تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

حمله جمعیت ایثارگران به رهبران اصلاحات

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای کم‌سابقه، خواستار پاسخگویی میرحسین موسوی، محمد خاتمی، مهدی کروبی، اکبر هاشمی رفسنجانی و فرزندانش به «ملت ایران» شد.

این جریان سیاسی که از مدافعان محمود احمدی‌نژاد به شمار می‌رود، اعلام کرده است که رهبران جریان اصلاحات باید «پاسخگوی اعمال و رفتار» خود باشند.

جمعیت ایثارگران با اشاره به اظهارات برخی فعالان سیاسی بازداشتی در جلسه محاکمه خود، از مقام‌های قضایی خواسته که رابطه رهبران اصلاحات با «اغتشاش‌ها و خدشه به امنیت ملی» را روشن کنند.

در بیانیه این جریان سیاسی ‌آمده است که «دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی» که نمونه‌هایی از آن در دوره‌های حاکمیت «دوم خرداد» دیده می‌شود، در «اظهارات، نامه پراکنی‌ها، مواضع و عملکرد آقای موسوی و آقای کروبی، ظهور و بروز یافته است.»


در ادامه این بیانیه، با معرفی موسوی و کروبی به عنوان «مسببین اغتشاشات» از آنها سئوال شده که «با توجه به حمایت‌های صریح، پنهان و آشکار نظام استکبار، چه نسبتی بین آنها و سران نظام سلطه است؟ و چرا هنوز خط غیرقانونی اغتشاشات و التهاب‌آفرین را ادامه می‌دهند؟»

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچنین از اینکه «درک ناقص برخی نخبگان سیاسی تاثیرگذار» در حوادث اخیر، موجب «خلل‌های جدی و شکاف قابل‌توجهی میان آنها و توده‌های آگاه ملت ایران» شده، اظهار تاسف کرده است.

میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی، سه رهبر جریان اصلاحات در ایران هستند که نتیجه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته‌اند.

در بیانیه این جریان سیاسی ‌آمده است که «دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی» که نمونه‌هایی از آن در دوره‌های حاکمیت «دوم خرداد» دیده می‌شود، در «اظهارات، نامه پراکنی‌ها، مواضع و عملکرد آقای موسوی و آقای کروبی، ظهور و بروز یافته است»

اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز مواضعی نزدیک به این رهبران اتخاذ کرده که باعث خشم محافظه‌کاران شده است.

پیش‌تر برخی از فعالان سیاسی محافظه‌کار با انتقاد از مواضع رهبران جریان اصلاح‌طلب، آنها را عامل اصلی ناآرامی‌ها دانسته‌اند.

دادستانی تهران به همراه برخی فرماندهان سپاه پاسداران می‌گوید که مانع از تحقق «کودتای مخملی» در ایران شده‌ است که از سوی اصلاح‌طلبان ترتیب یافته بود.

آنها همچنین برخی کشور‌های خارجی را متهم کرده‌اند که با حمایت از اصلاح‌طلبان، در ناآرامی‌های دو ماه گذشته دخالت داشته‌اند؛ امری که از سوی این کشور‌ها رد شده است.

آقای موسوی نیز در واکنش به این ادعاها گفته که ستاد انتخاباتی وی و «راه امید سبز» که در اعتراض به نتیجه انتخابات شکل خواهد گرفت، ارتباطی با خارج از کشور ندارد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی «درک ناقص برخی نخبگان سیاسی تاثیرگذار» این ها دیگه کی هستند؟ این جمعیت های ناقص مثل قارچ های سمی مرتب از خاک بیرون می آیند! این نظام فاسد معلوم نیست چه خاصیتی دارد که انواع قارچ های سمی و ویروس های آدم کش تولید می کند. اگر منظور این ایثاری ها از نخبگان ناقص، حاج سید علی و مصباح و جنتی و دار و دسته حسینی ها و حسنی ها و فاطی ها و زینبی ها و... است، اینها نخبه نیستند! بلکه پخمگان ناقص هستند. مثل اینکه این جمعیت هم مانند دیگر جمعیت های انقلابی و خط امامی و رهبری سواد درست و حسابی ندارند و خبری هم از وضعیت کشور ندارند! برای اطلاع اینگونه جمعیت ها باید گفت: سران و جیره خوران حکومت اسلامی، بطور کلی همگی ناقص و عقب مانده و پخمه هستند! نه نخبه.
جمعیت ناقصان و پخمگان رهبری و حومه،

-- Naghesan Eslami ، Aug 16, 2009

این بیانیه فرار به جلو است زیرا همچنانکه اطلاع دارید آقای حسین فدایی از سران این جمعیت مسئولیت قتلگاه کهریزک را به عهده داشته است.

-- بدون نام ، Aug 16, 2009

این جمعیت را جمعیت ایثار گر نمی توان گفت بلکه باید ازآنها جمعیت متملق وچاپلوس نام برد .همه مسئولین باید پاسخگوی مردم باشند حتی جناب آقای خامنه ای پاسخگوئی هم این نیست که ایشان دررسانه مربوط به خودش هرچه دلش می خواهد به ملت ایران نسبت دهد یاامر ونهی نمایدبلکه منتقدانی ازطرف ملت درجلسه ای علنی باحضورتمامی خبرگزاری داخلی وخارجی برگزار شود وایشان به عمل کرد بیست ساله خود پاسخ دهد.

-- ابراهیم ملکی ، Aug 16, 2009

شما به اين جمعيت متقلب، متجاوز و شكنجه‌گر مي‌گوييد ايثارگر. ايثارگران واقعي ايران تحت شكنجه و تجاوز اين جنايتكاران هستند و يا كشته شدند. ايثارگران واقعي ايران ندا، سهراب، اشكان، كيانوش، ترانه، و ... هستند. اين اقليت متجاوز چنان از ملت ايران هراسيده‌اند كه دست پيش را گرفته‌اند. اما مطمئن باشيد ملت ايران آنها را رها نخواهد كرد. رؤساي اين جمعيت، احمدي‌نژاد، حداد عادل، فدايي متجاوز و ... هستند. اين نامردان متقلب به هيچ وجه اثارگر نيستند آنها تجاوزگرند.

-- يك ايثارگر ، Aug 17, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)