تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
آیت‌الله خامنه‌ای:

طرح مجمع با موافقت ما اجرا می‌‌شود

آیت‌الله علی خامنه‌ای اعلام کرده بخشی از طرح «سیاست‌های کلی انتخابات» که در مجمع تشخیص مصلحت در دست بررسی است را تائید خواهد کرد، که به آن اعتقاد دارد.

این گفته آقای خامنه‌ای، امروز چهارشنبه در متنی که از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر جمهوری اسلامی منتشر شده، دیده می‌شود.


این اظهارات، مربوط به سخنرانی دو هفته پیش وی در جمع اعضای مجلس خبرگان است که در آن زمان بنا بدلایل نامعلومی منتشر نشده بود.

آقای خامنه‌ای در این دیدار که اکبر هاشمی رفسنجانی نیز حضور داشته است، گفته که نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طرح سیاست‌های کلی انتخابات، «مشورتی» است و «این پیش ما خواهد آمد و آن چیزى را که معتقَد ماست، اعمال می‌کنیم.»

مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح «بررسی و تدوین سیاست‌های کلی در خصوص انتخابات» را در دست بررسی دارد.

مصطفی پورمحمدی زمانی که مسئولیت وزارت کشور در دولت نهم را بر عهده داشت، طرح اصلاح‌ قوانین انتخاباتی را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کرد که با نظر «مثبت» آقای خامنه‌ای، این پیشنهاد در دستور کار این مجمع قرار گرفته است.

آقای خامنه‌ای گفته که نظر مجمع تشخیص در خصوص طرح سیاست‌های کلی انتخابات، «مشورتی» است و «این پیش ما خواهد آمد و آن چیزى را که معتقَد ماست، اعمال می‌کنیم»

محافظه‌کاران نزدیک به محمود احمدی‌نژاد، مجمع تشخیص مصلحت نظام را متهم می‌کنند که با تصویب این طرح، قصد کنار گذاشتن شورای نگهبان از مسائل انتخاباتی را دارد.

آقای خامنه‌ای در واکنش به نگرانی‌ها در خصوص حذف شورای نگهبان در صورت تصویب نهایی این طرح گفته که «نباید» به وظایف قانونی شورای نگهبان «تعرض» شود.

رهبر جمهوری اسلامی در عین حال افزوده که در بررسی این طرح ممکن است «در آنجا [مجمع تشخیص مصلحت] یک کسی خطایی هم بکند؛ خطا قابل جبران است. اینها مسائل اصلی نیست.»

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفته که ما هیچ‌کس را از این نظام بیرون نمی‌کنیم، اما کسانی هستند که خودشان، خودشان را از نظام بیرون می‌کنند و خودشان از نظام خارج می‌شوند.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اعلیحضرت اَعراب‌مهر فرمودند: آن چیزى را که معتقَد ماست، اعمال می‌کنیم.

-- بدون نام ، Mar 10, 2010

در روان‌شناسی "خودشیفتگی" یا "نارسیسیسم" بیانگر عشق افراطی به خود و تکیه بر خود انگاشت های درونی است.
...
واژه نارسیسم را در روانشناسی فردی (در زبان انگلیسی ) گاه به جای اصطلاحاتی مانند تحقیرکننده , پوچی , خودپرستی و یا خودپسندی استفاده می‌کنند و گاهی نیز در جامعه شناسی آنرا به جای نخبه گرایی و یا بی تفاوتی نسبت به سرنوشت دیگران می نامند .
------------------------------------------------------
fa.wikipedia.org/wiki/خودشیفتگی
------------------------------------------------------
http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissism

-- بدون نام ، Mar 10, 2010

هر چی‌ شما بفرمأید اعلا حضرت سلطان علی‌ خان خاجار

-- بدون نام ، Mar 10, 2010

««وى از آن دم كه شما را از زمين پديد آورد و از همان‏گاه كه در شكمهاى مادرانتان [در زهدان] نهفته بوديد به [حال] شما داناتر است پس خودتان را پاك مشماريد او به [حال] كسى كه پرهيزگارى نموده داناتر است »» (آیه ٣٢ از سوره ٥٣ در قرآن)
نسبت لغت «ما» به خود را محمد رضا پهلوی نیز مرتب در سخنان خود بکار می برد. برای بشری که از یک قطره نطفه بی ارزش ودر شکم «ما ما» خلق شده وخود را مسلمان هم می داند مطلقای جهل وکفر است که خود را «ولی» و «ما» و «برتر» و «لایقتر» و «خبره» و «فقیه» و «معظم» تصو ر کرده وحتی اجازه نامیده شدن با یکی ار عنوانین را که فقط به خالق مطلق تعلق دارد به دیگران بدهد. «ما» ی راحل قبل از «ما» ی حاضر در واقع با چسباندن «اسلامی» به هر چیزی که جلوی دست او بود بزرگترین صدمه ممکن را به دین اسلام وارد آورد .

-- بدون نام ، Mar 10, 2010

میخوان باز هم با حیله و ترفند های تازه مردم ترغیب به شرکت در انتخابات بعدی بشن. برای من که دیگه دستتون رو شده این دفعه آخر بود. هر کاری کنید من که رای نمیدم. بهترین قانون دنیا رو هم داشته باشیم اگرمجری قانون نا اهل باشه هیچ فایده نداره.

