تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
محمدتقی مصباح یزدی:

«آیت‌الله خامنه‌ای نماد حقیقت است»

آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی می‌گوید آیت‌الله علی خامنه‌ای، نه تنها «نماد حقیقت» در ایران، بلکه «نماد حقیقت» در عالم است.

آقای مصباح‌یزدی در جمع گروهی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد گفته که علی خامنه‌ای، هیچ «نقطه ضعفی» در زندگی ندارد، کارنامه خانواده‌اش «بدون نقص» است و فرزندانش در «کوچک‌ترین مسائل سیاسی و اقتصادی» دخالت نمی‌کنند.


آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی

رئیس موسسه «امام خمینی» افزوده مردم برای داشتن چنین «نعمتی» باید «سجده شکر» به جا آورند.

مصباح یزدی اظهار داشته که «فتنه‌ها» ادامه پیدا خواهد کرد و برای جلوگیری از آن‌ها «باید به نورافشان عظیم نگاه کنیم و ببینیم به کدام طرف می‌تابد.»

اظهارات این مدرس حوزه پس از آنکه علی‌اکبر محتشمی‌پور، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز، وی را به «بی‌اعتقادی» به آقای خامنه‌ای متهم کرد، ایراد می‌شود.

آقای محتشمی‌پور گفته که مصباح یزدی و انجمن حجتیه در بنیاد الغدیر «لانه» کرده‌‌اند و تلاش می‌کنند ریشه «رهبری» را بزنند.

مصباح‌یزدی گفته علی خامنه‌ای، هیچ «نقطه ضعفی» در زندگی ندارد، کارنامه خانواده‌اش «بدون نقص» است و فرزندانش در «کوچک‌ترین مسائل سیاسی و اقتصادی» دخالت نمی‌کنند

بنیاد بین‌المللی الغدیر که به ریاست ابوالقاسم خزعلی اداره می‌شود، در همه استان‌های ایران با هدف ترویج «تفکر حکومت دینی» فعالیت می‌کند.

آیت‌‌الله محمدتقی مصباح یزدی از برجسته‌ترین روحانیون حامی محمود احمدی‌نژاد است که پیش‌تر «اطاعت از رئیس‌ جمهوری را اطاعت از خدا»، دانسته بود.

مصباح یزدی از حامیان اسلام بنیادگرایانه و طیف اصولگرا معروف به جناح راست است. او از مخالفان جدی دولت محمد خاتمی و اصلاح‌طلبان به شمار می‌رود، چنانکه یک‌بار در حسینیه شهدای قم، اصلاح‌طلبان را احیاکنندگان «سنت کفار ۲۵۰۰ سال پیش ایران» نامید.

گروهی از اصلاح‌طلبان، از طرفداران و شاگردان مصباح یزدی با عنوان «فرقه مصباحیه» یاد می‌کنند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

زنده باد آزادي برابري و عدالت
پاينده باد ايران
درود بر رييس جمهور موسوي

-- ? ، May 8, 2010

الهی شکرت !

-- بدون نام ، May 8, 2010

خدا را شکرکه آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی اما م
سیز دهم را هم معر فی کرد

-- Amir@aol.com ، May 8, 2010

به سادگی‌ می‌توان دریافت که با دستور کشتار مردم بی‌ دفاع خیابان، در نماز جمعه روز ۲۹ خرداد ۸۸ توسط رهبر حکومت اسلامی، و پناه گرفتن در پشت سر دزدان آرای مردم، چه میزان حقیقت در ایشان وجود دارد!

-- سینا ، May 8, 2010

به روباهه گفتند شاهدت کیه؟ گفت دُمم !

-- رضا ، May 8, 2010

اين حضرات حقيقتا مظهر افراط و تفريطند از يك جانب امامشان مثل دن كيشوت با طاغوتى خيالى در جنگ بود از جانب ديگر وارثش به نفس طاغوت بدل شد روحانيت دچار ماليخوليائى لاعلاج
شده كه دارد مملكت را نابود مى كند

-- نادر ، May 8, 2010

عالم هم به حقيقت وجود ايشان پي برده‌اند.

