تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

بیلی باب تورنتون بوکسور می‌شود

«مشت در برابر مشت» نام فیلم مستقلی است به کارگردانی ران شلتون که فیلمبرداری آن به زودی با شرکت بیلی باب تورنتون بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سرشناس آمریکایی آغاز می‌شود.

در این فیلم که بر اساس رمانی از اف.ایکس.تول ساخته می‌شود، تورنتون در نقش مشت زنی ظاهر خواهد شد که بعد از مرگ نوه‌اش در یک تصادف اتومبیل، دچار افسردگی شده و این ورزش را کنار می‌گذارد.

اف.ایکس.تول، نام مستعار بوکسوری آمریکایی به نام جری بوید است که در سال ۲۰۰۲ درگذشت و یکی از داستان‌هایش به نام «طناب می‌سوزد»، مبنای اقتباس کلینت ایستوود برای فیلم «دختر یک میلیون دلاری» شد.


بیلی باب تورنتون

ران شلتون، کارگردان جوان و مستقل آمریکایی که مهارت خاصی در ساختن درام‌های ورزشی دارد، قبلا فیلم «دقیق بازی کن» را با شرکت آنتونیو باندراس و وودی هارلسن کارگردانی کرد.

بیلی باب تورنتون نیز بازیگر فیلم‌های مطرحی چون «راهزنان»، « مردی که آنجا نبود»(ساخته برادران کوئن) و «خط باریک قرمز»(ساخته ترنس مالیک) بوده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

سلام اما مطمئنم به فیلم گاو خشمگین نخواهد رسید.با بازی بی نظیر از رابرت دنیرو وکارگردانی مارتین اسکرسزی.من از مطالبتون تو وبلاگم استفاده کردم اما به دلیل فیلتر بودنش ترسیدم منبع رو ذکر کنم حلالم کنید اما همیشه از خدا ارزوی سلامتی تون رو دارم در ضمن اگر راضی نیستید بگید پاک کنم.
به امید ایرانی اباد و ازاد

-- علی ، Aug 25, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)