تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

نیروی انتظامی: معترضان دیروز«اندک» بودند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران، شمار تظاهرات کنندگان مخالف دولت در روز گذشته را «اندک» خواند و از بازداشت تعدادی از آنها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی احمدی درباره تظاهرات روز گذشته در تهران گفت که شمار «اندکی» از مسیر هفت تیر به سمت میدان ولی عصر، «شعارهای خارج از موضوع راهپیمایی روز قدس» سر دادند.

به گفته وی، پلیس با آنها برخوردی نداشت تا اینکه از این میان، «گروهی درصدد اخلالگری و آسیب رساندن به اموال عمومی برآمدند و در نتیجه پلیس پیش از آنکه موتورسیکلت‌ها را آتش بزنند یا به اموال عمومی آسیب برسانند»، آنها را بازداشت کرد.


خبرگزاری‌های بین‌المللی از حضور دهها هزار نفر از مخالفان در راهپیمایی روز گذشته خبر داده بودند

سرهنگ احمدی از تعداد بازداشت‌شدگان و نیز برآورد دقیق خود از میزان تظاهرات کنندگان معترض سخنی به میان نیاورد.

با این حال روز گذشته اغلب خبرگزاری‌های جهان از حضور دهها هزار نفر از معترضان در خیابان‌های مرکزی تهران خبر داده بودند و برخی از شاهدان عینی شمار آنها را صدهاهزار نفر برآورد کرده بودند.

دهها ویدئو و عکس از تظاهرات روز گذشته، بر روی اینترنت منتشر و در شبکه‌های تلویزیونی جهان پخش شده است که در آنها انبوه جمعیت معترضان به چشم می‌خورد. در یکی از آنها گروهی از افراد پلیس در میان مردم محصور شده‌اند. در برخی از این ویدئوها نیز تصاویری از درگیری، پرتاب گاز اشک‌آور و موتورسیکلت‌های به آتش کشیده، شده وجود دارد.

ویدئویی از تظاهرات معترضان در مسیر هفت تیر- ولی عصر

نیروی انتظامی هنوز درباره راهپیمایی روز گذشته معترضان در شهرهای مختلف ایران که گفته می‌شود در برخی موارد، منجر به حمله پلیس ضد شورش و بازداشت برخی شده است، خبری منتشر نکرده است.

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
درگیری‌های خیابانی در مناطق مرکزی تهران

نظرهای خوانندگان

خب نیروی انتظامی خیلی پررو تشریف دارند!

-- محسن ، Sep 19, 2009

این آقایون همه را جز خودشون ریز میبینن یا خودشونو زدن به اون راه اینم نگن چی بگن اینها همه از قوم لوط هستند و یار شیطان بزودی همه ما به اونها میخندیم .به احتمال زیاد همه اینها در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتند که اینجوری بیماری روحی و روانی دارند

-- tarlan ، Sep 19, 2009

اندکی خس و خاشاک بودند که زود جمع شدند !
آره سردار!
شما تا سرت بالای دار نرفته سرتو بکن زیر برف !

-- آرش ، Sep 19, 2009

اقای سرهنگ مهدی احمدی یا خودت باون راه زدی یا خیلی بی سوادی که نمیتوانی رقم صد هزارو بخوانی! اگر حالت اول باشد که نشون میدهد که خیلی ترسیدی و خودت بکوچه علی چپ زدی! اگر حالت دوم باشد که تعجب ندارد با وجود این همه وزیر در حکومت با دکترای قلابی یک سرهنگ قلابی بی سوادی هم بانها اضافه میکنیم
موسی

-- بدون نام ، Sep 19, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)