تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: آمریکا مهمترین مانع ظهور است

محمود احمدی‌نژاد می‌گوید که آمریکا مهمترین مانع ظهور امام دوازدهم شیعیان است.

آقای احمدی‌نژاد که به خراسان جنوبی سفر کرده است، امروز سه‌شنبه در جمع گروهی از مردم این استان گفت که «بزرگترین مانع در برابر ظهور، مستکبرین به سرکردگی دولت آمریکا هستند.»


احمدی‌نژاد در خراسان جنوبی

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس دولت نهم افزود که آمریکا؛ این «جرثومه فساد»، با منحرف کردن «اذهان بشریت از خدا، پیامبران، اخلاق، ارزش‌های الهی و امام»، مهمترین مانع در برابر «حکومت جهانی» است.

وی در عین حال گفته که «جبهه شیاطین، به لطف خدا در حال افول، نزول و اضمحلال» است.

به گفته احمدی‌نژاد، «در طول تاریخ، مانعی بزرگ‌تر از این‌ها (جبهه شیاطین) در برابر حرکت انبیا، حرکت امام و حرکت موحدان وجود نداشته است.»

رئیس دولت دهم در بخش دیگری از اظهارات خود، از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی برای ایجاد زمینه برای ظهور امام دوازدهم شیعیان نام برد و افزود: «امروز همه جهان به سرعت برای استقبال از امام زمان آماده می‌شود.»

احمدی‌نژاد، از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی برای ایجاد زمینه برای ظهور امام دوازدهم شیعیان نام برد و افزود: «امروز همه جهان به سرعت برای استقبال از امام زمان آماده می‌شود»

اظهارات احمدی‌نژاد در شرایطی ایراد می‌شود که ۱۵ شهریور ماه امسال، آیت‌الله اسد‌الله بیات زنجانی از مراجع تقلید گفته که تفکری قصد دارد با به «تباهی» کشاندن نظام جمهوری اسلامی، به «خیال» خود در ظهور «امام زمان» تعجیل کند.

مهدی کروبی از رهبران مخالف دولت نیز چهارم خرداد ماه در اظهاراتی از «افراد قدرتمندی» که مدعی رابطه با امام دوازدهم شیعیان هستند، انتقاد کرده بود.

محمود احمدی‌نژاد در سال‌های اخیر، بارها اظهاراتی در رابطه با امام دوازدهم شیعیان ایراد کرده که با انتقاد مراجع تقلید مواجه شده است.

وی، ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ در جمع بسیجیان گفته بود که آمریکایی‌ها قصد ترور «امام زمان» را دارند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

امام دوازدهمی که ظهورش بستگی به آمریکا دارد! همانا به درد خودت و دیگران سران حکومت اسلامی می خورد، عوام فریب.
جبهه شیاطین نظام اسلامی،

-- Shajatin ، Feb 23, 2010

na baba, in agha vaghean halesh kharabe.digeh dareh charand migeh.

-- بدون نام ، Feb 23, 2010

این طرف زده بسرش بعید نیست چنان امر به او مشتبه شود که اعلام کند جهت خواهش از ظهور امام عج بدرون چاه خواهد رفت و برای اثبات حقانیت گفتارش که مخالف نودو نه در صد جمعیت جهان است امام را اگر موافقت به ظهور نداشت دست بسته از چاه بیرون بکشد.و ......به تماشا بگذارد.

-- بدون نام ، Feb 23, 2010

این آدم مشکلات تشخیص واقعیت را دارد. این چرندیات برای بچهٔ ۵ ساله کافی‌ است. باعث خجالت است.

-- دکتر میر حسین ، Feb 23, 2010

با این همه جنایات خامنه ای و احمدی نژاد امام زمان باید از همین ایران ظهور کند تا اول گردن متجاوزین و درغگویان را قطع کند.

-- sasan ، Feb 23, 2010

این آدم نادان اسلام را مسخره عام و خاص کرده . نادانی از سر و پای ایشان می‌‌بارد.

-- سامان ، Feb 23, 2010

اسکیزوفرنی و دیگر هیچ !
----------------------------------------------------
fa.wikipedia.org/wiki/روان‌گسیختگی

-- بدون نام ، Feb 23, 2010

ba bae ha goftand baaaa

-- بدون نام ، Feb 23, 2010

aslan Imam Zaman vojod nadareh ke in akhondha 400 sale sar bad bakhte mardom Iran ro garm kardand, tabghe tarikh, Imam Hassan Askari aghim boodeh va bacheee nadashteh ke bakhad ghaib besheh!!!!!

-- بدون نام ، Feb 23, 2010

احمدی نژاد راست میگوید. چندی پیش نیز یک شارلاتان ادعای مسیح بودن کرد او را به دیوانه خانه بردند. آمریکا همیشه از ظهور اینوع افراد و برای محافظت کره ی زمین این ممانعت ها را کرده و می کند.

