تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران:

«باید چشم فتنه را از حدقه درآورد»

یدالله جوانی رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران گفت که در حوادث اخیر «چشم فتنه» آسیب دیده است و باید آن را به طور کامل از «حدقه» در آورد.

سردار جوانی پیش از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز میرحسین موسوی را به مقدمه‌چینی برای راه‌اندازی «انقلاب رنگی» در ایران متهم کرده و گفته بود که سپاه این «فتنه را در نطفه خفه خواهد کرد.»

میرحسین موسوی یکی از نامزد‌های انتخابات است که دولت برآمده از نتایج این انتخابات را «نامشروع» می‌داند.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، سردار ید‌الله جوانی که امروز یکشنبه در همایش هادیان سیاسی سپاه سخنرانی می‌کرد، گفت که حوادث پیش و پس از انتخابات، «چهره نفاق جدید» را آشکار کرد و در آینده نیز «آشکارتر» خواهد شد.

به گفته این فرمانده سپاه پاسداران، حوادث بعد از انتخابات موجب شد تا «مردم برخی از جریانات و افراد برانداز را بشناسند.»

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت که در انتخابات اخیر، «دموکرات‌ها» با مهارت زیادی قصد داشتند با «شعار تغییر» چهره اصلاح‌طلبانه‌ای از خود به نمایش بگذارند که «به ناگاه، نقاب از چهره کنار زدند و حامی آشوب‌طلبان» شدند

سردار جوانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هم اکنون وارد فضای جدیدی شده است، افزود: «بی‌طرف وجود ندارد. جریانات دو دسته‌اند؛ کسانی که مدافع و حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که درصدد براندازی هستند.»

جوانی همچنین مدعی شد که بسیاری از کسانی که در انتخابات به میرحسین موسوی رای داده‌اند پس از «مشاهده رفتارهای خلاف قانون ایشان» از وی جدا شده‌اند.

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران باردیگر آقای موسوی را متهم کرد که با راه‌اندازی «موج سبز» قصد داشته است «به رهبری و نظام فشار» بیاورد.

این برای نخستین بار نیست که فرماندهان نظامی و برخی جریان‌های محافظه‌کار، موسوی را به راه‌اندازی «انقلاب مخملی» در ایران متهم می‌کنند.

اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده پلیس نیز امروز به طور تلویحی آقای موسوی را به انجام انقلاب «رنگی» متهم کرده است.

پیش‌تر محمود احمدی‌نژاد نیز گفته بود که طرح دشمنان برای راه‌اندازی «انقلابی رنگی» پس از انتخابات با شکست مواجه شده است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هم اکنون وارد فضای جدیدی شده است، افزود: «بی‌طرف وجود ندارد. جریانات دو دسته‌اند؛ کسانی که مدافع و حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که درصدد براندازی هستند»

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز روز گذشته در یادداشتی میرحسین موسوی و محمد خاتمی را به «جنایت» متهم کرد و خواستار محاکمه آنها شد.

شکایت ۱۰۰ نماینده مجلس آقای موسوی از دیگر مواضعی است که جریان‌های مخالف اصلاح‌طلبان در ایران انجام داده‌اند.

در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات نیز نیرو‌های امنیتی تعداد قابل توجهی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب را بازداشت و روانه زندان کرده‌اند.

خانواده این زندانیان در دیدار با اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و مهدی کروبی خواستار آزادی آنها شده‌اند.

جعفری: حوادث اخیر انقلاب را زنده تر کرد
محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران نیز طی سخنانی در جمع هادیان سیاسی این نیرو، با اشاره به تحولات پس از برگزاری انتخابات در ایران، ادعا کرد که این حوادث موجب «زنده‌تر شدن انقلاب و تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی» شده است.

سردار جعفری افزود که پس از اعلام نتایج انتخابات، «خیلی‌ها» نتوانستند تجزیه و تحلیل درستی ارائه دهند، لذا به «آشوب و تخریب‌های شبانه» روی آوردند.

آقای جعفری دومین فرمانده سپاه پاسداران است که اعتراف می‌کند معترضان به نتایج انتخابات «تعداد زیادی از مردم» بوده‌اند.

سرتیپ عبدالله عراقی فرمانده سپاه تهران بزرگ نیز گفت که در اعتراض‌های «غیرقانونی» خیابانی در واکنش به نتایج انتخابات، «اجتماع بسیار عظیمی از مردم» شرکت داشتند.

