تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران:

«مواضع هاشمی تکان‌دهنده است»

وزیر اطلاعات ایران مواضع اخیر اکبر هاشمی رفسنجانی را «تکان‌دهنده» خواند و در مورد نظرات آقای هاشمی اظهار داشت:
«این همان مباحثی است که در بیانیه‌های سران فتنه مطرح می‌شود.»

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حیدر مصلحی این مطلب را چهارشنبه‌شب در تالار اجتماعات مدرسه فیضیه قم عنوان کرد.


حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات ایران

وزیر اطلاعات ایران در ادامه افزود که «اقداماتی در زمینه برخورد با فرزندان هاشمی رفسنجانی در دست اقدام است ولی می‌خواهیم در این موارد معاندین نتوانند دست به اسطوره‌سازی بزنند.»

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سوم دسامبر جاری در مشهد گفته‌بود در شرایط کنونی ایران، «تحمل» اظهارنظر و انتقاد‌های سازنده وجود ندارد و افزوده‌بود: «امروز جای مخفی کردن نیست، واقعاً مشکل اختلاف، جدی است.»

وزیر اطلاعات: اقداماتی در زمینه برخورد با فرزندان هاشمی رفسنجانی در دست اقدام است

وزیر اطلاعات امروز در اشاره به نامزدهای معترض انتخاباتی گفت:
«جزوه‌ای در دفتر یکی از سران فتنه کشف شده که در آن براندازی نظام برنامه‌ریزی شده بود درحالی که این فرد از آقازاده‌ها نیز می‌باشد.»

وی بدون اشاره به نام‌ها و جزئیات این گفته خود افزود: «وقتی که از این فرد برای چگونه تهیه کردن این جزوه سوالاتی مطرح شد ایشان از انسان‌هایی نام می‌برد که تکان‌دهنده است و همه حرکت‌ها و بیانیه‌ها نیز در راستای آن جزوه می‌باشد.»

حیدر مصلحی ادامه داد:
«آقای هاشمی در یکی از این ادعاهایش گفته که در کشور سه میلیون دانشجوی فرهیخته با نظام همراه نیستند. هاشمی همچین ادعا کرده‌است که تا زمانی که مردم ولی فقیه را بخواهند باید باشد واگر مردم او را نخواهند باید کنار برود.»

در این فتنه، بسیاری از نیروهایی که باید سینه‌چاک ولایت می‌بودند با کسانی که در برابر ولایت ایستاده‌اند، همراه شدند»

آقای مصلحی در بخش دیگری از سخنرانی خود اظهار داشت:
«فتنه امروز چنان پیچیده‌است که هنوز عده‌ای فکر می‌کنند یک دعوای انتخاباتی است، متاسفانه بر اساس اطلاعات دقیق، در این فتنه، بسیاری از نیروهایی که از آنها انتظار و توقع نداشتیم و باید سینه‌چاک ولایت می‌بودند با کسانی که در برابر ولایت ایستاده‌اند، همراه شدند.»

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی افزود:
«این بار در جنگ نرم استکبار تمامیت نظام را از درون خود نظام تهدید و به چالش کشیده‌است.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

مر گ بر تو و هاشمی رفسنجانی و فرزندانتان
و ولی فقیه و نظام حکومت اسلامی.
زنده باد ازادی پاینده باد ایران درود بر مردم غیور ایران

-- جمال ، Dec 10, 2009

agha jamal hamvatane aziz lotfan befarmaeid ba sarnegoonie jomhourie eslami,agar farda va ya dar mahhaye ayandeh etefagh oftad,vazeyate mardom va keshvar che khahad shod??in khahahesh man faghat az shoma nist va ghasde tohin ham be shoma hamvatane gerami ra nadaram,balke in soale man az masouline radio zamaneh va tamamie hammihanan ast
hich kas nist ke yek maghaleh manteghi benevisad va iraniyan ra ba mohasanat va ya moshgelate adideh bad az enghelab ashna namayad.rafsanjani o mosavi o karoubi va hata khatami ham nemitavanand pas az sarnegoonie j.e taj o takhti dashteh bashand choon anan niz moshgelate khase khod ra darand va vaghti mardom enghelab namayand,anan niz zire pahaye berahneh setamkashideghan leh o lavardeh migardand.yek bam o 2 hava natije nadarad.ya roomie roomi va ya zangie zangi.tarikhe mobarezate engelabi neshan midahad ke hameh rahbarane forsattalab be diktator tabdil shodehand.hata anani ke vaghean ensan va enghelabi boodand ham be dalile adame darke sahih az jameh va khastehaye mardomeshan,aghebat diktator gashtand.leza ghab az inke mardom ra be sfoofe azadikhahane khod bekeshim,bayad be anan begooeim ke hastim va che mikhahim va mohasanate hemayathaye anan az ma che ast.anghah anan ba agahi eghdam be tarafdarie az j.e va ya jomhouri irani minamayand
mansourpirykhanghah@t-online.de

