تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

«سپاه و بسیج، انگشت اشاره رهبر را دنبال کنند»

مسوول اداره سیاسی سپاه پاسداران گفت: «‌سپاه و بسیج همواره باید انگشت اشاره مقام معظم رهبری را دنبال کنند»

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سردار یدالله جوانی مسوول اداره سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری در ایران گفت: «‌سپاه و بسیج همواره باید انگشت اشاره مقام معظم رهبری را دنبال کنند و از درگیر شدن در بازی‌های حزبی و گروهی بپرهیزند؛ چراکه این امر خلاف وصایای امام راحل و خط قرمز سپاه و نیروهای مسلح است.»

سردار جوانی این سخنان را در همایش سه روزه فرماندهان حوزه‌های مقاومت و گردان‌های سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ، که در مشهد برگزار شد، بر زبان آورد.

دخالت نیروهای سپاه و بسیج در انتخابات، همواره یکی از مسائل حاد مورد بحث در جریان رقابت های سیاسی جناح های درون نظام جمهوری اسلامی، بویژه در ماه های مشرف به انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بوده است.

در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که محمود احمدی نژاد به پیروزی رسید، رقبای انتخاباتی وی بویژه جریان های اصلاح طلب نظام، انتخاب وی را حاصل دخالت سازمان یافته بسیج و سپاه، تحت عنوان دخالت «یک حزب پادگانی» دانستند.


در مراسم یادشده هم‌چنین سردار عبدالله عراقی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ، درباره‌ی فرقه‌ی وهابیت سخنرانی کرد و گفت: «‌عربستان به عنوان بزرگ‌ترین پایگاه فعالیت فرقه وهابیت،‌ سال گذشته ۳۳ درصد بودجه خود را هزینه تبلیغ این فرقه کرد و در کشور مصر نیز ۸۳ میلیارد دلار هزینه این کار شد.»

وی مدعی شد که عربستان در مراسم حج، تبلیغات ضدشیعی می‌کند و حاضر است برای «مقابله با تبلیغات شیعیان، در خاورمیانه ۲۴۰ میلیارد دلار» هزینه کند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله ‌فعالیت وهابیون در ایران‌ را «‌یک امر جدی» خواند و گفت که «آ‌ن‌ها حتی قصد نفوذ به بدنه بسیج را داشتند که موفق نشدند»

Share

نظرهای خوانندگان

این کرنش کردنها در این شرایط حساس همانند خلبان هوانورد جنگی در حال سقوطی می ماند که به برج مراقبت پیام "کمک.اشاره انگشت اضطراری لازم" فرستاده ولی چون راه نجاتی برای او نیست با چتر نجات پریده و هواپیما را به امان خدا می سپارد. هما فران هم در لحظه های اخر عمر رژیم سابق به اشاره انگشت شاه نشسته بودند.

-- بدون نام ، Dec 26, 2008

پدرجان،
این بابا متوجه است که 83 مليارد دلار چند درصد بودجة مصر است؟

-- زوربای یونانی ، Dec 27, 2008

من بعه عنوان يك رزمنده و جانباز در مجلس هشتم رد صلاحيت شدم . جالبه از طرف فرماندار نامه رد صلاحيت من اومد و از طرف همون فرماندار يك ماه بعد تقدير نامه اومد كه شما سرباز اسلام و رهبر هسيد
جواب من بدين
كه نخام از صداي بيگانه جوابمو بشنوم

-- بهزاد منصوري ، Feb 1, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)