تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

هشدار احمدی‌نژاد به نامزد‌های انتخابات

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری ایران به نامزد‌های انتخاباتی هشدار داد که از «تخریب» دولت بپرهیزند.

آقای احمدی‌نژاد که نامزد دهمین دوره ریاست جمهوری است، امروز شنبه در یک کنفرانس خبری با اعلام این مطلب گفت که طبق قانون کسی حق ندارد نامزد‌های انتخاباتی را «تخریب» کند و تخریب «جرم» است.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، رئیس جمهوری ایران همچنین افزود که نامزد‌ها «بسیاری اتهامات به دولت نهم وارد می‌کنند که بعدا نمی‌توانند آن را اثبات کنند.»

آقای احمدی‌نژاد اظهار داشت که طی چهار سال گذشته، حجم انتقادات و تخریب‌ها علیه دولت «افزایش شدیدی» داشته است، اما وی ترجیح داده که در چنین فضای «آلوده‌ای» سکوت کند.

وی بدون اشاره به نام شخص یا جریان خاصی گفت که «پرونده این آقایان روشن است، من نمی‌خواستم که برخی مسائل را باز کنم، ولی آنها به گونه‌ای رفتار می‌کنند که مجبور شویم پرونده‌هایشان را باز کنیم.»

رئیس جمهوری ایران گفت که در مناظره‌های انتخاباتی‌اش به این «انتقاد‌ها و تخریب‌ها» پاسخ خواهد داد.


براساس برنامه‌های اعلام شده از سوی صدا و سیما، چهار نامزد حاضر در انتخابات، سه مناظره با رقبای خود خواهند داشت.

آقای احمدی‌نژاد همچنین در واکنش به بخشی از این انتقاد‌ها گفت که «برخی از آنان جوری حرف می‌زنند که گویی یک کشور شسته و رفته و تمیز را تحویل ما داده‌اند.»

وی اظهار داشت که «همه سیاه‌نمایی و نسبت دادن همه کاستی‌ها به دولت را از اخلاق انتخاباتی و روحیه ملت ایران» دور می‌داند.

رئیس جمهوری ایران در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد که مذاکرات هسته‌ای تهران با غرب بعد از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

آقای احمدی‌نژاد گفت که غرب بارها از این درخواست کرده که مذاکرات هسته‌ای را آغاز کند که تهران در پاسخ، اعلام کرده است مذاکرات را پس از برگزاری انتخابات در دستور کار قرار خواهد داد.

مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب از سال گذشته تاکنون متوقف شده است.
جمهوری اسلامی اعلام کرده است که بسته جدیدی در خصوص چگونگی آغاز مذاکرات هسته‌ای به زودی تحویل مقام‌های غربی خواهد داد.

Share

نظرهای خوانندگان

مدتی است از همه کاره نظام و ریس جمهور ...سابق یعنی رفسنجانی خبری نیست!! آیا امکان دارد که آن معظم الها در تدارک حکومت نظامی برای کنترل اوضاع در صورت شورش و اعتراض عمومی به انتخابات و نتایج ان باشند؟؟؟

-- بدون نام ، May 23, 2009

حامی جاعلی مثل کردان نیاز به تخریب نداره.

-- علی ، May 23, 2009

بیشتر از ده زن در کوچه پس کوچه های قزوین با کارد قصابی کشته شده اند. کسی نمی گذارد زن و دخترش از خانه بیرون رود. من با خانم بچه ها سه روز در قزوین بودیم. قزوین شهر مردگان شده. دیشب در یکی از کوچه های نزدیک امامزاده نوشته بودند. سر رهبری سلامت اگر سر زنان و دختران ما را می برند. در محفلی در تهران که همین چند ساعت پیش بودیم یکی از حضار می گفت خوبی این مردم از حد گذشته و هر خوبی که از حد بگذرد دیگر خوب نیست. آخر این مردم چرا اینقدر صبر کردند تا ما اگر پنجاه سال پیش تنها و تنها یک اصغر قاتل داشتیم حالا هر روز و هر شب و هر ساعت اصغر قاتلها را اعدام می کنند و باز این طور آن محمد بسیجی ویژه آنهمه بچه های مردم را بیسیرت کرد و کشت، آن قتلهای ذنجیره ای کرمان؛ آن قتلهای ذنجیره ای مشهد و تهران ، آن چهار نفر را که در کرج ، و در یافت آباد و خلاصه هر صبح و شام در این مملکت یا آدم می کشند و یا قاتلین را قصاص می کنند و می کشند. آری اگر شما گفتید عیب از کجاست. تازه اگر گوتید مواظب باشید سفت نگویید که توهین می شود و بعد با زمانه مشکل پیدا می کنید و می روید توی لیست سیاه. یعنی حذب مطلب. اما خوبیش این است که مردم در ایران پاشنه ی دهانشان را کشیده اند و بقول کوچه و بازار « نهضت فحش» درست کرده اند. ایکاش جلال آل احمد و صادق هدایت زنده بودند و این نهضت فحش را می دیدند و کیف می کردند که بعد از بیعتهای آنها اینک از یمن یوم حکومت اسلامی مردم این چنین هنرمند شده اند. ولی خب باز هم برویم رای بدهیم تا خرابی از حد بگذرد. و انفجار حتمی تر و وحشتناکتر شود.

-- بدون نام ، May 23, 2009

ماهم معتقدیم که تخریب افرادجرم است .باید دانست که تخریب ملت وکشور به مراتب جرمش سنگین تراست ؟درطول تاریخ هیج دولتی وجه ی ملت ایران رادر بین ملتهای دنیاازبین نبرده دولت نهم آیروی ملت ایران رادرمجامع بین المللی ضایع کرد.کشوری که از منابع عظیم نفت وگاز وصدهامنابع خدادادی دیگر برخورداراست گارش بجائی رسیده که بیشتر از نیمی ازآن زیرخط فقر بسرمیبرند.وتوضیع سیب زمینی درایام انتخابات خودگواه براین واقعیت است.وجود کمیته امدادکه هرروز برطول وعرض آن افزوده میشود دلیل دیگری است برگسترش فقردرجامعه ایران درصورتی که میبایست هرسال پس از تاسیس این کمیته ازافراد تحت تکفل آن کاسته میشد

-- ابراهیم ملکی ، May 24, 2009

آقای مثلا رییس جمهور دروغ بسه در این چهار سال مردم خوب شناختنت

-- بدون نام ، May 24, 2009

شرمت باد،تا کی دروغ؟تا کی ریا؟ تا کی فرفکنی؟باش تا نفرین دوزخ از تو چه سازد .

-- بدون نام ، May 24, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)