مجمع روحانیون «اپوزیسیون» است
علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این همایش سیاسی، طی سخنانی مجمع روحانیون مبارز، حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب را «اپوزیسیون دولت اصولگرا» معرفی کرد و گفت: «در دنیا این سابقه ندارد که جریان یا حزبی که با حاکمیت در تعارض است، در چرخه قدرت بتواند رقابت کند و این پرچالش‌ترین مسئله نظام است.»

آقای سعیدی افزود که در انتخابات اخیر، «دموکرات‌ها» با مهارت زیادی قصد داشتند با «شعار تغییر» چهره اصلاح‌طلبانه‌ای از خود به نمایش بگذارند که «به ناگاه، نقاب از چهره کنار زدند و حامی آشوب‌طلبان» شدند.

سردار جعفری اظهار داشت که پس از اعلام نتایج انتخابات، «خیلی‌ها» نتوانستند تجزیه و تحلیل درستی ارائه دهند، لذا به «آشوب و تخریب‌های شبانه» روی آوردند

مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی تنها نامزد این دوره از انتخابات بود که با «شعار تغییر» با سایر نامزد‌ها رقابت می‌کرد.

مجمع روحانیون مبارز که دبیر کلی آن را محمد خاتمی بر عهده دارد، با انتشار بیانیه‌هایی نسبت به نتایج اعلام شده انتخابات اعتراض کرده است.

حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب از دیگر احزابی هستند که دولت برآمده از این انتخابات را «نامشروع» دانسته‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اگر کاظمی و مسافران سی 130 در آن توطعه جان سالم بدر مبردند امروز دهان این افراد مفت خور اینقدر به اراجیف باز نبود البته این توله سیاسیها بنظر نمیرسد که دوام و قوامی داشته باشند اینها کسانی هستند که مادرانشان شیرشان را بر آنان حرام نموده اند.

-- سپهر ، Jul 5, 2009

باید چشم فتنه را از حدقه درآورد!!!!!!!
سپاه این «فتنه را در نطفه خفه خواهد کرد!!!!!
این دو جمله نمونه کوچکی از ادبیات و طرز حرف زدن سران این مملکت است. وقتی حرفهای رسمیشان اینطوری است وای بحال عملشون. رژیمی که یک مشت دزد و ادمکش و فرصت طلب و جاهل سردمدارش هستند چرا باید بر جا بمونه. بهتر نیست تا قبل از اینکه چشمهای مردم رو از حدقه درنیاوردن و صداهارو با ضرب گلوله و باطوم خفه نکردن تکلیف خودمون رو با این رژیم شیطانی یکسره کنیم.

-- bizar ، Jul 5, 2009

کار شما به آنجا نخواهد رسید.