-- ایرانی ، Mar 10, 2010

ایشان نه فقط رفتارشان بلکه گفتار و فرهنگ لغات شان هم به اعلیحضرت همایونی شبیه شده است. فرموده اند: طرح مجمع با موافقت "ما" اجرا می‌‌شود .حالا من چه میدانم، شاید هم کسی‌ را زیر عبا یشان پنهان کرده اند. پایین تر البته دوباره به امام خمینی خود را نزدیک میکنند: «این پیش ما خواهد آمد و آن چیزى را که معتقَد ماست، اعمال می‌کنیم.»
به قول فرنگیها کمپلیمان کردم حالا خوشحال میشود یا ببخشید میشوند.
این چند سطر ما هم پیش دبیر وب‌سایت می‌‌رود و شاید تایید شود و شاید مثله شود!

-- ستاره ت ، Mar 10, 2010

توجه به لبخند جاودانی "مؤ'ما'میرزای" خامنه ای در مقایسه با لبخند "مو نالیزای" داو ینچی!!!

-- بدون نام ، Mar 11, 2010

"پیش ما می اید، آنچه که معتقد ما هست اجرا می شود." سخنانی از دیکتاتوری حقیر و کثیف. هنوز هم آقایان خاتمی، موسوی و کروبی منتظرند که با استفاده از قانونی که "معتقد" ولی وقیح هست مردم را آزاد کنند؟؟؟ نگران این هستند که حکومت عوض شود و کرسی دیکتاتوری ولی فقیه از بین برود که به طور واضح با ولی فقیه و رهبر مخالفت نمی کنند؟؟ من شکی ندارم که آقایان خاتمی، موسوی و کروبی می دانند که شخص خامنه ای مسول تمام کشتارها و جنایتها و شکنجه ها هست و اینکه خود را به دیکتاتوری تمام عیار تبدیل کرده هست. پس چرا به طور مستقیم او را خطاب قرار نمیدهند. آیا می ترسند؟ از چه می ترسند؟ از زندان، اعدام؟ مگر نمیگویند که تا آخر ایستاده اند. کدام ایستادن؟ ایستادن با ترس چه منظوری را برآورده میکند؟ من نمی خواهم باور کنم که ایشان میترسند که خامنه ای را مورد خطاب قرار دهند، ولی دلیلی نمی بینم که اینطورنیست. مردم و افراد سیاسی دیگر زندانی و شکنجه شدند در هر حالی که ایشان آزادند و دیکتاتوررا به چالش نمیکشند. به نظر من اگر او را مستقیم هم مورد خطاب قرار داده بودند، به واسطه پشتوانه بزرگ مردمی رژیم جراتی که اینها را زندانی کند نداشت. پس سوال اینجا هست که آیا از احتمال زندانی شدن هم میترسند؟؟.....

-- کوشا ، Mar 11, 2010

به قول انگلیسی زبانها: ساری! ولی ببخشین، یعنی این "ما" که این حضرت می فرمایند همان "ما"یی است که شاه هم در سخنان خود در اواخر دوران پهلوی به کار می برد؟

اگر اینطور باشد، آیا این هم نشانه ای از "آخر زمان" جمهوری اسلامی است؟

امیدوارم انشاءالله!

-- بی‌نام ، Mar 11, 2010

منظور از این "ما" چه کسانی است؟

براستی این "ما" آیا نمی بایست هستی یافته از دانش و خرد جمعی مردم ایران باشد؟
این باشنده نمی بایست برخاسته از خواست مردم باشد؟
نابسامانی اینجا ست که این "ما" بر پایه های که خواست مردمش است گماشته نشده است .
امروز این "ما" در دست یک فامیل است بر خواست همه مردم استوار نیست.
و فردا در دست کیست؟

-- م. از پارس ، Mar 11, 2010

انقدر قدرت و پول ایشان را کور کرده که بدون رعایت هیچ اصولی و با بی حیایی بی اندازه اقرار بر کنترل مطلق بر تمام ارگانهای نظام مستبد ج.ا میکند.
با بیان این افکار دیگر بر همگان و حتی بر همسفرانش در کشتی طوفان زده نظام اشکار شد که تمام کشتارها و شکنجه ها و جنایاتی که رخ داده است زیر نظر و با دستور مستقیم این اخوند بوده است.
این دیکتاتور یا نمیداند یا از سرنوشت دگر دیکتاتورهای تاریخ اگاه نیست و یا همانند انها خود را بالاتر از جبر تاریخ میداند اما به هر حال بر همگان و حتی افرادی که از سیاست بویی نبردند اشکار شد که ایشان همانند شخصی که شنا نمیداند در حال اخرین دست و پا زدن قبل از غرق شدن است. دیگر نه مقدساتی مانده و نه مشروعیتی که این اخوند را از اب به بیرون کشد و حتی همراهان و چابلوسان مسلمان نمای ایشان در حال جستجوی راهی برای نجات دادن خود و مالهای دزدی خود هستند.
زنده باد ازادی و دمکراسی
زنده باد جمهوری سکولار ایران

-- جبر تاریخ ، Mar 11, 2010

به قول نصرالدین شاه : خوشمان آمد، خوشمان آمد ، خودمان از خودمان خوشمان آمد. شمیم

-- شمیم ، Mar 11, 2010

این آقاهم که شد «ما». پس هدف انقلاب عظیم اسلامی این بود که «ما» یعنی اعلاحضرت به «ما» یعنی شیخ علی تغییر پیداکند. عجب هدف والایی. مردم ایران باید بخاطر این دستاورد بزرگ از درایت بنیانگزارجمهوری اسلامی سپاسگزارباشند.

-- مژده ا. ازآلمان ، Mar 14, 2010

دوستان به سایت گویا ورازهای خامنه ای مراجعه کنند بهتر حلیشان میشه چه خبره

-- بدون نام ، Mar 17, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)