تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
فرمانده نیروی مقاومت بسیج ادعا کرد:

«رضایت ۸۵ درصد مردم از روند انتخابات»

حسین طائب فرمانده نیروی مقاومت بسیج می‌گوید که «۸۵ درصد مردم ایران از روند انتخابات راضی هستند و تنها ۱۵ درصد از آنها در خصوص نتایج آن ابهام داشته‌اند.»

آقای طائب که روز گذشته در جمع هادیان سیاسی سپاه پاسداران سخن می‌گفت، «رضایت ۸۵ درصدی مردم» از روند انتخابات را ناشی از «آگاهی» آنها از «مسائل اخیر» عنوان کرد.

در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات، اعتراض‌های خیابانی گسترده‌ای شکل گرفت که با دخالت نیرو‌های لباس شخصی و پلیس به خشونت کشیده شد.

این ناآرامی‌ها که تقریبا دو هفته ادامه داشت، بنابر اعلام مقام‌های امنیتی و انتظامی ایران ۲۰ کشته و صد‌ها زخمی برجای گذاشت.

صد‌ها تن دیگر نیز در این اعتراض‌ها به نام «آشوب‌گر» دستگیر شدند که از سرنوشت تعداد قابل توجهی از آنها اطلاعی در دست نیست.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، حسین طائب در سخنان خود آمریکا را به دخالت در حوادث روی داده پس از انتخابات در ایران متهم کرد و گفت: «آمریکا می‌خواهد از اهرم داخلی علیه انقلاب استفاده کند و در این راهبرد به دنبال لیدری بود که از داخل بتواند انقلاب را مهار کند.»

طائب ادعا کرد که غرب در حوادث پس از انتخابات، «به دنبال خونین کردن جمعیت بود و با انواع شیوه‌های تبلیغی و رسانه‌ای به تحریک و تهییج مردم می‌پرداخت»

وی به نام این رهبر مورد نظر آمریکا هیچ اشاره‌ای نکرد، اما گفت که آمریکایی‌ها به دنبال پیروزی فرد مطلوب خود در انتخابات بودند که با «آگاهی مردم» شکست خوردند.

پیش‌تر محمود احمدی‌نژاد گفته بود که طرح‌های دشمنان جمهوری اسلامی در طراحی «براندازی نرم» در انتخابات اخیر با شکست مواجه شده است.

در روز‌های اخیر بسیاری از فرماندهان بلندپایه نظامی ایران بدون آنکه نامی از میرحسین موسوی ببرند، به طور تلویحی وی را رهبر «انقلاب رنگی» که قرار بود علیه «نظام و رهبری» صورت بگیرد، معرفی کرده‌اند.

این فرماندهان اعلام کرده‌اند که رهبران «انقلاب رنگی» در جهت اهداف آمریکا در ایران فعال شده‌اند و باید «فتنه» آنها را در «نطفه» خفه کرد.

روزنامه کیهان که تحت نظر حسین شریعتمداری نماینده آیت‌الله علی خامنه‌ای اداره می‌شود، در یادداشت چند روز گذشته خود، میرحسین موسوی و محمد خاتمی را به «خیانت و جنایت» متهم کرد و خواستار محاکمه آنها شد.

طائب در بخش دیگری از سخنان خود ادعا کرد که غرب در حوادث پس از انتخابات، «به دنبال خونین کردن جمعیت بود و با انواع شیوه‌های تبلیغی و رسانه‌ای به تحریک و تهییج مردم می‌پرداخت.»

فرماندهان بلندپایه نظامی ایران در این روز‌ها از جمله افرادی هستند که کشور‌های غربی به خصوص بریتانیا و آمریکا را به دخالت در حوادث اخیر متهم می‌کنند.

آنها ادعا می‌کنند که رهبران برخی جریان‌ معترض با خارج از مرز‌ها ارتباط داشته‌اند تا «انقلابی مخملی» در ایران راه بیندازند؛ ادعایی که از سوی واشینگتن و لندن رد شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حسین طائب فرمانده نیروی مقاومت بسیج
تازه حالااز خواب بیدار شده است.

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

نه این اقا خواب نبوده مثل خامنه ای خودش را به نفهمی و نادانی زده

-- sasan ، Jul 6, 2009

دجال!
درغگو!

