تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ آذر به دانشگاه می‌رود

محمدمهدی زاهدی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ آذر ماه برای «مقابله با ضد انقلاب» قصد دارد به دانشگاه علم و صنعت برود.

این برای نخستین‌بار است که آقای خامنه‌ای در چنین روزی (روز دانشجو) در یکی از دانشگاه‌های ایران حضور می‌یابد.

۱۶ آذر در ایران، یاد‌آور جان باختن سه دانشجوی دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲ است که در درگیری با نیرو‌های امنیتی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، آقای زاهدی که در مراسم گشایش گردهمایی روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علمی و فناوری و مراکز رشد سراسر کشور سخن می‌گفت، افزود: «عناصر ضدانقلاب سالهاست که می‌خواهند به اشکال مختلف از برگزاری مراسم روز دانشجو سوء استفاده کنند.»


رئیس جمهور و وزیر علوم در گردهمایی روسای دانشگاه‌ها

به گفته این مقام وزارت علوم، حضور امسال آقای خامنه‌ای در دانشگاه «نویدی بر جلوگیری از دستیابی این افراد (ضد انقلاب) به اهداف ضد‌انقلابی‌شان به شمار می‌آید.»

پیش‌تر رسم بر این بود که در چنین روزی رئیس جمهوری وقت در یکی از دانشگاه‌های تهران حضور می‌یافت.

تشکل‌های دانشجویی هنوز در رابطه با حضور رهبر جمهوری اسلامی در دانشگاه واکنشی نشان نداده‌اند، اما پیش‌بینی می‌شود بسیج دانشجویی وفادارترین گروه دانشجویی به جمهوری اسلامی از حضور وی در دانشگاه استقبال کند.

آقای زاهدی همچنین اظهار داشت: «روز ۱۶ آذر، واقعه‌ای است که زمانی خود ما داعیه‌دارش بوده‌ایم و الان ضدانقلاب قصد مصادره آن را دارد که باید آن را به جایگاه اول خود بازگردانیم.»

نظرهای خوانندگان

دست کم یکبار به دانشگاه آمدن آقا بسیار کار خوبی ست. در کارنامه ی ایشان ثبت خواهد شد و هم ایشان با این کار خود قدرت اسلام و حکومت اسلام را به معرض تماشا می گذارد. مبارک است!

-- از تهران یک دانشجو ، Nov 29, 2008

قراره که 12 آذر بیاد، نه 16!

-- دانشجو ، Nov 29, 2008

نفس آمدن دردانشگاه وپاسخگوبودن کارپسندیده وخوبی است امیدوارم که مسئولین دانشگاه افرادغیردانشگاهی رابه عنوان دانشجوازمراکزدیگربه دانشگاه گسیل ندارند وورودبه جلسه گزینشی نباشد

-- ابراهیم ملکی ، Nov 30, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)