حال پرتاب
شده اند! گاهی اوقات تاریخ ناچار می شود، اینگونه اعمال را انجام دهد، که دروغ ها و نیرنگ ها فاش شوند.
زنده باد تاریخ، افشاء

-- Efsha ، Sep 15, 2009

خود رئیس جمهور متقلب است
حال چه انتظاری از معاونش می باشد
در کشوری که ولی فقیه آن ولایت نظامی باشد
معلومه که بهتر از این نمی شه

-- اسدی ، Sep 15, 2009

با سلام

از دولتی که بر اساس دروغ و تقلّب انتصاب شده است بیش از این توقع ناداشته باشید.

-- محمود ، Sep 16, 2009

هر دم از اين باغ بري ميرسد
تازه تر از تازه تري ميرسد

اي بابا شما چرا نگران مدارك تقلبي اين بابا هستيد؟ مگر خود رهبر مدرك آيت اللهي داره؟ مگر خود رئيس جمهور مدرك دكتراش رو چه جوري گرفته؟ بگو با كي رفيقي تا بهت بگم كي هستي؟ خوب معلومه اين بابا امثال خودش رو دور برش جمع ميكنه كه يا همه سپاهي هستند و يا مدرك تقلبي دارند و يا پاچه خوارند... اين ديگه افسوس خوردن نداره... همه چيزمون بايد به همه چيزمون بياد، اگر بجز اين بود بايد تعجب ميكرديم.

-- آزيتا رضوي ، Sep 16, 2009

روز راهپیمایی فراموش نشود.

-- یادآور دوستانه ، Sep 16, 2009

آیا مشاوران پشت پرده استا محمود را هم میشناسین؟مثلا مشاور امور نفی هولوکاوست که هفده سال تو آلمان مکتب رفت و آخر نفهمیدیم که دوره اولیه عمومی مهندسی را تمام کرد یا نه؟ ولی در حمله به خوابگاه دانشجویان سال1982 در شهر ماینس موفق بود خلاصه ناگهان در ایران به عنوان دکتر ! و پژوهشگر !! به مشاوره ریاست جمهور شتافت.بله آقا چون پرده بیفتد ....و مطمئن باش دکتر ...یک روزی پرده خواهد افتاد ولی آیا در آلمان به تو پناهندگی میدن؟ باید بری لبنان آسید نصراله ولی پولها تو ترکیه فعلا پهلو مش رجبه!!

-- نادر ، Sep 16, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)