تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

هشدار فیروزآبادی به جمهوری آذربایجان

سرلشکر حسن فیروز‌آبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص گشایش سفارت اسرائیل در آذربایجان و ترکمنستان به مقام‌های این کشور‌ها هشدار داد.

سرلشکر فیروز‌آبادی که صبح امروز شنبه در ستاد کل نیروهای مسلح سخنرانی می‌کرد، گفت که «برادران آذربایجانی بدانند اگر صهیونیست در کشورشان دفتر و سفارت بزند به نفع‌شان نیست.»

این مقام نظامی هشدار داد که در صورت گشایش سفارت اسرائیل در آذربایجان، ایران دیگر با آذربایجان «کاری» نخواهد داشت.

به گفته سرلشکر فیروزآبادی، گشایش سفارت اسرائیل در کشور‌های آسیای میانه به معنای گشایش کانون «توطئه و فساد علیه مردم» در این منطقه است.

وی همچنین گفت که آرامش ایران و کشور‌های همسایه، باعث «تشنج» در اسرائیل می‌شود و کشور‌های عربی، آسیای میانه، اروپا و آفریقا و روسیه باید در برابر «توطئه‌های» تل‌آویو برای برهم زدن آرامش جهان هوشیار باشند.

فیروزآبادی، عبدالمالک ریگی را فردی «ولگرد و سی‌دی فروش در چهارراه‌های زاهدان» معرفی کرد که «صهیونیست‌ها و استکبار» وی را به خدمت گرفته‌اند

هشدار سرلشکر فیروز‌آبادی پس از آنکه الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان از شیمون پرز، رئیس جمهوری اسرائیل برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورد، مطرح می‌شود.

آقای فیروز‌آبادی در واکنش به انفجار روز پنجشنبه زاهدان نیز گفت که اسرائیل و بریتانیا قصد دارند به وسیله «نوکران بازی‌خورده»، بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند.

این مقام بلندپایه نظامی، عبدالمالک ریگی رهبر گروه جند‌الله را فردی «ولگرد و سی‌دی فروش در چهارراه‌های زاهدان» معرفی کرد که «صهیونیست‌ها و استکبار» وی را به خدمت گرفته‌اند.

به گفته آقای فیروز آبادی، ایران محل اختفای عبدالمالک ریگی را شناسایی کرده و در اختیار مقام‌های پاکستان قرار داده است.

گروه مسلح جندالله، مدعی است که در راستای حقوق اقلیت سنی در ایران می‌جنگد، اما تهران، جندالله‌ را گروهی ترویستی می‌داند که از سوی آمریکا و اسرائیل حمایت می‌شود.

این گروه مسئولیت انفجار روز پنجشنبه زاهدان را بر عهده گرفته است.

Share

نظرهای خوانندگان

سردار سایز کمرتون زیر سیصده...؟تورو خدا مراقب سلامتی تون باشین حیفه جهان اسلام چون تو پدیده ای رو از دست بده

-- بی نام ، May 30, 2009

آخه به تو چه ربطی داره!

-- فرزاد ، May 30, 2009

جناب فیروزآبادی انگار فراموش کردید روزهایی را که شما و همکارانتان بخصوص آقای ولایتی نه تنها به ارمنستان اعتراض نکردید بلکه در کنار روسیه از طریق مرز جلفا سلاح به دست ارمنی دادید تا شیعه آذری را قتل عام کنند.ما دیدیم آن روزها را و دیدیم چطور در زیر لوای اسلام به ارمنستان کمک کردید تا زن و بچه ی بیگناه را قتل عام کند.یک خجالت بکشید.خجالت بکیشد در حالی که اسراییل را دشمن اسلام می نامید خودتان در قضیه چچن خاموش می شوید تا پوتین و سربازانش نزدیک صدهزار مسلمان چچنی را قتل عام کنند.این تناقض در چیست شاید خون مردم غزه از مردم قره باغ و چچن سرختر است.من مسلمان نیستم و به اسلام هم اعتقادی ندارم اما می بینم که چطور جمهوری اسلامی با استاندارهای دوگانه از ارمنستان اشغالگر حمایت میکند و از اسلام و حمایت از مسلمان دم می زند

-- فرید ، May 30, 2009

سردار فیروز ابادی از شما استدعا می شود به عنوان یک مقام عالی رتبه نظامی ایران در مقابل ادعاهای واهی جمهوری به اصطلاح اذربابایجان نسبت به بخش هایی از میهن عزیزمان هم واکنشی نشان دهید. اقای خاتمی و اقای احمدی نزاد هر دو این موضوع را بی اهمیت تلقی کردند اما شما به عنوان یک نظامی ایرانی حرفی بزنید وکاری بکنید

-- ماکان ، May 30, 2009

با سر لشکر فیروز آبادی موافقم آذربایجان شوروی سابق اگر پایگاه صهیونیست های از خدا بی خبر شود امثال دوستمان که متاسفانه کوچکترین اطلاعی از حمایت ایران از مردم آذربایجان که تکه جدا شده ایران است ندارند درود بر سرلشکر قهرمان ایران

-- lpskd ، May 31, 2009

قاتلان شیعیان قره باغ به فکر دفاع از امت مسلمان افتاده اند!

-- اوختای بابایی عجب شیر ، Jun 1, 2009

من نیز یا اقایان فرید و فرزاد منوافقم به اینکه این موضوع هیچ ربطی به ایران ندارد و به هر حال بایست اسرائیل را بعنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناخت.

-- بابک ، Jun 1, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)