تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

فرزندان هاشمی: در انتظار نتیجه شکایتیم

فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی رفسنجانی می‌گوید با گذشت چند ماه از شکایت فرزندان آقای هاشمی از محمود احمدی‌نژاد، هنوز به این مسئله رسیدگی نشده‌ است.

وی در گفت‌وگو با روزنامه بهار گفت که با وجود اعلام وصول این شکایت، تا کنون نتیجه آن اعلام نشده‌ است.

مهدی هاشمی، در تیر ماه سال جاری از ارسال شکایت خانواده هاشمی رفسنجانی از محمود احمدی‌نژاد خبر داده بود. محمود احمدی‌نژاد در رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری اتهاماتی را متوجه فرزندان آقای هاشمی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده بود.

فائزه هاشمی برخی اخبار در مورد اموال خانواده هاشمی را «شایعه» خواند و هدف از نشر آن‌ها را «تخریب» آقای هاشمی عنوان کرد

فائزه هاشمی برخی اخبار در مورد اموال خانواده هاشمی را «شایعه» خواند و هدف از نشر آن‌ها را «تخریب» آقای هاشمی عنوان کرد.

وی افزود: «آقای هاشمی برای خودش که نقطه ضعف ندارند از طریق همان شایعات و دروغ‌هایی که سال‌ها درباره فرزندان ایشان به همین منظور پخش کرده‌اند بهره‌برداری می‌کنند و از طریق فرزندان به او می‌رسند.»

این نماینده پیشین مجلس ایران ادامه داد: «دارایی‌های عجیب و غریبی که به خانواده هاشمی نسبت می‌دهند دروغ است. طبق شایعات من کلی برج و ویلا و منزل و رستوران و حتی املاک دیگر در شهرهای مختلف ایران و لندن و کانادا دارم ویلای آنچنانی در کلاردشت، کاخ در لندن، آزادراه در کانادا، رستوران بوف، ساختمانی عظیم در شهرک غرب، اسب‌های بسیار و خیلی چیزهای دیگر که همگی این‌ها دروغ است.»

وی در رابطه با وضعیت برادرش، مهدی هاشمی گفت: «مهدی می‌خواهد برگردد اما خانواده ما با توجه به حساسیتی که درباره او ایجاد شده موافق مراجعت او در شرایط ملتهب فعلی نیستند.»

علیرضا آوایی، رئیس کل دادگستری استان تهران، هفته گذشته از تشکیل پرونده‌ قضایی برای رسیدگی به اتهامات مهدی و فائزه هاشمی، فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خبر داد.

فرزندان آقای هاشمی متهم به دست داشتن در اعتراضات اخیر پس از انتخابات در ایران هستند. فائزه هاشمی در یکی از تجمعات اعتراضی اخیر به مدت چند ساعت بازداشت شد.


خانواده هاشمی رفسنجانی

خانم هاشمی در گفت‌وگو با بهار بازداشت خود و انتشار خبر آن را یکی از برنامه‌های مخالفان آقای هاشمی دانست و گفت: «خانواده و فرزندان برخی مسئولان دیگر نیز در این تجمع‌ها حضور داشته‌اند و حتی بعضی دستگیر شدند که البته فوری آزاد شدند ولی اخبار آنها منعکس نشد. حضور آن‌ها با حضور من چه فرقی دارد؟»

وی می‌گوید که یک تفکر در ایران، هر که را مانع خود ببیند «نابود» می‌کند و حالا فرزندان هاشمی یکی از این موانع هستند.

فرزندان آقای هاشمی در دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، از میرحسین موسوی، از کاندیداهای خواستار اصلاحات حمایت کردند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آغا به عنوان مفسد اقتصادی دارشون بزنین برن! خانواده رفسنجانی تا حالا شهید نداده دیگه!

-- اورینب ، Mar 18, 2010

«مهدی می‌خواهد برگردد اما خانواده ما با توجه به حساسیتی که درباره او ایجاد شده موافق مراجعت او در شرایط ملتهب فعلی نیستند.»
ترس خانواده رفسنجانی از خشم و روبروی با مردم است ونه از احمدی نژاد. مهدی خان بخصوص از ترسی که در قلب و از خاطر ریگی که در کفش خود دارد می ترسد به کشور برگردد و برای استقبال و پناه دادن بعدی به خانواده اش به لندن گریخته است.

-- بدون نام ، Mar 18, 2010

رفسنجانی هر قدر دزدیده باشد از دزدیهای سباه و رهبر کمتر است. این دولت کاری کرده که مردم به دنبال افتابه دزد به قول معروف بروند و دزد اصلی را فراموش کنند. از ماست که بر ماست!

-- sara ، Mar 19, 2010

mehdi ya har aghazadeye dige belakhare bekhatere sharayete digeii ke boode dast deraziaee be poole mardome iran kardand vali behtare olaviata faramoosh nashand mehdii hashemi dar in sharayet baraye melate iran yek olaviat nist va ma nabayad etehademoon ro az dast bedim

-- nashenas ، Mar 19, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)