-- بدون نام ، Jul 5, 2009

ما در دهاتمان در اصفهان یک سگ داشتیم بنام سبو، به او سبو می گفتیم برای اینکه وقتی تشنه می شد کوزه را می انداخت و آن را می شکست تا آب بخورد. ملای ده ما می گفت که این سگ نجس است! و پدرم هر وقت او را می دید ـ ملا را می گویم ـ از او می پرسید که آیا سگ هنوز هم نجس است یا نه! آری حالا آن ملای ده پیر شده و آن سگ هم از پیری مرده است. اما برای چه اینرا می نویسم؟! آنروزها که این سگ جوان و شاداب بود بی سر و صدا می دوید و سینه بر کپل گرگ می زد که گرگ ربش را یاد می کرد. وقتی پیر شده بود اما زوزه می کشید و عو عو می کرد! یک شب ظلمانی از پدرم پرسیدم بابا چرا این سگ ایقدر پر حرف شده؟! او گفت چون حالا دیگر می ترسد، آفتاب لب بام است! درست چند ماه قبل از مرگ غمناکش، سبو یک بره و یک میش را در مزرعه ی خودمان دریده بود! و من از پدرم پرسیدم برای چه سبو اینکار را کرده، پدرم گفت از سر ضعف دیوانه شده!اما کمتر از یک هفته بعد یک روز وقتی از با غهای ده به حیاط بزرگ خانه ی در ده وارد شدیم شاخها و سر و صورت قوچ مان پر از خون بود، خونی سیاه همه ترسیم که چه شده است. بیچاره سبو! آری سبو مرده بود! پیکر بیجان سبو با شکم پاره شده آنجا بود! پدرم گفت سبو، سگ ما از چراغ قرمز رد شده و قوچ دخلش را آورده است.
حالا حکایت این سردار جعفر ... است، از ترسش از تاریکی و ظلماتی که احاطه اش کرده زوزه می کشد. او خودش بخوبی می داند که سپاه پاسداران و بسیج در کمین اوهستند، سپاه پاسداران تا حالا صبر کرده است ولی اگر تو و دوستان فرماندهت و خصوصا رهبرت مرد این بن بست هستید پا در آن گذارید! پا گذاشتن در آن و مرگتان حتمی ست! من به عنوان یک مطلع به تو ... و به رهبر بیخردت می گویم که خودتان بهتر از هر کسی از درون سپاه و بسیج خبر دارید. آنها سر بزنگاه چنانتان به گرز گران بکوبند که جدتان را بیاد آورید. شما فراموش کرده اید همافران را! شما انگار فراموش کرده اید سالن غذا خوری افسران شاه را، شما انگاری فراموش کرده اید که شرف شاه و اطرافیانش صد چندان شما بود، ولی با اینهمه سربازان و درجه داران و افسران مردم را انتخاب کردند. و شما فراموش کرده اید که سر سفره مردم نشسته اید، امروز خامنه ای و رفسنجانی و تمامیت روحانیت و فرماندهان مفت خور و رانت خوار و تمامی عمله ی آنها چنان به وحشت آمده اند که اگر چه آغازش مشخص است اما پایانش با پایان شما ...همراه خواهد بود. کسی در جایی نوشته بود که غریتتان کجا رفته که با ما آن می کنید که نتوانستید با سربازان صدام بکنید! با اینهمه اینهمه نعره های خشن رهبری و نماینده ی سالوسش سید احمد خاتمی در نماز جمعه ی بعدی و همه و همه حکایت از ترس سیاه شما دارد! بترسید که سزاوار ترسید. و اما یک نکته هم به آنها که هنوز در خونخواری و آدمکشی و سبعیت این برادران فرمانده و به اصطلاح « سردار» و فرمانده ی کل قوای خود خامنه ای رسوا شک دارند، هممیهنان سپاهی و بسیجی و ارتشی و نظامی و انتظامی لطفا نوشته ها و گفته های این نامردان را با دقت گوش کنید و بخوانید و هوشیار باشید و از آنها فاضله بگیرید. اینان آن بیماری طاعونی را دارند که مداوای آن هرگز است! هوشیار باشید! پیروزی از آن بازماندگان شهدای ما ست ما همگی بازمانده ی آنهاییم. سلام بر شهدا و سلام بر ندای آزادی ایران که بدست اهریمنی فرماندهان سپاه و بسیج و تحت نظارت مستقیم رهبر بیخرد و نا فرزانه ی انقلاب جان باختند!

-- یک اصفهانی از تهران ، Jul 5, 2009

آش ماش به همین خیال باش!!!!

فتنه خود همین سردار و سردار های دیگر نمونه هستند که در صدد براندازی نظام پیشین هم هستند! و آنهایی که در حال آوردن نظام 100 درصد بنیادگرا و مذهبی اسلامی هستند!
رفتارهای خلاف قانون هم نمونه اش حرکت بسیج های بی ادب است که به داخل مردم می روند و ضرب و شتم می کنند!
مردم شما و دولت زور و استبداد را به عنوان افراد برانداز هم می شناسند آیا جز این است؟
بی‌طرف هم وجود دارد و آن شماری از مردم ایران و دنیا هستند که امروز نگاه می کنند ولی فردا اگر این وضع خشن را پیش رو داشته باشید کمکی که به شما و حضرات می شده را قطع خواهند کرد! پس این حرفهای بیخودی و لجوجانه کاری از پیش نمی برد که هیچ! دنیا را برای شما و حضرات هر روز کوچک و کوچک تر می کند!

-- مسعود از پارس ، Jul 5, 2009

شاید هم کور کنند ، به همان بهانه هایی که پیش از این کشتند ، اما دور نیست دورانی که این بهانه ها ، تیغه تبری بر ریشه همین فاشیسم اسلامی شود . . . سبویی ست که شکسته و آبی ست که ریخته . .

