تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
فاطمه کروبی:

«حکومت مسئول جان مهدی کروبی است»

فاطمه کروبی در نامه‌ای، از سلامت جسمی مهدی کروبی خبر داد و اعلام کرد که هر اتفاقی برای وی، همسرش و فرزندانش رخ دهد، مسئولیت آن به طور مستقیم با حکومت است.

به گزارش امروز شنبه وب‌سایت سحام‌نیوز، خانم کروبی در نامه خود که خطاب به مردم ایران نوشته شده، روزنامه‌های «معلوم‌الحال روئین‌تن و سایت‌های وابسته به مراکز قدرت» را عامل انتشار شایعه بیماری همسرش معرفی کرده است.


فاطمه کروبی

همسر آقای کروبی نوشته که شاید ۱۵ مرد مسلحی که در غیاب آنها وارد خانه شده‌اند یا کسانی که به طور مستقیم در ۲۲ بهمن «گازی مشکوک» به طرف کروبی شلیک کرده‌‌اند، «کاری صورت دادند که خدای ناکرده در آینده نتیجه آن را باید شاهد باشیم.»

خانم کروبی، سال گذشته در نامه‌ای، از ورود این افراد به خانه خود خبر داده بود. روز ۲۲ بهمن ماه سال گذشته نیز مهدی کروبی در بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران، از سوی گروهی نظامی و لباس شخصی مورد حمله قرار گرفت.

در آن زمان خانم کروبی در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله علی خامنه‌ای، از وی خواست تا دستور شناسایی مهاجمان به همسرش و عوامل بازداشت فرزندش علی کروبی را صادر کند.

خانم کروبی افزوده کسانی که شایعه بیماری همسرش را منتشر کرده‌اند، «دین‌فروشانی» هستند که از منظر آنها «ارتکاب جنایات هولناک و تکان‌دهنده کهریزک، ظلم به نظام نبوده» است

فاطمه کروبی با گذشت ماه‌ها از انتشار آن نامه، در تازه‌ترین نامه خود باردیگر اعلام کرده است: «انسانی که با خدا معامله می‌کند، برای مردمش آماده پرداخت هرگونه هزینه‌ای» است.

وی در بخش دیگری از نامه خود افزوده که کسانی که شایعه بیماری آقای کروبی را منتشر کرده‌اند، «دین‌فروشانی» هستند که از منظر آنها «ارتکاب جنایات هولناک و تکان‌دهنده کهریزک، ظلم به نظام نبوده» است.

به نوشته فاطمه کروبی، این افراد معتقدند «افشاگر جنایات فراموش‌نشدنی و مدافع راستین مردم، در آن دنیا نیز مستحق مجازات خواهد بود.»

مهدی کروبی نخستین کسی بود که سال گذشته، در جریان نامه‌ای به اکبر هاشمی رفسنجانی، از تجاوز به برخی بازداشت‌شدگان در بازداشتگاه کهریزک خبر داد.

مقام‌های قضایی بعد‌ها این گفته‌های کروبی را رد کردند، اما چند ماه بعد تحقیقات مجلس تائید کرد که در این بازداشتگاه، بر اثر خشونت‌های پلیس، دست‌کم چهار تن جان باختند.

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
فاطمه کروبی: من و خانواده‌ام امنیت نداریم
«فرزندم را در مسجد تهدید به تجاوز کردند»

نظرهای خوانندگان

می‌گویند در جهنم ماری هست که آدم از ترس آن به افعی پناه میبرد. حکایت مردم ماست و رابطه‌شان با احمدی از یک طرف و کروبی و موسوی از طرف دیگر!

-- علی‌ م ، Apr 24, 2010

با درود به هموطنانم!
فکرنميکردم روزی از روحانيونی که با جمهوری اسلامی همکاری کردند دفاع کنم. ولی از ساليان قبل مطمئن بودم وقتی اين روحانيون به مردم بپيوندند آن زمان است که رژيم عوض خواهد شد. داستان افريقای جنوبی و آخرين رئيس جمهور سفيد پوست را بياد آريد.تغيير از درون خود رژيم بايد آغاز ميشد. در تظاهرات برای آيت الله منتظری ديديم زنان چادری و روحانيون دگری شرکت داشتن اين افراد بتوسط اينترنت آگاه نشدن همين روحانيون اين نقش را بازی کردند. سالهاست بخود ميگويم که کسی از درون بايد برخيزد. حال آقای کروبی بود که در مورد کهريزک حرف زد؛ ايشان گفت و در تمام دنيا اين منعکس شد. خيليها به مخالفين پيوستند. و تنفر مردم از اين رژيم بيشتر شد. همين آقای کروبی بود که مجتبی خامنه ای را از پشت پرده بيرون کشيد، چهار سال پيش احمدينژاد را همين م. خامنه ای سرکار گذاشت. ميگفت حجاب زنان کافی نيست همين آقا مجتبی است که در مورد سخت شدن حجاب حرف ميزند. گويا خامنه ای خود از افسردگی رنج ميبرد و اين عاقبت تمام پاسداران نيک سرشت خواهد شد و خامنهای 33 مايارد دلار ثروتش است. ولی حالا در چنگال وجدانش افتاده و در خلوت خود صدای آنکه را که شکنجه کرده گوش ميدهد.در حال حاضرسپاه و آقا مجتبی خامنه ای همه کاره اند. حال ما در مورد اين خبرخانم کروبی چه بايد بکنيم؟ بايد همينطور که مينويسيد اعتراض کنيد. من از کسی که جرأت کرد و در مورد کهريزک حرف زد و مانع تجاوز به زندانيان دگر شد متشکرم. ما ميتوانيم مانع يک اعدام در ملع عام شويم. همه با هم در يک زمان اين رژيم فرو ميريزد فقط به جوانی که هنوز در سر شور انقلاب اسلامی دارند ميگويم که خامنه ای عمر ح. نوح را ندارد و شما جوانان شانس خود را برای زندگی راحت از دست ندهيد در ايام پيری اين جنايات از جلوی چشمتان نخواهد رفت. آلوده کردن دستانتان به خون يعنی منحدم شدن زندگيتان. من حمايت خود را به اين طريق از خانم و آقای کروبی ميکنم و ميگويم شما دين خود را ادا کرديت. پروردگار ما را از شر اهريمنان محفوظ نگاه بدارد.

-- hadaf ، Apr 25, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)