تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

تجربه صد روزه زمانه در سه گفتگو

چالش متفاوت بودن

شنیدن فایل صدا

صد روزه شدن توليد زمانه فرصتی بود برای ديدار چند تنی از دوستان زمانه از جمله دکتر مهران براتی که از چهره های شناخته ايرانيان فعال در اروپا ست و نيز دکتر محمدرضا نيکفر که برنامه انديشه انتقادی را برای زمانه می سازد و از فيلسوفان بانفوذ ايرانی مقيم کلن است.

اين دو ميهمان زمانه در بحثی با مهدی جامی مدير راديو در باره مفاهيم تئوريک رسانه ای که پايه کار زمانه است شرکت کردند. از مفهوم دموکراسی رسانه ای و متفاوت بودن تا گرايش زمانه به رسانه خودمانی يا رسانه ای که شنوندگان در ساختن آن نقش فعال دارند.

ضمنا مهدی جامی در اين گفتگو اشاره کرد که در مسابقه نقد زمانه دو نفر بالاترين امتياز را گرفته اند و ممکن است برای اين مسابقه دو برنده اعلام شود.


بهنود: تکليف تان را با سياست روشن کنيد

شنیدن فایل صدا

مسعود بهنود روزنامه نگار پيشکسوت ايرانی مقيم لندن که از حاميان ابتکارات رسانه ای است و راه اندازی بسياری از نشريات را در کارنامه خود دارد در گفتگويی به مناسبت صد روزه شدن توليد زمانه از مزايا و نيز از کم و کاست زمانه بر اساس اين تجربه صد روزه می گويد. مسعود بهنود معتقد است که زمانه هنوز تکليف خود را با سياست روشن نکرده است.

بهزاد: شما تقليد نمی کنيد

شنیدن فایل صوتی

بهزاد بلور با برنامه روز هفتم اش پيشگام نوعی برنامه راديويی است که به رابطه دوسويه با شنونده گرايش دارد. از نگاه او کار بچه های زمانه بر خلاف برنامه سازان تب هفتم در شبکه جوان راديو ايران تقليدی نيست.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)