-- حامد پارسا ، Jul 5, 2009

البته که امید مرد بودن از تو ی باشرف ندارم! اما این را می نویسم تا دیگرا بفهمند! از تو سردار !!!! ها ها ها!! سردار ! آری از تو سر می خواهم که اگر مردی و به آنچه می گویی باور داری به رهبرت بگو تا برای رهیدن خودش و اهل و عیالش و پناهنده نشدنش به لوفل نوشاتو در فرانسه و برای پرهیز از خون و خونریزی لطف کند و برای بدست آوردن بازهم بیشتر رای با حضور نمایندگان خارجی یک رفراندوم برگذار کند تا ما ببینیم چه کسی رای بیشتری می آورد!! مگر شما نمی گویید که موسوی رایهای پیشینش را هم از دست داده است! بنابر این رهبری شنگولتان از چه می ترسد!! ولی تو که شاید جای پسر من باشی اگر الان اینجا بودی من چنان سیلی ای تو گوشت می زدم که کولی در ...بچه اش نزده باشد! ...تا با چه جراتی ما را فتنه گر بحساب میاری! امروز موسوی ... ، بیشتر سی و پنج ملیون رای خواهد آورد! ...نابخرد حالا پیش نشستی که پس نیفتی! اون احمدی نژاد ملیجک دربار خلافته که اونایی رو که بهش رای دان رو پسیمون کرده! اگر مردین بیاین یه رفراندوم و یا یه انتخابات برقرار کنین! اگر هم مرد نیستین که ما خودمون شماها رو مجبور می کنیم. این خط و اینم نشون! شما مجبور خواهید بود این انتخابات رو باطل کنید. وگرنه که وای بحالتون! در غیر اینصورت ، دیگر این انتخابات نیست که باطل خواهد شد این جمهوری اسلامی ست که جایش را بجمهوری ایران خواهد داد. تا دیر نشده این انتخابات را باطل کنید. برهبری بفرمایید تا ایشان بفرمایند تا همگی پنبه از گوشها بیرون آورند و بشنوند که مردم دیگر شماها را نمی خواهند. در زمان شاه یکی از شعار ها این بود: سلطنت نمی خواهیم ــ بیشرف مگر زور است! البته آنوقت اینهمه بی ادب ندیده بودند تا ادب بیاموزند و حالا ما می گوییم:
ولی فقیه نمی خواهیم ــ « باشرف» مگر زور است. و من از آقای سردار و مقام معظم رهبری تقاضا می کنم تا این « باشرف » را از توی گیومه در آورند!!!

-- یک زن از تهران ، Jul 5, 2009

خدائیش خیلی ترسیدم اما حضرت آقا در حین این جراحی مراقب خط ریش های ناپیدای اربابان ...هم باش یه وقت بدست مردم زیادی کش میاد و ماسک از چهره کریهشون برداشته میشه و همه میفهمن زیر علم صهیونیست مسلک درست مثل یه بز راه افتادید و دارین واسلاما سر میدین از مصباح و سران موتلفه بگیر تا خود احمدی نژاد و کردان که هنوز پرونده بی سیرت کردن دوشیزه ای بتاریخ 31/3/57 در قائم شهر مفتوح مونده همه رگ و ریشه یهود دارن و جالب اینکه از پاپ هم کاتولیک تر شدن...!!! و اما آقاتون هم که تا بیاد از خواب ناز بیدار شه میبینه جا تره و..
ایشون اگه میفهمید کار نظام و کشور و از اینا بالاتر اسلام و تشیع جعفری رو داره به چه برهوتی میکشه ....بگذریم

-- مبینا ، Jul 5, 2009

بزودی همه انها به سرنوشت صدام قاتل دچار خواهند شد. انشااله

-- mitra ، Jul 5, 2009

منتظر روزی هستم که شما را مات و مبهوت از عکس العمل مردم ببینم، مردمی که انان را امروز هیچ میشمارید ولی هر چه دارید از آنان است. فریب تا چه حد! انکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند، شمایانی که همه را ابله و فریب خورده میدانیدو و خود را عقل کل و در راه راست... خداوند بر شما و بر همۀ ما رحم کند... خداوندا به داد ما برس و ما را از دست این شیاطین تشنۀ قدرت نجات بده...

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

با سلام به مردم قهرمان تهران که با فاداکاری دست خونالوده این ضحاک را به دنیا نشان دادند همان هایی که جوانان کردستان را به خورد اهریمن داده اند. بزی ایرانی

-- David ، Jul 6, 2009

صدها هزار بلکه میلیون ها جوان عزیز این سرزمین به دست ...این ایرانفروش ها به مسلخ صددام دیوانه روان شدند که این خاینین لقب سردار بگیرند که به ان پز هم میدهند!!! اینها مزدورهای خمینی ضدایران هستند!!!