-- بدون نام ، Feb 23, 2010

این قارچ سمی کجا بود سبز شد.این امام زمانی که اگر آمریکا اجازه بدهد از چاه بیرون می آید، پس می شود باهاش ساخت و پاخت کرد، ناز این امام زمان را برم.باید شکل وشمایل احمدی نژاد هم باشد. وای ناز بشی احمدی.

-- بدون نام ، Feb 23, 2010

خدا عقلت بده محمود..

-- بدون نام ، Feb 23, 2010

بابا بدبخت راست میگه! من خودم دیدم اینا چند دفعه خواستن امام زمان ظاهر کنند نور زیاد بود سوخت، دیگه نگاتیو امام زمان رو هم ندارند، همش تقصیر این آمریکاست اینقدر که چراغ هارو روشن میگذاره!

-- kaveh ، Feb 23, 2010

هر کس دیگر اینها را راجع به امام زمان میگفت به هزاران جیز متهم میشد ولی این بابا خوب همه چیز را داره رو میکنه .

در ضمن معلوم شد باید از امریکا تشکر کنیم که دست وبال شما رو بسته و هیچ کاری جز هذیون گفتن نمیتونید بکنید. بد جوری توگل گیر کردین.

-- بدون نام ، Feb 23, 2010

هي احمدي با هاله مگر چاه جمكران تو ايران نيست كه انجا همواره تو و افراد رژيم اسلام وعده اي مردم متحجر در حال نامه نگاري و مكالمه با امام زمان هستيد خوب به او بگوئيد بياد بيرون ديگه اگر هم نيامد سپاه و بسيجها را بفرست بيارنش پس اين هاله نورت به چه درد مي خورد تازه تو يا خامنه اي كه عشق امام زمان را داريد كه بدتون هم نمياد يكي تون امام زمان بشه كي به كي جمهوري اسلامي ديگه ناقلا فقط اگر مام زمان را ظاهر كردي يا خودت شدي امام زمان با بمب ا تمي شوخي نكن اين يكي ديگه خيلي خطرناك است با همان اسب و شمشير خيلي با صفاتر است دمت گرم انوقت من هم ميام در ركابت شمشير مي زنم.

-- بدون نام ، Feb 24, 2010

پس امریکا خیلی قدرت داره که میتواند جلوی ظهور امام زمانتان را بگیرد تا انجا که من بیاد دارم شما مذهبیها همیشه میگفتید زمانی که فساد و ظلم تمام دنیا را بگیرد امام زمانتان ظهور میکند پس امریکا جلوی فساد و ظلم ایستاده است که امامتان نمیواند ظهور کند دوم این چه نماینده خداست که قدرتش از امریکا کمتره واقعن احمدی نژاد ابرو برای شیعه مذهبها نگذاشتی و انها را مورد تمسخر و خنده ی دنیا کرده ای

-- kia ، Feb 24, 2010

دلم برای افرادی که حرفهای این شیرین عقل رو باور میکنند میسوزه. مردم بیچاره نا آگاه دسته چه اهریمنی افتادند.

-- علی ، Feb 24, 2010

باعث تاسف وتاثر برای ملت ایران

-- علی ، Feb 24, 2010

بازم میگن آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند؛)

-- بخت النصر خراسانی ، Feb 24, 2010

این مشنگ راست میگه چون بقول ...خودشان جهان باید پر از ظلم جنایت بشود تا راه برای ظهور آقا مهدی هموار بشود البته در ایران که این راه هموار شده بقیه جاها را آمریکا نمیگذاره در نتیجه ...معطل مانده.

-- پدرام ، Feb 24, 2010

Khandeh darad, in ...das neshandeh esraeel ast. In ahmaghe ya ma ? nemidanam

-- jahan ، Feb 24, 2010

این بیمار روانی خطرناک باید تحت مراقبت در تیمارستان روزی 50 تا قرص باید بخورد . بعد شده ریس جمهور یک کشور

-- ابو ، Feb 24, 2010

بنابراين يك بمب اتمي درست و حسابي مي‏سازيم، مي‎اندازيم روي آمريكا، آمريكا نابود مي‏شود و امام زمان ظهور مي‏كند، به همين سادگي!

-- شايا ، Feb 24, 2010

حجت‌الاسلام‌ حمید روحانی گفت : در فتنه اخیر باید برخوردهای سال 67 تکرار شود .

