تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

ثبت‌نام از ۵ میلیون نفر برای مراسم ۱۴ خرداد

حسین همدانی، فرمانده سپاه تهران اعلام کرد پنج میلیون نفر برای شرکت در مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله خمینی ثبت‌نام کرده‌اند.

مراسم درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی هر سال در آرامگاه آیت‌الله خمینی در جنوب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش امروز سه‌شنبه خبرگزاری فارس، آقای همدانی گفت: «در این روز قطع یقین شاهد یکی از باشکوه‌ترین نماز جمعه‌های جهان در سال ۸۹ خواهیم بود.»

به گفته این فرمانده سپاه، «خصوصیت ملت ما این است هر زمان دشمن، دشمن خارجی حرکتی انجام دهد و نشانه‌هایی از آن هویدا شود، مردم ما تمام‌قد بلند می‌شوند.»

«خصوصیت ملت ما این است هر زمان دشمن، دشمن خارجی حرکتی انجام دهد و نشانه‌هایی از آن هویدا شود، مردم ما تمام‌قد بلند می‌شوند»

ایران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شاهد تظاهرات گسترده معترضان به نتیجه انتخابات بود که طی آن بر اساس آمارهای دولتی، دست‌کم ۴۰ تن کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، حرکت اعتراضی مخالفان را به تلاش دشمنان خارجی برای «براندازی» نظام مربوط دانسته و گفته است دشمنان علیه جمهوری اسلامی «جنگ نرم» به راه انداخته‌اند.

تلاش برای انتقال هواداران دولت از شهرهای مختلف برای شرکت در مراسم سالگرد درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی در حالی صورت می‌گیرد که رهبران معترضان از مردم خواسته‌اند خود را آماده شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ خرداد کنند.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی در دیدار اخیر خود افزوده‌اند برای دریافت مجوز جهت برگزاری تظاهرات اقدام خواهند کرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده پلیس تهران نیز امروز سه‌شنبه به خبرگزاری ایلنا گفته که پلیس با هر گونه تجمع «غیر قانونی» در روز ۲۲ خرداد برخورد خواهد کرد.

مرتضی تمدن استاندار تهران هم اعلام کرده که از سوی احزاب اصلاح‌طلب، درخواستی مبنی بر برگزاری راهپیمایی در روز ۲۲ خرداد دریافت نشده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

فرمانده سپاه، «خصوصیت امت ما این است هر زمان دشمن، دشمن خارجی حرکتی انجام دهد، امت ما تمام‌قد بلند می‌شوند.» منظور این سپاهی، بسیجیان و سپاهیان و نیروهای سرکوبگر نظام اسلامی است که تمام قد بلند می شوند. اوباش و اراذل حکومت اسلامی،
ایرانی،

-- Irani ، May 25, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)