تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

موسوی: دولت آبروی ایرانیان را برده است

میرحسین موسوی می‌گوید که کار‌های دولت نهم آبروی ایرانیان در جهان را می‌برد.

به نوشته خبرگزاری دولتی ایرنا، آقای موسوی که به اصفهان سفر کرده است، امروز شنبه در جمع دانشجویان گفت که «حیثیت ملی» مربوط به یک نفر نیست و همه ایرانیان حیثیت دارند.

به گفته این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، اقدامات دولت نهم در چهار سال اخیر باعث شده است که «شناسنامه، گذرنامه و پاسپورت» ایرانیان و ایران در تراز کشورهایی مثل «سومالی» قرار گیرد.


میرحسین موسوی در زنجان

اظهارات آقای موسوی، چند روز پس از آنکه آیت‌الله علی خامنه‌ای در کردستان از مردم خواست که در انتخابات به کسی رای دهند که «آبروی ملت ایران» را نبرد، بیان می‌شود.

آقای خامنه‌ای از مردم خواسته است که به کسی رای دهند که مقابل «استکبار جهانی» ایستادگی کند.

این در حالی است که میرحسین موسوی معتقد است «اقتدار ملت ایران» در جهان، تحت‌الشعاع برخی «سیاست‌های ناسنجیده» مقام‌های دولت نهم قرار گرفته است.

موسوی گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، جلوی «لایحه‌های خفت‌باری مثل تعدد زوجات» را خواهد گرفت

آقای موسوی همچنین از سیاست‌های داخلی دولت نهم طی چهارسال گذشته به شدت انتقاد کرد و گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، جلوی «لایحه‌های خفت‌باری مثل تعدد زوجات» را خواهد گرفت.

وی اظهار داشت که آرزو می‌کند که زندانیان سیاسی هرچه زودتر از زندان آزاد شوند و انتخابات دهم برای دانشجویان «آزادی بیان و اندیشه» به همراه داشته باشد.

این نامزد ریاست جمهوری در عین حال وعده داد که در صورت رئیس جمهور شدن، همه هزینه‌های صرف شده در دولت نهم را برای مردم روشن خواهد کرد.


محمد خاتمی و زهرا رهنورد در کنگره حزب جوانان ایران اسلامی

آقای موسوی همچنین شب گذشته در اولین فیلم تبلیغاتی‌اش که از شبکه اول تلویزیون ایران پخش شد گفت که «سرنوشت ایران فقر نبود و فقر نیست.»

وی برای نخستین بار بود که در ۲۰ سال گذشته از طریق تلویزیون با مردم سخن می‌گفت.

میرحسین موسوی در کنار محمود احمدی‌نژاد، مهدی کروبی و محسن رضایی برای پیروزی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کند.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

Share

نظرهای خوانندگان

با سلام
آقای موسوی فراموش کرده که خامنه ای و هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و... همه و همه پیرو همدیگرند و ایشان نیز بنوبه ی خود هم پیشرو و هم پرو دیگران است. و این یعنی دایره ای بسته که ما را یکراست به انفجار می برد.

-- بدون نام ، May 23, 2009

فیس بو فیلتر شد

-- بدون نام ، May 23, 2009

کدام آبرو را؟

-- بدون نام ، May 23, 2009

بارها وبارها ایرانیان ومردم ایران عزیز اعلام کرده اند که آقای حمدی نژاد با رفتار بچه گانه وبدون تدبیرش بجای کسب آبرو وحیثیت متاسفانه باعث سرشکستگی وتضعیف چهره ایرانیان همیشه سربلند در سراسر جهان شده است.
ماکه دارای تمدن غنی بوده وهستیم وسایر ملل براین پیشینه تاریخی ما قبطه می خورند .اینک درطی این چند سال شاهدبعضا بی مهری وحتی مورد بازخواست وتوهین قرار می گیرم بخاط عملکرد بد وسلیقه ای این آقای خودسر وقیم مردم.
درجمهوری اسلامی متاسفانه مردم اختیار موی سر خودشان راندارند.اختیار زندگی خودرا ندارند.حالا این آقا چگونه می خواهد مدیریت جهان رابرعهده بگیرد.
همه مشکلات مملکت ایران از نگاه متعصب وطالبانی ودیکتاتوری آقای خ..........میباشدرئیس جمهوری که دنیا راقبول ندارد.چگونه انتظار دارد دنیا را به تحت سیطره خود دراورد.پدری که نمی تواند شکم فرزند خود راسیر ویا تربیت بکند.چگونه ژست خیر بودن دارد.درخاتمه بخاطر اینکه اجازه ندادند عکسشان را درسفارت خانه ها نصب بکنند که بیش از این باعث آبروریزی وتضعیف مملکت نشدند باید تشکر نمود .
یکی از آقایان گفته است شال سبز علائم استکبار جهانی است.کسی نیست که بگوئید پس چفیه ای که از فلسطین نماد بسیجی شده علائم چه چیزی است.
همه خوب میدانند که چفیه زمانی مقدس بود که مردم به بسیج عشق می ورزیدند.نه الان که بسیج وچفیه برگردن ها برحق وحقوق وزندگی وشرافت وکرامت انسانها تجاوز می کنند.
باید این آقایان بپذیرند که چفیه یک وسیله ودرحال حاضر برای بعضی ها هم ابزار است.واین ابزار را درهمه جا می توان بکاربرد ودرخارج از کشور بیشتر درفصل سرما حتی بر گردن سگها از آن استفاده می شود.
ای چفیه برگردنها قدری به اطرافتان نگاه کنید.نماد انسانی رعایت حریم خصوصی وقانون است نه چفیه.قابل توجه آقایان مدعی....
؟

