تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

درخواست خطیب تهران برای برخورد با کروبی

خطیب جمعه تهران با دروغ نامیدن نامه مهدی کروبی، خواستار «برخورد قاطعانه» با وی شد.

احمد خاتمی، خطیب نماز جمعه این هفته تهران می‌گوید که نامه مهدی کروبی در رابطه با آزار جنسی بازداشت شدگان یک نامه انحرافی است که قوه قضاییه و مجلس آن را تکذیب کرده‌اند.

وی گفت: «در هفته گذشته یکی از سیاسیون نامه‌ای سر تا پا افترا و تهمت به نظام اسلامی منتشر کرد که جشن آمریکا، اسراییل و بیگانگان بود و با آبروی نظام بازی کرد.»

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: «قوه‌ قضاییه به صراحت اعلام کرد که آزار جنسی که این آقا ادعا می‌کند دروغ است. مجلس شورای اسلامی و کمیته تحقیق مجلس گفت دروغ است و همه گفتند دروغ است.»

آقای کروبی هفته گذشته در نامه‌ای از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست تا گزارش‌ها درباره «تجاوز جنسی به دختران و پسران» بازداشتی در حوادث پس از انتخابات را پیگیری کند.

احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد خواستار «تحت تعقیب قرار گرفتن و محاکمه» مهدی کروبی شد

دبیر کل حزب اعتماد ملی، روز گذشته در گفتگو با سحام نیوز از ارجاع نامه اش به قوه قضاییه و دستور آقای هاشمی شاهرودی برای پیگیری این مساله خبر داده‌است.

علی لاریجانی، رئیس مجلس بر اساس گزارش نمایندگان عضو کمیته ویژه مجلس برای رسیدگی به وضعیت بازداشت شدگان پس از انتخابات، ادعای تجاوز به زندانیان را رد کرده‌است.

فرهاد تجری، یکی از اعضای این کمیته گفته‌است که در دیدار روز چهارشنبه از زندانیان اوین با ۲۵۰ نفر از بازداشت شدگان دیدار داشته و کسی را نیافته که ادعا کرده باشد مورد آزار جنسی قرار گرفته‌است.

این در حالی است که خانواده یکی از بازداشت شدگان اخیر به زمانه گفته‌است فرزندشان طی یک تماس تلفنی از دیدار زندانیان مورد تجاوز قرار گرفته با نمایندگان مجلس و ارائه گزارش آزارهای جنسی به اعضای این کمیته خبر داده‌است.

در گزارش نمایندگان مجلس هیچ اشاره‌ای به اظهارات زندانیان در تایید تجاوز و آزارهای جنسی نشده‌است.

احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد نیز خواستار «تحت تعقیب قرار گرفتن و محاکمه» مهدی کروبی شد. امام جمعه مشهد، آقای کروبی را «پیاده نظام دشمن و عامل استکبار» دانست و گفت که در صورت اثبات نشدن گفته‌های آقای کروبی باید با او به عنوان یک تروریست برخورد شود.

در جریان اعتراضات دو ماه گذشته به نتایج انتخابات، هزاران نفر از معترضان بازداشت شده‌اند. در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی از «تجاوز» به برخی از بازداشت‌شدگان در زندان‌ها منتشر شده‌است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بگذارید این آخرین جنگ زرگری و خیمه شب بازی را هم بکنند دیگه این آخرین تلاشها برا یک بیمار قطع امید شده و رو به احتضار رژیمی بدتر از مغولان بقول خود ایادی رژیم است و خوشحالیم که دستشان برای همگی ایرانیان خردمند رو شده و نخنمایی این جلادان بر جهان نیز نمایان گشته و دیگه کی به مزخرفات این شیخ ...ویا آن پاسدارنوکر صفت جانی توجه میکند این موضوع تجاوزهم چیز جدیدی نیست و این ها ایرانیان را کافردانسته و جان و ناموس ما را بر خودشان حلال میدانند نگاه به انکار آنان نکنید بروید و کتب اساتید این آدمکشها را مطالعه کنید.

-- Arash ، Aug 14, 2009

به حاج احمد ....خطیب نماز جمعه، بدبخت آن مردمی که روان پریشی مثل تو و امثال تو خطیب آن باشند! بجاست این موجودی که در ظاهر کمی به انسان شبیه است تحویل برادران بازجو مسلمان دهید تا مزه و فشار بطری را حس کند تا شاید باور کند که برادران بازجو همانند دیگر عقب افتادگان نظام رعب و وحشت اسلامی ٣٠ سال است که مشغول زور و فشار به گونه های مختلف به این ملت است. حاج علی ....، در حکومت اسلامی ناب محمدی از اینگونه بیماران روانی جنسی فراوان است که به جیره خواران این نظام در آمده اند. این بیماران که دارای عقده های گوناگون فراوانی هستند در تمام سطوح و نهاد های این نظام سراپا فاسد دیده می شوند. و البته که آخوندهایی مانند تو معلم این بیماران بوده اند. از کدام آبرو حرف میزنی!؟ مگر شماها این مفاهیم را درک می کنید؟؟؟ اگر آبرو داشتید که به این روز نمی افتادید!
بی آبرویان نظام اسلامی و نظریه پردازان فیضیه و حجره، شاخه ایران.

