تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

مدارس چهارشنبه بازگشایی می‌شود

معاون پرورشي و تربيت‌بدني سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با برخی از رسانه ها و مطبوعات دولتی ایران، تأخیر ده روزه در بازگشایی مدارس را شایعه دانست و از بازگشایی مدارس در روز چهارشنبه اول مهر خبرداد.

محمد بنيادي گفت: مقدمات و تمهيداتي را انديشيده‌ايم تا مدارس، فعاليت‌هاي خود را در موعد مقرر آغاز كنند.
به گفته او كلاس‌اولي‌ها در سراسر كشور نيز از سی و یکم شهريور به مدرسه مي‌روند و برنامه‌های ويژه‌اي براي آنها در نظر گرفته شده است.

حبیب‌اله بوربور، معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش شهر تهران در نشستی خبری که تیر امسال برگزار شد از کاهش دویست و نود ونه مدرسه و چهل و یک هزار و چهارصد و نود ونه دانش آموز در شهر تهران خبر داد و گفت: تمامی مدارس در سال جاری یک نوبته می شوند.

این در‌حالی ست که در سال‌های گذشته با پایین آمدن آمار مدارس دو نوبته تراکم دانش آموزان در کلاس‌های درس به شدت افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر حذف طرح گردشی بودن مدارس ابتدایی و اختصاص شیفت بعد‌از‌ظهر به دانش‌آموزان پسر در مدارس دو نوبته، اعتراض‌هایی را از سوی اولیای این دانش‌آموزان به همراه داشته است.
پیش از این شایعاتی مبنی بر تأخیر در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سطح جامعه مطرح بود. اما از قرار معلوم نزدیک به دو میلیون دانش آموز تهرانی سال تحصیلی را در موعد مقرر آغاز خواهند کرد.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)