تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: هولوکاست جریانی موهوم است

محمود احمدی‌نژاد، هولوکاست را جریانی «موهوم» نامید که به واسطه آن صدها جنگ به راه افتاده‌است.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، آقای احمدی‌نژاد امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود که به واسطه هولوکاست، تمام منطقه خاورمیانه، سه دهه در سایه تهدید زندگی کرده‌است.

وی امروز که روز قدس نام‌گذاری شده‌است، «مهم‌ترین» مسئله جهان را مسئله فلسطین دانست و گفت که اگر در عراق یا افغانستان هم اتفاقی می‌افتد، به «تحریک صهیونیست‌ها» انجام می‌شود.

احمدی‌نژاد در ادامه، در خصوص سرزمین مستقل قوم یهود اظهار داشت که اگر این منطق را بپذیریم، اول باید این حق را به سرخپوستان آمریکایی بدهیم.

وی با اشاره به این‌که «صهیونیست‌ها در جنایت روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند»، آنها را «سمبل دروغ» نامید.


به گفته احمدی‌نژاد، «صهیونیست‌ها مطلقا دین ندارند و امنیت ملی و منافع کشورهای منطقه» ایجاب می‌کند که در برابر این رژیم بایستد.

احمدی‌نژاد افزود: «شنیده‌ام می‌خواهند در سفر ما به نیویورک جمعی را در مخالفت با ما سازمان‌دهی کنند. به آنها می‌گویم دوران این حرکات مزبوحانه به پایان رسیده‌است.»

ادامه «روشنگری» از تریبون نماز جمعه
احمد خاتمی خطیب جمعه تهران نیز گفت که «روشنگری‌ها» از تریبون نماز جمعه تعطیل نخواهد شد.

به گزارش ایلنا آقای خاتمی با بیان این‌که تریبون نماز جمعه، مسائل سیاسی را برای مردم روشن می‌کند، افزود: «برخی کسانی که این روشنگری‌ها را برنمی‌تابند، طی یکی دو ماه گذشته به شدت تریبون‌های نماز جمعه را مورد هدف قرار دادند.»

وی ادامه داد که «به فضل خدا این روشنگری‌ها تعطیل نخواهد شد.»

احمدی‌نژاد: «شنیده‌ام می‌خواهند در سفر ما به نیویورک جمعی را در مخالفت با ما سازمان‌دهی کنند. به آنها می‌گویم دوران این حرکات مزبوحانه به پایان رسیده‌است»

در دوران پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران، بارها از تریبون نماز جمعه به سران اصلاحات و معترضان به نتیجه انتخابات حمله و درخواست برخورد با آنها مطرح شده‌است.

خاتمی در عین حال با اشاره به این‌که آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها،نیازمند «تحول همه‌جانبه» گفت: «رهبری هم بهترین رهنمودهای کاربردی را برای آن ارائه دادند.»

آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی پیش‌تر در دیدار با تعدادی از استادان دانشگاه، از تعداد زیاد دانشجویان در رشته‌های علوم انسانی ابراز نارضایتی کرد و خواستار بازبینی در متون درسی ارائه شده دانشگاهی در این رشته‌ها شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نزدیکی بازگشایی دانشگاه‌ها گفت که آموزش و پژوهش در فضاهای «آرام» شکل می‌گیرد و نه در تشنج و مسئولان فرهنگی باید به این نکته توجه کنند که «دشمن» در پی متشنج نگه داشتن جو است.

همزمان با نزدیک شدن زمان بازگشایی دانشگاه‌ها برخی محافظه‌کاران ومقام‌های امنیتی، نسبت به احتمال افزایش تشنج هشدار داده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

این آقا هنوز نمی دونه که کلمه « سرخپوست» کلمه غلطی است و نام بردن از یک قوم با رنگ پوستشان از صد تا توهین بدتره؟! به جای دفاع احمقانه از حقوق یک قومی که حتی اسمشون را هم بلد نیستی زیر دماغت رو نگاه کن ، ....!

-- raha-raha ، Sep 18, 2009

یه نکته خیلی جالب داشت و اونم اینه که مسئله فلسطین و اسراییل قدمت بیش از شصت سال داره نه سه دهه که احمدی نژاد می گه. اون چیزی که باعث شده منطقه خاور میانه سه دهه زیر تهدید زندگی کنه دقیقا ایران پس از انقلاب.

-- بدون نام ، Sep 18, 2009

حاج احمد، خطیب بی آبرو و.... حکومت اسلامی گفت، «روشنگری‌ها» از تریبون نماز جمعه تعطیل نخواهد شد. حاج احمد ....، روشنگری ها به اندازه کافی انجام شده است، و حکومت قرون وسطایی اسلامی برای همیشه توسط ملت ایران پلمپ شد.
....

-- Sazeman Polomp Nezam Fased Eslami ، Sep 18, 2009

اینکه احمدی نزاد مدام هولوکاست را رد میکند به ان معنا نیست که وجود نداشته
بلکه بدان معناست که خود اینکاره است،همانطور که اکر مجلس تجاوز به زندانیان
را تکذیب میکند یعنی انکه انها اشکالی در اینگونه اعمال نمیبینند،نه انکه وجود ندارد.

-- فریده ، Sep 19, 2009

احمدی‌نژاد: «شنیده‌ام می‌خواهند در سفر ما به نیویورک جمعی را در مخالفت با ما سازمان‌دهی کنند...»

احمدی نژاد! شنیدن کی‌ بود مانند دیدن، و تازه کجاش رو دیدی هنوز تازه اولشه، جمعی! حتی می‌‌خوان به دادگاه لاهه بکشوننت! مشایی و پاسدارات رو هم میاریم غصه نخور، تنها نیستی‌ . میگیم رهبر هم بیاد نماز جمعه ترک نشه!

-- ستاره ، Sep 19, 2009

حاج محمود ....، «صهیونیست‌ها مطلقا دین ندارند»! مگر شما ها دین دارید؟ آن چیزی هم که داشتید، و تنها نامش «اسلام» بود، در بازار جهانی حراج کردید و پول ها را هم بالا کشیدید.
....

-- Hojre Darn Foorush Din Nezam Manfoor Eslamiii ، Sep 19, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)