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

دو دوتا دهتا، کی به کیه، بیست وچارتا

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

نویسنده: یساولییکشنبه 14 تیر1388 ساعت: 18:11۲ فراز از بيانات اميرمومنان (ع) در نامه خطاب به مالك اشتر را تا حکمرانان نظام جمهوري اسلامي که از آغاز سوداي تحقق حكومت آرماني شيعه را در سر داشته اند به ارزيابي خویش بنشینند كه آيا راهي كه در پيش گرفته اند راه امام علي (ع) است؟

کلام اول: قلب خويش را نسبت به ملت خود مملو از رحمت و محبت و لطف کن و همچون حيوان درنده اي نسبت به آنان مباش که خوردن آنان را غنيمت شماري زيرا آنها دو گروه بيش نيستند : يا برادران ديني تواند و يا انسانهائي همچون تو.

کلام دوم: بپرهیز از ریختن خون‏ها بناحق، زیرا که هیچ چیز، مانند ریختن خون حرام سبب غضب خدا و بزرگی عقوبت ‏حق تعالی، و زوال نعمت و کوتاهی عمر دولت نمی‏شود، پس حکومتت را با ریختن خون حرام تقویت مکن که همین سبب ضعف و سستی و نابودی آن می‏گردد
------------------------------------------------
نویسنده: خبرنگار ایرنا....؟دوشنبه 15 تیر1388 ساعت: 15:14افسر وظیفه یکشنبه 14 تیر1388 ساعت: 18:14برای خلاف ادعای فرمانده سپاه تهران از قبل از انتخابات تا امروز تمام واحد های چهار گانه سپاه اعم از دریائی و هوائی و پشتبانی و نیروهای ستادی در اماده باش کامل قرار دارند واز تمام نیروههای رسمی سپاه به صورت لباس شخصی وبسیجی از روز دوشنبه 25/4 در خیابانهای تهران حضور دارند و امور ستادی در کل سپاه تعطیل بود.

-- داوری خبرنگار ایرنا ، Jul 6, 2009

...این قدر حالیش نیست که حتا کمی بهتر دروغ بگه. ۸۵ درصد که کل رای دهدگان بودند. یعی ۱۵ درصد که رای ندادند هم از روند انتخابات راضی بودند؟

-- khosro ، Jul 6, 2009

‫منظورش ان ۱۵درصدی است،که به احمدی نژاد رای داده اند،حق هم دارد.

-- ‫حمید ، Jul 6, 2009

لطفا این معادله را حل کنید 85 درصد مردم از یک کشور بالای هفتاد میلیونی چند نفر میشود؟
پاسخ : یعنی همین یکصد و پنجاه تا نهایتا 200 هزار ولایتی شاخ شکسته و جیره خور و نظامی و شبه نظامی و ارزشی و کوفت و زهرماری که ندا و امثال ندا ها رو ظرف سه هفته گذشته به خاک و خون کشیدند..

-- مبینا ، Jul 6, 2009

اگر این ۸۵ درصدی که این جناب گفته واقعیت داشت که فرار آن "۱۵ درصد" و انداختن یک بمب اتم که کل ایران را از صفحه روزگار محو کند موجه و پسندیده می‌شد.

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

البته یک کمی زیادی اغراق میکنه ایشون. ولی به نظر میاد که طرفداران سید علی و احمدی نژاد هم تو اون مملکت کم نیستند؟؟؟ جمعیتی که می بینیم با چوب و چماق حمله میکنن به ملت (همان ١٥% که ایشون میگه) جمعیت کمی نیست. همه اینها همونهایی هستند که بعد از انقلاب که جناب خمینی تنظیم خانواده رو مکروه اعلام کردند به جمعیت ایران اضافه شدن. یعنی دقیقا همون اضافی ها هستند که تو روستاها و دهات محروم پا به دنیا گذاشتند و اسم ایرانی گرفتند. بیچاره ها تقصیری هم ندارند:‌بیسوادی - فقر- محرومیت،‌نتیجه اینها میشه عقده های شدید روانی- که با کوبیدن چماق به سر دیگران - خالی میشن.

-- N ، Jul 6, 2009

اکثر بسیجی ها بیسواد یا کم سوادند.نمونه اش همین گروهبان قندلی اقای طاعب(البته اگر بشه اسمش را مرد گذاشت)است. پیداست که در درس ریاضی ات همیشه نمره زیر 10 داشته چون اصلان سرش نمیشه درصد % یعنی چی.ولی این را همیشه گذشتگانمان گفتند که وقتی آب سر بالا میره / قورباقه ابوعطا میخونه.

-- jolien ، Jul 6, 2009

این بابا اتفاقاً اگه یه بار تو زندگیش راس گفته باشه الانه: 85% مردم چون به احمدی نژاد رای نداده بودن، از "روند" انتخابات راضی هستن که به اینجا کشیده و دست این دروغگوهای رمال و فالگیر رو شده!

-- صرفه جو ، Jul 7, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)