تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
احمدی‌نژاد:

«کسی به خاطر من زندان نرفته است»

محمود احمدی‌نژاد در گفتگو با شبکه رادیویی ان‌پی‌آر گفت که هیچ‌کس در ایران به خاطر «مخالفت با وی» به زندان نرفته است.

آقای احمدی‌نژاد، این جمله را در پاسخ به این سئوال که «چرا افرادی بدلیل مخالفت با شما در زندان هستند»، بیان کرد.

وی گفت: «من شخصا از اینکه کسی در زندان باشد، ناراحت و متأسفم هستم، ولی در جمهوری اسلامی ایران کسی بی‌دلیل به زندان نمی‌رود و هیچ‌کس به دلیل مخالفت با من به زندان نرفته است.»


احمدی‌نژاد، زندانی شدن افراد بدلیل اظهار نظر درباره انتخابات را رد کرد و افزود که در ایران «آزادی» وجود دارد و همه می‌توانند اظهارنظر کنند.

او پیش‌تر نیز گفته بود که در ایران آزادی مطلق وجود دارد.

وی همچنین در خصوص روزنامه‌های منتقد در ایران اظهار داشت که ده‌ها روزنامه در ایران «علیه من» مطالبی عنوان کرده‌اند، اما من از هیچ کدام از آنها «شکایتی» نکردم.

او در پاسخ به سئوالی در خصوص شکنجه و تجاوز برخی معترضان به نتیجه انتخابات در ایران نیز اظهار داشت که «چنین مطالبی صحت ندارد. اگر نیروهای امنیتی در این خصوص تخلفی انجام داده باشند، دستگاه قضایی با آن طبق قوانین ایران قاطعانه برخورد خواهد کرد.»

احمدی‌نژاد می‌گوید که «فرد مدعی» تجاوز به برخی بازداشت‌شدگان در زندان‌ها، گفته به دلیل اینکه «عصبانی» بوده، آن مطالب را عنوان کرده و «اسناد و مدارکی در دست ندارد»

به گفته احمدی‌نژاد، کمیته رسیدگی به این موضوع، از «فرد مدعی» تجاوز به برخی بازداشت‌شدگان در زندان‌ها، اسناد و اطلاعاتی خواستند که ایشان گفته به دلیل اینکه «عصبانی» بوده، آن مطالب را عنوان کرده و «اسناد و مدارکی در دست ندارد.»

منظور وی مهدی کروبی است که برای اولین بار در نامه‌ای به اکبر هاشمی رفسنجانی، خواستار بررسی گزارش‌هایی در این مورد شده بود.

این در حالی است که پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و «برنده» اعلام شدن احمدی‌نژاد از سوی آیت‌الله خامنه‌ای، اعتراض‌های گسترده‌ای در ایران آغاز شد که بدنبال آن، افراد بسیاری بازداشت و زندانی شدند. گزارش‌هایی نیز از «قتل، شکنجه و تجاوز» به برخی از آنها منتشر شده است.

وی در ادامه این گفتگو، باردیگر اظهارات خود درباره هولوکاست و اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل را تکرار کرد و به مجری این شبکه گفت: «شما مجری خوبی هستید و رادیوی خوبی دارید. امیدوارم رادیوی شما بتواند کمک کند تا مسائل اصلی جهان حل شود.»

اظهارات احمدی‌نژاد در مجمع عمومی در انکار هولوکاست، موجب ترک سالن اجلاس از سوی برخی هیات‌های نمایندگی و حضور نداشتن بعضی کشورهای دیگر شده بود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

ای ،
دشمن ار تو سنگ پاره ای من آهنم ...

-- سرود ایران ، Sep 25, 2009

این بابا ... موقعی حالش خوب میشه که امام زمانش ظهور کنه .... شما جنایت دینی از این روشنتر هم دیده بوده اید

-- kia ، Sep 25, 2009

احمدی نژاد جان تو رو جون امام زمان بیا دست از سر این مردم فلسطین بردار و بیشتر از این خرابشون نکن، هر وقت تو از این مردم یا از مستضعفان به قول شما جمهوری اسلامی چی‌ ها حرف می‌‌زنی‌ اینا دشمناشون تو جهان بیشتر می‌شه، تو که دلت برای اینها نسوخته که، راحتشون بذار گرفتار تر نشن! ولله بالله تو که ماشالله این همه با سواتی! همهٔ دنیا هم فهمیدن، حالا موندم اگه علوم انسانی‌ رو عوض کنن، همون طور که رهبر گفتن، چی‌ کار کنیم، این نسل آینده هیچی‌ از هولوکاست مولوکاست هم دیگه نمی‌‌دونه!

-- ستاره ت ، Sep 25, 2009

رویت را بروم ای عزیز دل!

-- شاهد ، Sep 25, 2009


اصل مصاحبه رو هم گوش بدید صفا کنید: هیتلر هم داره تو قبرش از خنده غش می‌‌کنه!!
http://www.npr.org/templates/player/mediaPlayer.html?action=1&t=1&islist=false&id=113171156&m=113168971

-- بدون نام ، Sep 25, 2009

احمدی‌نژاد:
«کسی به خاطر من زندان نرفته است»

... ! کی‌ گفته به خاطر تو رفتن، به خاطر جنبش سبز زندون رفتن،

-- بدون نام ، Sep 25, 2009

( احمدی‌نژاد، زندانی شدن افراد بدلیل اظهار نظر درباره انتخابات را رد کرد و افزود که در ایران «آزادی» وجود دارد و همه می‌توانند اظهارنظر کنند.)

مردم البته حق دارند انچه که نظر اقای احمدی نژاد و ساتور بدستانش باشه با ازادی کامل بگویند! وگرنه یک کمی ساتور بسرشان میخورد یا اینکه یک کمی بانواع مختلف بانها تجاوز میشود ! کمی هم بعد از تجاوزات مختلف یا توی اسید میگذارند یا اینکه میسوزانند تا کسی نگوید که ازادی نیست!
رو که نیست سنگ پای قزوینه !!!!!!!!!!!
موسی

-- بدون نام ، Sep 25, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)