تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

آماده باش نیروهای امنیتی برای مقابله با مخالفان در راهپیمایی امروز

انتظار می‌رود راهپیمایی روز قدس که تا ساعتی دیگر در تهران و شهرستانها آغاز خواهد شد به عرصه رویارویی مخالفان و موافقان دولت محمود احمدی نژاد بدل شود.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران، نیروهای امنیتی در آماده باش کامل برای جلوگیری از گردهمایی مخالفان دولت قرار دارند. این در حالی است که در روزهای گذشته طرفداران اصلاح‌طلبان و مخالفان دولت از مردم خواسته بودند برای نشان دادن قدرت خود در این راهپیمایی شرکت کنند.

آیت الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در نماز جمعه هفته گذشته هشدار داده بود که باید از بهره‌برداری از راهپیمایی روز قدس برای آنچه وی اهداف تفرقه افکنانه نامید جلوگیری و با آن مقابله شود.

روز گذشته همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هشدار داد که با کسانی که در این روز "شعارهای انحرافی" سر دهند یا قصد "اخلال" داشته باشند، برخورد قاطع خواهد کرد.

مهدی کروبی و میرحسین موسوی که از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات خرداد ماه گذشته هستند از مردم خواسته‌اند تا در راهپیمایی امروز شرکت کنند.

در همین حال به گزارش برخی منابع خبری تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف محل برگزاری نمازجمعه وضع شده است و برخی از سایت ها نیز از شکل گیری تجمع مردم در میدان هفت تیر خبر داده‌اند.

برای نخستین بار در ربع قرن اخیر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه روز قدس نیست.

امامت جماعت روز قدس را احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان و از روحانیون محافظه کاری که اخیرا به شدت از اصلاح طلبان انتقاد کرده بود برعهده دارد. محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران نیز سخنران خطبه های پیش از نماز جمعه خواهد بود.

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
هشدار سپاه به حضور معترضان در روز قدس

نظرهای خوانندگان

خامنه ای ....باز هم خواستار حمله های وحشیانه شده ولی نوبت این خونخوار و سپاه ادمکشان هم خواهد رسید. گهی زین به بشتو گهی بشت به زین.

-- م ، Sep 18, 2009

نابودی خامنه‌ای ...، اطرافیان همفکرش و سپاه مزدورش نزدیک است. مردم شجاع ما را حمایت کنید.

-- Mehdi ، Sep 18, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)