-- mansour piry khanghah ، Dec 10, 2009

این هاشمی رفسنجانی در زمان خود اتفاقات مشهد را قائله دانست و دستور داد دیارالبشری زنده نماند یادتان هست وقت ریاست جمهوری اش ؟
تقریبا 7 ماه درگیری و اعتراضات است کاملا منطقی رفتار شد دو طرف می دانند چه می خواهند و چه می کنند اما هاشمی بچه هایش را در خطر دیسد حاکمیت را تمام شده تلقی کرد و پشت مخالفین جا خورد ولی همه سرمایه های او و فرزندانش مال ملت است و باید برگزدد

-- محسن ، Dec 10, 2009

دو سه روز پیش صدا و سیمای رژیم جمهوری اسلامی مصاحبه ای را با محسنی اژه ای دادستان کثیف و جنایتکار تهران انجام داد که در این مصاحبه شدیدا مردم و بخصوص دانشجویان شریف ایران زمین رو تهدید به مقابله به مثل کرد.
میخواستم خدمت این دو شخص حقیر یعنی اژه ای و مصلحی در پیش کوهی عظیم از ملت ایران عرض کنم که مردم ایران راه خود را یافته اند و راسختر از همیشه آن را تا سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ادامه خواهند داد.
در ناامیدی بسی امید است
پایان شب سیه سپید است

-- محمد - ایران ، Dec 10, 2009

با اینکه هاشمی رفسنجانی در قبال مردم خیلی بد کرد و مردم ایران او را هرگز نخواهند بخشید ولی چنین صحبتهایی از آخوند جماعت و شخصی چون هاشمی رفسنجانی،مغز متفکر رژیم جمهوری اسلامی خیلی بعید است.واقعا جای بسی شگفت و تحسین است.حداقل هاشمی جرات گفتن اشتباهات خود و رهبری که وی مسبب منصوب شدنش بود را دارد.
کوس رسوایی سران جنایتکار این رژیم مخوف کم کم دارد به گوش تمام ایرانیان دنیا میرسد.
اندکی صبر سحر نزدیک است...

-- جمیله ، Dec 10, 2009

دو حرف حساب اول به آن آقایی و یا خانمی که فارسگلیسی می نویسد! پدر جان ما فارسی را هم زورکی می خوانیم این ادا و اصولها دیگر برای چیست، البته که این عیب کار زمانه است که مطلب به آن خوبی مرا سانسور می کند ولی این نوشته ی ناخوانا و نخواندنی را منتشر می کند، گویا برای زمانه باید اسرار آمیز نوشت تا منتشر شود! البته نه برای همه ممیزی های زمانه بلکه وقتی شیفت یکی از آنها می شود که دست به سانسورش خوب است کلک نوشته ی ما را می کند! و البته موضوع دوم هم همان بود که در پی اولی آمد و آن این است که خانمها و آقایان زمانه بدانند که این جمهوری نکبت اسلام ناپاک با ما مردم با باتوم و چوبجارو و الت تناسلی سپاه و بسیج و حزب الله لبنان و حماس فلسطین تجاوز کردذه و هر روز هم می کند! حالا بنده اگر از واژه ی مثلا نجاست استفاده کنم و اسم اصلی آنرا هم بیاورم به قرآن و نبوت و ولایت توهین کرده ام و سخن مرا سانسور خواهید کرد! چرا!!
شب بخیر تهران

-- از تهران ، Dec 10, 2009

و در ادامه ی حرف آن یکی بگویم که زمانه وسایل پارسی نوشتن را جور کرده حالا چرا استفاده نشود! . دیگر اینکه فراموش نکنیم که هاشمی رفسنجانی بارها بقول خودش فیتیله ی فانوس را پایین کشید تا آدمکشان حکومت اسلام ناب محمد عرب بتوانند در تاریکی شب فرار کنند!
رفسنجانی در تمامی ترور ها و آدمکشی ها دست داشته و دست دارد، رفسنجانی در تمامی ترور ها دست داشته و دست دارد، رفسنجانی در هشت سال جنگ حرف اول را زده بود. رفسنجانی خواهان این است تا حالا دوستان آدمکشش هم برای فرار فرزندانش فیتیله را پایین بکشند تا آنها هم در یک بده بستان آدمکشانه در تاریکی شب متواری شوند، اما آنها با رفسنجانی مشکل هایی را دارند که ددان، یعنی وحوش بر سر لاشه گوزن و آهو دارند، آنها مشکلشان بر سر تقسیم است، رفسنجانی خودش در یک جلسه گفته که آقا را من آوردم سر کار حالا نمکدان می شکند! اما مردم ایران بقول فرخی یزدی بر گور این پدران ....!

-- بدون نام ، Dec 10, 2009

جواب اون هموطن از تهران: به نظر من هم برخی اعضای تیم ادیتوری زمانه خط بایکوتیها و معتقدین به سانسور و خط کشی سیاسی دهه شصت هستند. شعورهایی که هنوز از درک ویژگیهای عصر ارتباطات عاجزند!

-- irani ، Dec 11, 2009

وقتی وقت حساب کتاب شد مردم نباید چند نفر را فراموش کنند١- سعید مرتضوی خونخوار ٢- شریعتمداری روزنامه کیهان3-زرقامی صدا سیما
٤- خاتمی نمازجمعه ٥-سردار جعفری ٦- شما بگوید.....