اما اعدام های سال ۶۷ لکه ی ننگی است بر دامن جمهوری اسلامی. تا تاریخ تاریخ است از این جنایات شخن خواهد گفت ،این قاتل به چه مجوزی چنین حرفی میزند ؟ آیا تکرار چنین جنایتی در زمان ممکن است؟ آیا تا در نشده و دوباره آخوندها دست به قتل و کشتار نزده اند آیا بهتر نیست مبا رزه را به صورت قهر آمیز ادامه بدهیم؟

-- shamim ، Feb 24, 2010

اما اعدام های سال ۶۷ لکه ی ننگی است بر دامن جمهوری اسلامی. تا تاریخ تاریخ است از این جنایات سخن خواهد گفت ،این قاتل به چه مجوزی چنین حرفی میزند ؟ آیا تکرار چنین جنایتی در این زمان ممکن است؟ آیا جهان امروز چنین اجازه ای را به این جانیان میدهد ؟ آیا تا دیر نشده و دوباره آخوندها دست به قتل و کشتار نزده اند آیا بهتر نیست مبا رزه را به صورت قهر آمیز ادامه بدهیم؟ و کار را یکسره کنیم؟ دوستان یکی از شما پاسخی به من بدهد

-- بدون نام ، Feb 24, 2010

teflake man baz yadesh rafte ghorsasho bokhore!

-- Sahar ، Feb 24, 2010

البته در اینکه امام زمون وجود خارجی نداشته و مهدی ...از اختراعات شیعه می باشد شکی نیست، ولی بر فرض وجود امام زمون، اگر مهدی اینقدر بی عرضه است که آمریکا جلوی ظهورش را گرفته، چطور میخواد جهان را از شر ظلم و ستم به اصطلاح مستکبران نجات دهد وقتی خودش توان مقابله با یک دولت را ندارد؟ بنابراین فقط باید به توهمات شیعه و جوکهای احمدی نژاد خندید.

-- مهدی موهوم ، Feb 24, 2010

Khandeh dar hast,Khob az en akhondeh dom boredeh har che begee barmeyad,shayad chand modate dege be yekee lebase Zoro ra beposhanand ba yek shamshere bozorg az Chahe jamkaran beyad beron va shoro koneh be gardan zadane mardom ,va emame zamane akhonda hatman sate kare ham dareh masalan az 8 ta 5 badazzohr,yane hanoz kese hast ke be en ...beasme aymeh amame zamn yagheen dashte basheh?albateh man be kesaye ye be amame zaman eteghad darand be aghedashon ehteram mezaram,valee beshtar motale konand

-- Aram ، Feb 24, 2010

با با این امام زمان غذا نمی‌خوره آب نمینوشه توالت نمی‌ره حمام نمی‌کنه ، یعنی‌ میخوان بگن که تمام این امکانات در چاه جمکران وجود دارد. تازه امام زمان در عراق به یک چاه رفته ، حالا ایشان چه وقت اسباب کشی‌ کردن به ایران؟ .

-- سمیر ، Feb 24, 2010

به نظر من این یک سوژه خوبیه برای فیلم سازن. الان بهترین موقعیت است ، که با استناد به حرفهایی احمدی‌نژاد میشود یک فیلم مذهبی‌ درست کرد . از آقای پرویز صیاد خواهش می‌کنم که دست به کار شن.

-- دوست ، Feb 24, 2010

خوبه. دست احمدی نژاد درد نکنه. آخر باید کسی باشه که از امام زمان دفاع کنه. خودش که غیب رفته، اگر احمدی نژاد نباشه در غیبت کی از او دفاع کنه؟
زیاد عجیب و نادر نیست از جناب احمدی نژاد. مگر فراموش کرده اید که او قبلاً در سرزمین شیطان بزرگ(نیویورک) با هاله ای از نور ظاهر شده بودند و مردم بدبخت و گمراه جهان را ارشاد فرموده بودند؟! من که فکر می کنم این جناب معظم شاید خودش امام زمان باشد. ایشان را دست کم نگیرید. قربان خنده هاش برم. وقتی از نزدیک ببینیدش باید همین حالا هم خیلی نورانی باشد. عکساش شاید با گذشتن از توی این وسایل شیطانی مثل انترنت و تلویزیون از نور بیافتد و دروغگو و شارلاتان جلوه کند. من که باور نمی کنم این عکسایی که تا هنوز از ایشان دیده ام چهره واقعی ایشان را نشان دهد. بالاخره این وسایل شیطانی نیز با آن شیطان بزرگ و «جرثومه فساد» همکاری می کنه تا چهره احمدی ما را از ریخت بیاندازه و یک دروغگو و شارلاتان نشان دهد. شما را به خدا نگذارید او دیگه از توی این وسایل شیطانی مثل انترنت و تلویزیون و ماهواره ظاهر بشه. عکساشو هم نگیرید، من به اون دوربین های عکاسی هم شک کرده ام که شیطنت نکنند و راست بگن.
سید محمود احمدی نژاد، دستت درد نکنه. تو مثل همه «احمدی نژادان» و «فاطمی نژادان» هستی. گاهی مثل تو در کشور ما هم پیدا می شه. من که خیلی هوادارت ام. اگر نباشی جایت سخت خالی می مانه. جای تو را هیچ کسی دیگه پر نمی تواند. یا تو یا هیچ کسی دیگه. نه نه فقط خودت....

-- م. س. از افغانستان ، Feb 25, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)