-- ایرانی ، May 23, 2009

این خبر از دستشان دررفته یا واقعا علائم تغییر است
عضو ستاد موسوي: عدالت واقعي را از حامد کرزاي ياد بگيريد
مسوول کميته روحانيون ستاد مرکزي مير حسين موسوي در لرستان با تاکيد بر عدم افتتاح کليه طرحهاي عمراني در ماههاي منتهي به انتخابات، گفت: عدالت واقعي را از حامد کرزاي ياد بگيريد،که در آستانه انتخابات دستور داد هيچ کلنگ زني در ملا عام انجام نشود زيرا ممکن است جنبه تبليغاتي داشته باشد.
درهیچ دولیت به اندازه دولت احمدی نژاد از شهدا وایثارگران ومحرومین سوء استفاده ومصادره نشده است.؟

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد محمد مهدي حسيني شنبه شب در مراسم افتتاح ستاد مرکزي مير حسين موسوي در خرم آباد افزود: مشکلات امروز ايران در ادبيات سياسي و مديريت است.
وي گفت يک مديريت شايسته به جاي اينکه به دانشجو بگويد اراذل و اوباش، بايد اورا خورشيد مملکت نام نهد و انگ معتاد بودن را به جانبازي که از فشار مشکلات خودکشي کرده است نزند.
وي اظهار داشت: بايد در دو جريان ساختار سياسي حاکم و ساختار مديريت اجرايي کشور تغيير جدي ايجاد شود.
وي تصريح کرد: اقتصاد ما چه در درون و چه در بيرون با مشکل مواجه است و اگر امروز نتوانيم مديريتي شايسته داشته باشيم، نخواهيم توانست بر جهان مديريت کنيم.
وي گفت: اصولي که با اهداف بلند امام و پايمردي شهدا بنيانگذاري شد امروز در سليقه هاي فردي و سياسي گم شده است.
حجت الاسلام حسيني افزود : دو جريان اشاره شده سبب ايجاد نرخ تورم بالا، سياست خارجي گرفتار، سانسور، تغيير مکرر مديران، انحلال سازمانهاي مديريت و برچيده شدن شوراهاي اختلاف و ابهام در واريز کردن يک ميليارد و 300ميليون دلار به خزانه کشور شده است.
اين حامي موسوي افزود: ما نمي گوييم اين پول به سمت کسي هدايت شده است اما بايد سندي به مردم ارائه و مشخص شود که اين پولها کجا هزينه شده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ميرحسين موسوي محدوديتها و امکاناتي دارد که ديگران ندارند.
حجت الاسلام حسيني نبود يک رسانه ملي که موسوي بتواند از طريق آن با مردم درددل کند را از محدوديتهاي موسوي برشمرد و اظهار داشت: جريان موسوي از بي بهره بودن رسانه رنج مي برد.
وي بيان داشت: ما از قدرتها و حمايت قدرتهاي در سايه محروميم .
مسوول کميته روحانيون ستاد مرکزي مير حسين موسوي گفت: ما از تزريق پول به بدنه جامعه و خريد راي مردم محروميم و حتي پول نداريم ستادهايمان را اداره کنيم.
حجت الاسلام حسيني ادامه داد: اما نامزد ما امتيازي دارد که ديگران ندارند.
وي قدرت اجماع را از ديگر امتيازات موسوي برشمرد و افزود: قدرت مديران کشور به دليل جريانات سياسي هدر رفته و بسياري از آنان خانه نشين شده اند وموسوي مي تواند دوباره آنها را در يک رديف قرار دهد.
اين حامي موسوي ادعا کرد: اگر موسوي در دور گذشته انتخابات رياست جمهوري نامزد مي شد، بيش از 90درصد آرا کشور را کسب مي کرد، اما هرچه اصرار کردند نيامد.
حجت الاسلام حسيني ادامه داد: موسوي امروز در اين شرايط سخت از سر تکليف، براي رضاي خدا و خدمت به مردم به ميدان آمده است.
وي اصول اوليه مير حسين موسوي را اسلام، نظام، ولايت و رهبري، قانون و اصل مردم عنوان کرد.
مسوول کميته روحانيون ستاد مرکزي مير حسين موسوي در لرستان خطاب به هواداران يادآور شد: از تخريب نامزدها بپرهيزيد و هيچ جرياني را تخريب نکنيد، نقد عملکرد مديران در چهار سال گذشته براي مردم کفايت مي کند.

-- این خبر از دستشان دررفته ، May 23, 2009

آقای موسوی بجای شعار دادن بفرمایید هوای سال 67 چه جوری بود ؟!

-- شایان ، May 24, 2009

- دقيقاً درست است كه براي اين كه ببينيم آبرو و عزت و احترام ايران و ايرانيان در دنيا در چه وضعي است، بايد به برخوردهايي كه در خارج از ايران با ايرانيان مي شود بنگريم. ادعاهاي پوچ بر مسند قدرت نشستگان ارزش اعتنا ندارد.

-- بدون نام ، May 24, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)