تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

کارمندان بدحجاب ادارات مازندران، اخراج می‌شوند

خبرگزاری مهر به نقل از استاندار مازندران خبر داد زنانی که در ادارات دولتی این استان، از الگوی حجاب مصوب دستگاه‌هایی اجرایی تبعیت نکنند، اخراج خواهند شد.

این هشدار در حالی به کارمندان زن این استان داده می‌شود که پلیس ایران در مرحله چهارم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اعلام کرده است با هرگونه «بدحجابی» در شرکت‌های خصوصی به شدت برخورد خواهد کرد.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، ابوطالب شفقت، استاندار مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان گفته است: «زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می‌شوند.»

عالی‌ترین مقام این استان شمالی ایران هم‌چنین از تشکیل کارگروهی به نام «حجاب و عفاف» خبر داده که وظایفش «ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و شناسایی و اخراج زنان بدحجاب در ادارات مازندران» است.

وی هم‌چنین تأکید کرده است استخدام زنان در ادارات این استان بر اساس حجاب باید انجام شود.

آقای شفقت از مسئولان آموزش و پروش نیز خواسته است «بر حجاب دانش‌آموزان دختر و نحوه رفتار آنان در مدارس» کنترل بیشتری اعمال کنند.

پیش از این مسئول کارگروه «حجاب و عفاف» استان مازندران با گلایه از کمبود مربی برای تروج حجاب در این استان گفته بود:‌ «مازندران برای گسترش فرهنگ حجاب با کمبود مربی مواجه است.»


خانم زهرا شرف‌الدین مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران که هم‌زمان مسئول این کارگروه است، هم‌چنین اعلام کرده بود که برای جذب مربیان ترویج حجاب و عفاف باید اعتبارات بیشتری به این امر اختصاص یابد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

این یعنی عین عدالت !
تخصص گرایی !
انسجام اسلامی !
اتحاد ملی !
متاسفم برای خودم همین ....

-- بدون نام ، Apr 30, 2008

خوب به این مسئولین بدبخت حق بدین. میترسن به سرنوشت معاون دانشگاه زنجان دچار بشن

-- بدون نام ، Jul 4, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)