تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

نام اعضای «شبکه مضلین۳» اعلام شد

مرکز جرایم سازمان‌یافته سایبری سپاه پاسداران، هویت و نحوه فعالیت گروهی دیگر از اعضای شبکه‌های «مستهجن‌نگار و ضد دین» را منتشر کرد.

خبرگزاری‌های ایران امروز یکشنبه به نقل از اطلاعیه جدید این مرکز، نام اختصاری ۹ تن از اعضای یک «شبکه مستهجن» را منتشر کردند.

اطلاعیه مرکز جرایم سازمان یافته، نام این افراد را تحت عنوان «مضلین ۳» آورده است که همگی آنها در اداره سایتی به نام «شهوت‌سرا» فعالیت می‌کرده‌اند.

بنابر اعلام این اطلاعیه، این افراد در سایت مذکور در راستای پيشبرد اهداف «استکبار جهانی به فعاليت جدی مشغول» بوده‌اند.

جمعه گذشته یک مقام مرکز جرایم سازمان یافته سایبری سپاه به خبرگزاری دولتی ایرنا گفته بود که سپاه پاسداران «با تمام توان و قاطعیت به وظیفه خود در برابر براندازان در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی عمل خواهد کرد.»

اطلاعیه مرکز جرایم سازمان یافته، نام این افراد را تحت عنوان «مضلین ۳» آورده است که همگی آنها در اداره سایتی به نام «شهوت‌سرا» فعالیت می‌کرده‌اند

به گفته این مقام نظامی‌، «هر شخص حقیقی یا حقوقی به هر طریق نرم و در فضای مجازی اقدام به گسترش عملیات ضد دین، ضد فرهنگ و براندازانه کند، این نیرو (سپاه پاسداران) لحظه‌ای از او غافل نخواهد بود و به شدت درهم کوبیده خواهد شد.»

بنا بر اطلاعیه پیشین مرکز بررسی جرایم سازمان‌یافته سپاه، تا‌کنون گردانندگان بیش از ۹۰ سایت «ضددینی و مستهجن» در ایران و برخی کشور‌ها شناسایی و دستگیر شده‌اند.

مقام‌های جمهوری اسلامی برای مبارزه با برخی سایت‌های اینترنتی از سال ۱۳۸۰ فیلترینگ آنها را آغاز کرده‌اند. مسئولیت تعیین مصادیق فیلترینگ سایت‌ها بر عهده مجموعه‌ای به نام «کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ» است.

اعضای کمیته تعیین مصادیق را نمایندگانی از وزارت اطلاعات، وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما تشکیل می‌دهند.

فیلتر سایت‌هایی که از طریق این کمیته اعلام می‌شود، از طریق شرکت فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد.

در ایران به گفته مقام‌های قضایی بیش از پنج میلیون سایت اینترنتی (داخلی و خارجی) فیلتر است.

Share


در همین رابطه:
هشدار سپاه پاسداران به «براندازان نرم»
اطلاعات تازه از «شبکه برانداز اینترنتی»

نظرهای خوانندگان

کافر همه را به کيش خود پندارد! مقامات جمهوري اسلامي وقتي دولتهاي خارجي را محرک اعتراضات و نارضايتي مردم ميدانند، سي و دو - سه سال پيش را در نظر دارند

-- بدون نام ، Apr 12, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)