تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

روایت احمدی‌نژاد از ماموریت یک دانشجو

محمود احمدی‌نژاد از محول کردن ماموریت به یک دانشجو برای بررسی نحوه فروش یک محصول نفتی پرده برداشت.

آقای احمدی‌نژاد امروز دوشنبه در جمع گروهی از مردم پاکدشت گفت که به یک دانشجو ماموریت داده بود درباره فروش یک محصولی نفتی ایران به دلالی اماراتی که سودی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار داشته، تحقیق کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت که این دانشجو در ماموریتی به امارات متحده عربی، با مسئولان کشتی‌های خارجی «گفتگو‌هایی» انجام داد که براساس آن، «بنده، دستور» مقتضی را صادر کردم.

رئیس جمهوری فعلی ایران گفت که برای توقف فروش این محصول نفتی دستور داد در روزنامه‌ها آگهی شود تا شرکت‌های ایرانی که در این زمینه تخصص دارند، وارد شوند.

به گفته احمدی‌نژاد، در واگذاری این پروژه، «تخلفی» صورت گرفت که وی دستور عزل یک معاون وزیر نفت که در آن دخالت داشت را صادر کرد.

وی افزود که این پروژه، به صورت «غیرقانونی» به شرکتی که مالک آن به یکی از سران جمهوری اسلامی وابستگی دارد، واگذار شده بود.

محمود احمدی‌نژاد نامی از مالک این شرکت نبرد، اما گفت که وی سال‌ها است که در زمینه معاملات نفتی در ایران فعالیت می‌کند.


نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت که «مجبور» است پرونده گروهی که ۲۴ سال مراکز قدرت در ایران را در اختیار داشته‌اند، فاش کند.

وی اظهار داشت که «ریشه‌ بسیاری از مشکلات کشور»، ناشی از اندیشه و سیاست‌های این گروه است.

آقای احمدی‌نژاد افزود که در دولت‌های گذشته، برخی وزرا، مدیران و روسای شرکت‌ها، از منافع ملی در جهت «پرکردن جیب‌های» خود استفاده می‌کرده‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: «بنده به همه احترام می‌گذارم و آن‌چه را که اتفاق افتاده است، همه‌اش را روی میز نمی‌آورم.»

احمدی‌نژاد در عین حال گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، همه این افراد را در «پیشگاه ملت ایران محاکمه» خواهد کرد.

این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از این نیز بارها تهدید کرده بود که در صورت تداوم «تخریب‌ها» علیه دولت نهم، برخی انحراف‌ها در دولت‌های گذشته را فاش خواهد کرد.

احمدی‌نژاد گفته است که در مناظره‌های انتخاباتی اگر صلاح بداند، برخی افراد و جریان‌های «فاسد» را افشا خواهد کرد.

Share


در همین رابطه:
تهدید احمدی‌نژاد به افشای نام «مفسدان»

نظرهای خوانندگان

پس یعنی احمدی‌نژاد به اذعان خودش مدت‌هاست کلی تخلف و فساد از دولتی‌های ایران می‌داند که فاش نکرده و نمی‌کند. این خودش یعنی یک رئیس جمهور شدیداً فاسد.

-- مفسد فی الارض ، Jun 1, 2009

در اینکه اغلب سردمداران حکومت الله روی زمین فاسدند و اگر کشور صاحبی و قانونی داشت محاکمه و مجازات می‌شدند کمتر کسی می‌تواند شکی داشته باشد اما این ...گونه‌ای درافشانی می‌کند که گویا در مقام اپوزیسیون قرار دارد و شگفت آشفته‌بازاری است این. اضافه می‌کند اگر صلاح بداند در مناظره تلویزیونی نام مفسدان را اعلام می‌کند و آنهم نه همه را و قول محاکمه آنان را در صورت پیروزی می‌دهد. همین اقرار‌های روشن سند محکمی برای خلع و محاکمه این رئیس جمهور تحمیلی و مافنگی است. چطور می‌شود که چهار سال در مقابل مفسدین کلان و زالوهای میلیارد‌دلاری سکوت کرد و یا مانند محصولی و دیگران به کابینه خود ‌خواندشان و حالا هنگام انتخاباتی که لرزه به اندام ...ش انداخته رجز افشاگری ‌خواند؟ این ...فکر می‌کند که مردم ایران فراموش کرده‌اند که سیصد میلیون تومان در شهرادری تهران هنگام مسئولین او و میلیارد‌ها دلار پول نفت در دوره ریاست جمهوری وی گم شده است.

-- شاهین ، Jun 1, 2009

آقاي احمدي نژاد!
ديگر تهديدتان براي افشا خيلي لوث شده ...كاملا مشخص است كه برايتان يك پوئن انتخاباتي است نه يك دغدغه ملي و ميهني و حتي مذهبي!

-- احسان ، Jun 1, 2009

خیلی ساده لوحانه است . فرضا در دولت ایشان هیچگونه فسادی نیست و رانتهای سپاه و وام صادق محصولی 300 میلیارد شهرداری تهران و .... وجود ندارد . آیا کشور با دزد گیری توسعه می یابد . آقای احمدی نژاد چقدر برای انرژی هسته ای هزینه داده اید از جیب ملت در حالی که ذخایر باارزش مشترک گازمان توسط قطر بهتر است بگوئیم به یغما می رود . ارزش یکروز برداشت قطر از همه این اختلاصهای ادعایی بیشتر است . چرا باید در عسلویه پروژه هایی که 80 در صد پیشرفت فیزیکی داشته از دولت قبلی تا کنون متوقف باشد

-- رامینی ، Jun 2, 2009

به نظر مي رسد که اين آقا معني کلمه «افشا» را نمي داند و فکر مي کند افشا به معناي ارائه چند حدس ماليخوليايي و بدون سند و مدرک در مورد جريانات پشت پرده است. همه مي دانند که آقايان 30 سال است به واسطه تئوري هاي توطئه، ملتي را سر کار گذاشته اند.

-- سيروان کردستاني ، Jun 2, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)