-- Bi Aberoyan Eslami ، Aug 14, 2009

همگی در میدان انقلاب پس از اولین برف تهران.

-- بدون نام ، Aug 14, 2009

مگر نظام اسلام یک شخص است که نباید به او تهمت زد. آخر حرف زور تا کی؟‌در این نظام درندشت که پای چپش به پای راستش لایی می زنه، یکی نمی تونه پیدا بشه که با دروغ و دغل و ظاهر سازی با استفاده از حمایت های عصبانی احمد خاتمی در تاریکخانه ها به جنایت بپردازه؟‌ یعنی اونایی که هنوز شک دارن هنوز احتمال منطقی هم نمیدن؟‌اقنایی که سردسته کاران رو نمی گم، به اونایی می گم که هنوز می گن
ان‌شاالله گربه است.

خنده دار اینه که میگن ما از مرتضوی پرسیدیم ایشون تکذیب کرده، پس نبوده.
زرشک.

-- بدون نام ، Aug 14, 2009

بستن دانشگاه کهریزک احمدی نژاد وخامنه ای بخاطر این بوده زندانیان با زندانبانان بد رفتاری کرده اند! و در بعضی موارد هم کارکنان فداکار و از جان گذشته انجا مورد حمله قرارگرفته اند ! خبرهای رسیده از روزنامه کجخهان جمهو ری اسلامی حتی بعضی از زندانبانان مورد تجا وز جنسی قرار گرفته اند! برای جلوگیری از اعمال زندانیان اجبارا خامنه ای رهبر فداکار دستور به بستن بهشت برین کهریزک نموده اند ! تا زندانیان از ان درس عبرت بگیرند و درتهران ول معطل باشند در تر افیک و گرمای چهل درجه عرق بریزند! تا از محسنات ان بهشت برین جمهوری اسلامی خامنه ای = احمدی نژاد را که نمونه کوچکی از بهشت موعود هست فراموش نکنند!
موسی

-- بدون نام ، Aug 14, 2009

امام جمعه های اینچنینی از چه به وحشت افتاده اند ؟ چنان از خطری که نظام را تهدید میکند حرف میزنند که گویی این نظام در جای دیگری یا سیاره دیگری موجودیت داره. مردم شما را مستقیم یا غیر مستقیم به ایجا رسانده اند و حالا شما در مقامی که قرار گرفته اید به خیانت به مردم رو اورده اید ؟بس کنید و اینقدر از بت بزرگ دفاع نکنید و هر چه زودتر به اغوش سبز ملت برگردید.خیال نکنید چون تا حدودی تظاهرات ملیونی را پراکنده اید پس لابد در امانید.مردم از وخشیگری های شما در بهت فرو رفته اند و هر لحظه اماده انفجاری عظیم اند و منتظر یک اشتباه فاحش (دستگیری بزرگان ) . اگر مدعی پیروی از مولا علی هستید ایشان که حکومت را خوارتر از عطسه بزی میدانستند. رها کنید این عنانیت را و به حقوق مردمی که با مسالمت در همه جای ایران و دنیا راهپیمایی یا نشست برگزار کردند گردن نهید. خدای متعال مراقب اعمال شماست هر چند میدانم این اعتقاد را نیز پای خدایگان(خامنه ای) از دست داده اید

-- عاقل ، Aug 14, 2009

خطیب دربار ولایت مطلقه احمد خاتمی به شیوه خطباء دربار بنی امیه وبنی عباس سخن میگوید .ایشان فراموش نموده که درنماز جمعه گذشته خواستار سرگوب بی رحمانه مردم شده بود .حکومتی که مبنایش بردروغ نهاده شده ازآن هیج توقعی نیست که هر اتفاقی که افتاده تکذیب نماید وفکر میکند که باتکذیب نمودن ایشان مسئله تمام می شود.اوکه افتخار بنده گی ولایت مطلقه را دارد نه بندگی خدا . نمی داند که نقشی دراعراب ندارد.ومردم برای سخنان او پشیزی هم ارزش قائل نیستند . مردم میدانند که او به اراده خود سخن نمی گوید .این هم نوعی از اسارت است البته با این تفاوت که این اسارت بی ارزش که آزدی خود رابه بهایی کم به جباران ودیکتاتورهابفروشد اما اسارت عزیزان دربند خود آزدگی است که نتوانستند خود را به بهایی ناچیز بفروشند درنتیجه زندان را ترجیع دادند که آفرین باید گفت به آنان باانیکه دربندند ولی آزدند .وانهایی که فکرمیکنندآزادند درواقع دربندند.ازجمله احمد خاتمی

-- ابراهیم ملکی ، Aug 15, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)