-- David ، Jul 6, 2009

و "خواجه نصیر الدین " دانشمند یگانه ی روزگار در بغداد مرا درسی آموخت که همه ی درس بزرگان در همه ی زندگانیم برابر آن حقیر می نماید و آن این است :

در بغداد هرروز بسیار خبرها می رسید از دزدی , قتل و تجاوز به زنان در بلاد مسلمانان که همه از جانب مسلمانان بود . روزی خواجه نصیر الدین مرا گفت می دانی از بهر چیست که جماعت مسلمان از هر جماعت دیگر بیشتر گنه می کنند با آنکه دین خود را بسیار اخلاقی و بزرگمنش می دانند ؟

من بدو گفتم : بزرگوارا همانا من شاگرد توام و بسیار شادمان خواهم شد اگر ندانسته ای را بدانم .

خواجه نصیر الدین فرمود :

ای شیخ تو کوششها در دین مبین کرده ای و اصول اخلاق محمد که سلام خدا بر او باد را می دانی . و همانا محمد و جانشینانش بسیار از اخلاق گفته اند و از بامداد که مومن از خواب بر می خیزد تا هنگامی که شبانگاه با بانویش همبستر می شود , راه بر او شناسانده شده است .

اما چه سری است که هیچ کدام از ایشان ذره ای بر اخلاق نیستند و بی اخلاق ترین مردمانند وآنکه اخلاق دارد نه از مسلمانی اش که از وجدان بیدار او است.

من بسیار سفرها کرده ام و از شرق تا غرب عالم و دینها و آیینها دیده ام . از "غوتمه ( بودا ) "در خاورزمین تا "مانی ایرانی" در باختر زمین که همانا پیروانشان چه نیکو می زیند و هرگز بر دشمنی و عداوت نیستند .

آنها هرگز چون مسلمانان در اخلاقشان فرع و اصل نیست و تنها بنیان اخلاق را خودشناسی می دانند و معتقدند آنکه خود بشناسد وجدان خود را بیدار کرده و نیازی به جزئیات اخلاقی همچون مسلمانان ندارد .

اما عیب اخلاق مسلمانی چیست ای شیخ ؟

در اخلاق مسلمانی هر گاه به تو فرمانی می دهند , آن فرمان " اما " و " اگر " دارد .

در اسلام تو را می گویند :

دروغ نگو ... اما دروغ به دشمنان اسلام را باکی نیست .

غیبت مکن ... اما غیبت انسان بدکار را باکی نیست

قتل مکن ... اما قتل نامسلمان را باکی نیست .

تجاوز مکن ... اما تجاوز به نامسلمان را باکی نیست .

و این " اماها " مسلمانان را گمراه کرده و هر مسلمانی به گمان خود دیگری را نابکار و نامسلمان می داند و اجازه هر پستی را به خود می دهد و خدا را نیز از خود راضی و شادمان می بیند .

و راز نابخردی و پستی مسلمانان در همین است ای شیخ کسلان ....

-- montazeri ، Jul 6, 2009

از ترسش از تاریکی و ظلماتی که احاطه اش کرده زوزه می کشد.
با این حرف موافقم اما نمیشد مثال دیگری زد؟ ...

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

بيانيه‌ها و نعره‌هاي احمقانه‌تان را در سكوتمان بايكوت و مسكوت مي‌گذاريم. مي‌دانم برادران و خواهران سپاهي و بسيجي زيادي دارم كه هم اكنون سكوت كرده‌اند. آنها فرزندان ايران و سربازان ملت هستند نه ياران احمدي نژاد و حاميانش

-- احمدرضا ، Jul 6, 2009

رجوع شود به سگ های محافظ ناپلون در کتاب مزرعه حیوانات

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

با آنکه گزینش واژه زیبای پارسی "سردار" بسیار خوب و درست بوده، اما کسانی که این واژه را برای این مورد و این کاربرد گزیده و تصویب کرده‌اند گویا یک نکته را در دیده نیاورده‌اند: اگر دو بخش این واژه را از یکدیگر جدا کرده و حرف "ر" از واژه‌ی "سر" را با کسره بخوانیم، آنگاه معنی آن هرگز برای صاحبان این عنوان خوشایند نخواهد بود! (شاید هم رندی از روی عمد این واژه را برای این برادران محترم برگزیده؟)

-- ادیب ، Jul 6, 2009

ما حساب تو را از پاسداران رده پایین جدا می کنم .به زودی حساب تو را هم می رسیم .هر جله ای که می گویی کلنگ به قبرت میزنی ای جلاد ننگت باد

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

ظاهراً مواد افیونی این بار دیر به شریعتمداری رسیده است. ایشان باید مراقب باشد دود تریاک چشم ایشان را در حدقه کور نکند!!!

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)