تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اخبار ضدونقیض از "اجرای" حکم سنگسار در تاکستان

بر اساس پی گیری چند خبرنگار حوزه اجتماعی و برخی از هواداران لغو مجازات سنگسار، "یک محکوم صبح امروز در روستای آقچكن از توابع تاكستان سنگسار شده است".

بنا به نوشته وبلاگ "حرفه؛خبرنگار" که نویسنده آن فهیمه خضر حیدری خبرنگار اجتماعی روزنامه اعتماد ملی است، جعفر كیانی نام محکومی است که "امروز سنگسار شده است".

بر پایه اخبار منتشر شده در خرداد ماه امسال شورای تامین استان قزوین با اجرای حکم سنگسار یک زن و مرد در تاکستان قزوین موافقت کرد و قرار بود حکم سنگسار این دو در 31 خرداد حکم اجرا شود. این حکم پس از اعتراض گروه‌های مخالف سنگسار متوقف شده بود.


سنگسار سنت استفان، یکی از حواریون عیسی، به دست یهودیان

فهیمه خضر حیدری می نویسد که تلاش او و دیگر همکارانش تا ساعات پایانی کار روزنامه برای تایید رسمی خبر به جایی نرسیده و "حسن قاسمی، رییس كل دادگستری استان قزوین، حاضر به جوابگویی در این زمینه نشده است". این روزنامه نگار در عین حال می افزاید که "یکی از نزدیکان نماینده تاکستان در مجلس، "خبر اجرای حکم سنگسار این متهم در ملا عام را به خبرنگاران اطلاع داده است".

از سوی دیگر، یکی از فعالان كمپين ضد سنگسار نیز می‌گوید "نماينده تاكستان نیز اين خبر را تاييد كرده است".

همچنین آسیه امینی، نویسنده وبلاگ "وارش" ، آیدا نویسنده وبلاگ "پرگاس" و مریم اکبری نویسنده وبلاگ "برای آزادی" نیز که از پی گیران پرونده جعفرکیانی و مکرمه ابراهیمی ، دو محکوم این پرونده بودند، نیز این خبر را منتشر کرده اند.

این در حالیست که "یک منبع قضایی، بدون آنکه نامی از وی ذکر شود در تماس با خبرنگار حوزه قضایی روزنامه اعتماد ملی این خبر را نه تائید و نه تکذیب کرده است".

سنگسار زن و مرد تاکستانی "متوقف" شد

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

چراغ بیاورید

-- محمد/ ، Jul 8, 2007

سلام من به مطلبتان لينك داده و آدرس وبم
bonbasst.blogfa.com است

-- نسيما ، Jul 9, 2007

ميشه توضيح بديد سنگسار يك زنا كار چه ربطي با سنگسار يكي از حواريون داره؟!
سنگسار براي اينه كه كسي ديگه جرات رفتن به سمت اين گناه رو نكنه و اگر شما ساكت باشيد و بگذاريد احكام در ملا عام اجرا بشه خيلي از ميزان تجاوزات كم ميشه

-- ميم ، Jul 9, 2007

هرگز با خشونت نمیشه جلوی خشونت رو گرفت، "چشم در مقابل چشم" این میراث یهودیت برای اسلام و میراث ... اسلام برای ماست. با این کار دو چشم از میان رفته. خشونت و وحشی گری میراث شریعت برای ماست

-- احسان ، Jul 9, 2007

سکوت سکوت...... سکوت و خفقان بیشتر از این

-- لیلا ، Jul 11, 2007

شما خودتون رو بزارین جای کسی که به ناموسش تجاوز شده . چه کار میکنید ؟میگین دم یارو گرم؟یا سنگسارش میکنین .قطعه قطعه اش میکنین؟

-- بدون نام ، Jul 12, 2007

حقوق بشر فقط رفتن به دانسينگ وسكس كردن نيسث به چه حقي به خودشون اجازه ميدن با بلوك جدول وكثك كاري سنگسار ميكنن مگه به قول خودشون سنگسار حد داره چطوري يك زن رو با شورت جلويه همه انقدر كتك زدن و با بلوك كوبيدن تو سرش تا مثل يه حيوون جون بده ايا اینا خودشون معصوم بودن هيچگناهي انجام ندادن

-- ارثا ، Jul 20, 2007

مشکل توی خود سنگسار یا قطع عضو نیست مشکل توی شناخت جزئیاته ... مثلا یه نفر زنا میکنه میارنش پیش خلیفه چهار نفر هم شهادت میدن. خلیفه حکف سنگسار صادر میکنه ولی حضرت علی(ع) از مرد میپرسه وقتی زنا کردی زنت کجا بود .. گفت چند وقتی است به مسافرت رفته و دسترسی به او نداشتم ... حضرت هم حکم رو ملغی میکنه
احکام الهی خیلی کلی بیان شده پیدا کردن جزئیات کار هر کسی نیست. این حقوق بشر آمریکائی هم بخوره تو سر خودشون ... یه راکت میسازن در آن واحد صد ها نفر زن و بچه بیکناه رو جزغاله میکنه بعد برای کشتن یه نفر که گناه کاره بوق و کرنا میکنن.

-- قریبه ، Apr 27, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)