تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احضار مهدی خزعلی به دادگاه ویژه روحانیت

مهدی خزعلی، فرزند ابوالقاسم خزعلی، یکی از مشهورترین روحانیون بلندپایه در ایران امروز یکشنبه براساس احضاریه‌ای که برای وی فرستاده شده بود، به دادگاه ویژه روحانیت مراجعه کرد.

محمدصالح خزعلی، فرزند ۱۴ ساله وی در گفتگو با زمانه، این خبر را تایید کرده است.

محمدصالح خزعلی، به زمانه گفت که با گذشت ساعت‌ها از زمان مراجعه به دادگاه تاکنون اطلاعی از پدرش ندارد.

به گفته وی ماموران دادگاه به هیچ یک از همراهان پدرش اجازه ورود به دادگاه را نداده‌اند.

مهدی خزعلی در حالی به دادگاه ویژه روحانیت احضار شده که روحانی نیست و مشخص نیست که علت احضار او به این دادگاه چه بوده است.

آقای خزعلی برای نشان دادن اعتراض خود به نتایج انتخابات، همراه سایر معترضین در خیابان‌های تهران در راهپیمایی‌ها شرکت کرده است

دادگاه ویژه روحانیت مرجع رسیدگی به تخلفات روحانیون در ایران است.

مهدی خزعلی فرزند فرزند ابوالقاسم خزعلی است که در سال‌های اخیر انتقاد‌های تندی متوجه اقدامات و برنامه‌های دولت محمود احمدی‌نژاد کرده است.

آقای خزعلی همچنین یکی از معترضان به نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری است که برای نشان دادن اعتراض خود، همراه سایر معترضین در خیابان‌های تهران در راهپیمایی‌ها شرکت کرده است.

مهدی خزعلی مدیر انتشارات حیان و موسس موسسه فرهنگی انتشاراتی اباصالح است.

صلاحیت آقای خزعلی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سازمان نظام پزشکی رد شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

چشم اسفندیار حکومت کودتا.../// تقریبا همه ی ازادیخواهان ما می دانند که رادیو /تلویزیون حکام کنونی بعنوان موتور قوی سمپاشی رژیم علیه جنبش دمکراسی خواهی ملت ایران است /. تاکنون پیشنهادهایی برای تضعیف ان ارایه شده است لیکن کارایی انها بسیار کمرنگ است./ اما ما نیاز به گیرپاژ وتوقف کاری ان داریم /برای انجام این نقش متخصصین فن وطراحان وکارکنان این دستگاه مسو لیت وکوشش جدی تری نشان دهند.//

-- azarazad ، Jun 28, 2009

درکی ازهنر های یک استراتژ// تاکتیک محوری ما چیست؟؟//
گذشته ازبحث درباره ی دامنه ی بس وسیع علم استراتژی وتاکتیک ها نکات زیر قابل یاداوری است......
پس از تعیین نیروهای اصلی در یک جنبش وضد جنبش جایگاه نیروهای میانی ارزش فوق العاده استراتژیک دارد./ یعنی همان اقشار متوسط وملاحظه کاری که ما بالتفاوت ان را میتوان از 3 ملیون تظاهرات کننده به هزار و.... دید / این امر بدیهی است / هنر یک استراتژ اتخاذ یک تاکتیک صحیح کم هزینه وقوی ومستمرو کم خطر در طول یک استراتژیست./ روی کم هزینه وکم خطر تاکید داریم./ تنها تحت لوا وپیشبرد این تاکتیک هست که اقشار متوسط حاضرند به میدان مبارزه امده وانرا تداوم بخشند واین همان تاکتیک محوری است که بمانند رودخانه ای متداوما در جنبش جریان داشته دوست را سیراب وقوی ودشمن را خفیف وضعیف و.... میسازد.// این تاکتیک در انقلاب 57 همان الله اکبر گفتن شبانه بود.// اما این تاکتیک بادورژیم متفاوت دراین شرایط اگر چه لازم اما ناکافی وناقص است و باید انرا با تاکتیک بمب کاغذی تکمیل کرد /که تمامی خصوصیات محوری بودن یعنی( کم هزینه. مستمر . سهولت اجرا . بیخطر وبویژه قابل اجرا در شهرستان ودرروستا ها) رادارد .// تمرکزیک استراتژ صرفا به اکسیونهای مختلف بدون ارایه تاکتیک محوری یک خطای استراتژک است وحداقل زیان ان به هدر دادن نیروهای پیشرو ودلسردی وخانه نشینی اقشار میانه است .// حتی میتوان از این تاکتیک بعنوان اعتراض مردم تا ازادی کامل زندانیان سیاسی ( که متاسفانه تا کنون مغفول مانده) استفاده نمود ./////....

-- azarazad ، Jun 28, 2009

شما را بخدا ببینید تبعیض و آپارتاید تا کجاست که برای خودشان دادگاه ویژه درست کرده اند. واقعا شرم بر ما ایرانیان که چنین جرثومه های فسادی را سر کار آوردیم. و ننگ برگروهی بین ما که از این فاسدان می ترسند و مماشات می کنند.

-- بدون نام ، Jun 28, 2009

Hame midannd ke Anha ghabl az entekhabat sandoogh hay por az name AHMADINEJAD ra Mohr va MOOM kardnd va dar Nhayat khode KHamenehaei AHMADINEJAD ra entekhab karde va hame chiz zyre sare khode KHAmenehie ast. Khob chetor entezar darid KHameneiei Nazarash ra avaz konad va bepazirad kh eshtebah karde? agar aghaye Moosavi Vaghean mikhahad ray mardom ra pas begirad bayad rooye EBTAL Entekhabat takid konad.

-- بدون نام ، Jun 28, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)