-- بدون نام ، May 8, 2010

باور کنید این را برای خراب کردن خامنه ای می گوید.

-- اصلان ، May 8, 2010

حالا سوال اینجاست که اگر مردم این نماد حقیقت را نخواهند چکار باید بکنند؟ تاکنون که اینگونه بوده که فرمان قتل کسانی را دادند که این حقیقت جهانی را باور نداشتند! پس یا باید هم عقیده شیخ شد یا سر به دار داد! این است حقیقت

-- بدون نام ، May 8, 2010

اینان از بس بی ارزش و حقیر و پست اند و این حقیقت را خود نیز میدانند با این کار یعنی با ارزش کاذب گذاشتن روی رهبرشان در واقع به خودشان ارزش می گذارند . گرچه خودبه خوبی میدانند رهبرشان بی ارزش ترین آخوند مسلمان است ونیک میدانند که این ارزش گزاری کذب است و دروغ است اما با این حرفها میخواهند این چند روز مانده ی عمرشان را سپری کنند. تا مردم از ترس روز قیامت بر آنها نشورند و زندگی انگلوارشان را به آخر نرسانند .موجوداتی از این دست بر ما حاکم اند . شمیم

-- شمیم ، May 8, 2010

ایشان "قبله عالم" هستند.

-- ملیجک ، May 8, 2010

مردی نان خشک در آب گل آلود خیس کرده می خورد. از پس هر لقمه سر به آسمان بر می آورد و می گفت خدایا شکر
دیگری به وی رسید و گفت این آب و نان چه جای شکر دارد
گفت اگر بشنود از صد فحش و ناسزا گران تر است

-- بدون نام ، May 8, 2010

Haji amameh v rish in ejazeh ra b shoma nemidahad k avam faribi konid ma eslam shoma ra nemikhahim !

-- بدون نام ، May 8, 2010

نماد جنایت

-- بدون نام ، May 8, 2010

bro pey kaert ..., shoma ke az alaf harz kamtar hastid dar waghe nemayande islam waghei hastid, be joz tokhm kine pashidan yek ajor to in keshwar barpa nekardi , ne shoma wa ne hich akhond digar, nobet shoma nazdik ast.

-- بدون نام ، May 8, 2010


جز فحش ... چه نظری میتونیم بدیم ؟!

-- بدون نام ، May 8, 2010

از اونم بالاتر !
ایشان خیلی هم "معظم" هستند ،
خبر نداری حاج آقا ؟!

-- بدون نام ، May 8, 2010

دم خروس وقسم حضرت عباس دم خروس که خیل وقته ازیر عبای جناب مصباح بیرونه از زمان قلهای زنجیره ا ی البت مراد ایشان که نقطه ضعف جدیدی ندارن همان قدیمیها برا ی اشد مجازات کفایت میکند . ..

-- بدون نام ، May 8, 2010

این جماعت فراماسون وعضومحافل مخفی اکثرا نهان پیشه ومشکوک هستندماموریتشان قتل وغارت وفساددردین ومذهب واخلاقیات وشرارت درجهان میباشد

-- بدون نام ، May 9, 2010

بسیار سخنی است نغز و بی بدیل!

فقط لطفاً آقای مصباح تعیین بفرمایند حدود و ثغور این "عالم" که حصرت آقای خامنه ای "نماد حقیقت" آن تشریف دارند از کجا تا به کجاست؟

اگر از من بپرسید، شمال این عالم وسیع و بی انتها، در آن سر کوچه بیت رهبری و جنوبش در این سر قرار دارد. شرق و غربش هم که دو طرف کوچه باشد!

پدر من، تا همین سی - چهل سال پیش شما هنوز فکر می کردید دنیا صاف و تخت است و اگر به گوشه عالم سفر کنی از آنجا به فضا پرتاب خواهی شد، حالا برای من از »عالم« حرف می زنی؟

خدا شفات بده جدٌاً!

-- کاشف السلطنه اهل قبور، یا همان "قبله عالم" ، May 9, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)