-- ali ، Dec 11, 2009

دوستان خود خامنه ای هم به تغییرات دموکراتیک با منش و روشی واقعی تن در دهد به نظر من باید در پیشگاه ملت بخشوده شود چه برسد به دیگران.
درست است که هاشمی به خاطر حضور طولانی مدت در رده های بالای نظام یا در گندکاریهای نظام دست داشته یا لااقل سکوت کرده است.و از آن فرهنگ و شعور دموکراتیک هم برخوردار نیست که شجاعانه از کارهای گذشته اش عذرخواهی کند.
اما زمان آن رسیده که ملت ایران بین ادامه دادن این وضع مملکت بر باد ده و بخشایش کسانی که آمادگیش را دارند کنار ملت قرار بگیرند یکی را انتخاب کند.
همیشه دلیلی برای نفرت ورزی هست دوستان.جمهوری اسلامی انفجار بمب نفرت های پیدا و پنهان در جامعه ایرانی بود.نمی خواهیم فقط این غول را به شیشه برگردانیم.میخواهیم این بار نابودش کنیم.
پس ببخشیم و فراموش نکنیم

-- رویش ، Dec 11, 2009

دعوا سر لحاف ملاست،رفسنجانی هم چون منافعش به خطر افتاده داره ادای همراهی با مردمو در میاره وگرنه در زمان خود رفسنجانی همه اعتراضها به بدترین شکل سرکوب می شد و صداش هم در نمی اومد....ننگ بر جمهوری دیکتاتور

-- فرناز ، Dec 11, 2009

در واکنش به جواب منصور نسبت به جمال باید گفت که در این جنبش فرد و یا گروه خاصی‌ رهبر نیست. جنبش فراگیر است و طیف‌های مختلفی آن را هدایت می‌کند حتما در مورد گزینش دولت و نوع سیستم کارهایی صورت گرفته و می‌گیرد. اگر به‌ بیانیه‌های موسوی توجه کنید می‌بینید که ایشان مواضع خود را با جنبش به روز کرده و تغییر میدهند. مواضع کشورهای خارجی‌ هم با جنبش مطابقت دارد. مواضع روحانیان سرشناس هم با حرکت جنبش در حال تغییر است. من هم با حرکات افراطی موافق نیستم اما بیکار نشستن و به جنبش پشت کردن به خاطر اینکه شاید خاتمی و یا موسوی در آینده و پس از سرنگونی دولت کودتا نتوانند رهبران خوبی‌ باشند، را هم راهکار درستی‌ نمیدانم. اصلا چه کسی‌ گفته که اینها رهبرند؟ خود مهندس موسوی میگوید که من پشت سر مردم حرکت می‌کنم. تنها پس از سرنگونی این دار و دسته و تشکیل دولت مردمی و با آرای عمومی‌ معلوم میشود که چه کسی‌ منتخب مردم برای رهبری می‌باشد. تا آن زمان هرکس میتواند با ایده‌ها و تفکراتش برای پیشبرد جنبش برنامه و یا طرح بدهد تا در صورت مفید بودن مورد استفاده قرار گیرد. اگر فونت فارسی ندارید با استفاده از این لینک http://www.behnevis.com/ میتوانید فارسی بنویسید تا کاربران راحت تر بتوانند مطلب شما را بخوانند. شاید رادیو زمانه وقت یادآوری این گونه راهنمایی‌ها را نداشته باشد ولی‌ آن هموطن تهرانی‌ هم راست می‌گویند. به امید پیروزی مردم و درود بر کاربران و دست اندر کاران رادیو زمانه.

-- Heshmat ، Dec 11, 2009

لطفا" و خواهشا" واژه های "مرگ بر" را بردارید. زیرا مرگ بر هیچکس و زنده باد زندگی!

-- سیاوش پرند ، Dec 11, 2009

با سلام
ای کاش دوستان عزیز توجه بفرمایند که به قول استاد آشوری خوب مادر زاد و کافر مادر زاد وجود ندارد. به هر انسانی می بایست فرصت تغییر داد و رواداری را از هم اکنون تمرین کرد. هاشمی در میان این همه تهدید و تاریکی صدای ست که می بایست محترم شمرده شود. افراد تا هنگامی که با جنبش آزادی خواهی ایران همراه اند در راه درست اند خواه با امامه و یا بی امامه و آن لحظه که در برابر خواست اکثریت قرار بگیرند در مسیر نادرست. خواه اکبر هاشمی و خواه موسوی. باید دست از جستجو برای مرد خوب و پاک برداریم و انسانها را بر اساس عملکردشان بسنجیم. انسان مدرن نیاز مند به هشیاری لحظه به لحظه است نه آویزان شدن به قبای فلان مراد و مرشد.

-- رضا ، Dec 11, 2009

ba reza movafegh hastam.

-- بدون نام ، Dec 11, 2009

من جنگ بوده ام و این نظام را ضد خدا واسلام می دانم مخصوصا این یهودی زاده را.

-- بدون نام ، Dec 12, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)