تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
مجید انصاری:

تجاوز به بازداشتی‌ها «قطعی» است

مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز می‌گوید که «تجاوز» به برخی بازداشتی‌ها «قطعی و اثبات» شده و اسناد و مدارک آن تحویل مقام‌های جمهوری اسلامی شده است.

مهدی کروبی نامزد معترض به نتیجه انتخابات، اولین کسی بود که با انتشار نامه‌ای رسمی، فاش کرد در زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها به برخی بازداشتی‌های حوادث اخیر تجاوز شده است.

او از اکبر هاشمی رفسنجانی خواست که برای بررسی این موضوع کمیته‌ای ویژه تشکیل دهد.


آقای انصاری به خبرگزاری دولتی ایرنا گفت: «با کمال تاسف اینها صحت دارد و آدم باید به قول امیرالمومنین (ع) آرزوی مرگ کند که در جمهوری اسلامی کار به اینجا برسد که چنین فجایعی رخ دهد.»

به گفته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تجاوز به دختران و پسران در بازداشتگاه‌ها «نه یک مورد، بلکه متعدد بوده است.»

علی لاریجانی رئیس مجلس گزارش‌ها در این‌باره را رد کرده و گفته است که در زندان اوین و بازداشتگاه کهریزک «تجاوزی» صورت نگرفته است.

انصاری با تائید محتوای نامه کروبی افزود: «شما به عنوان یک شهروند، وقتی خبر این موارد را می‌شنوید، نباید آرام و قرار داشته باشید. آن هم یکی دو مورد نیست»

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی نیز روز گذشته در واکنش به نامه آقای کروبی، گفت که اطلاعات وی از «تلفن‌هایی که به روزنامه اعتماد ملی» شده، به دست آمده است.

این اظهارات آقای بروجردی با واکنش حسین کروبی پسر مهدی کروبی مواجه شده است. حسین کروبی از این اظهارنظر رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار تاسف کرده است.

مجید انصاری نیز با تائید محتوای نامه کروبی افزوده است: «شما به عنوان یک شهروند، وقتی خبر این موارد را می‌شنوید، نباید آرام و قرار داشته باشید. آن هم یکی دو مورد نیست.»

انصاری: «با کمال تاسف اینها صحت دارد و آدم باید به قول امیرالمومنین (ع) آرزوی مرگ کند که در جمهوری اسلامی کار به اینجا برسد که چنین فجایعی رخ دهد»

مهدی کروبی دو هفته پیش از این در نامه‌ای به آقای هاشمی رفسنجانی نوشته بود: «برخی افراد با دختران بازداشتی با شدتی تجاوز نموده‌‌اند که منجر به ایجاد جراحات و پارگی در سیستم تناسلی آنان گردیده است.»

این نامه آن‌طور که حسین کروبی می‌گوید، ۱۰ روز پس از آنکه آقای هاشمی به آن پاسخی نداد، از سوی مهدی کروبی منتشر شد.

کروبی در نامه خود اشاره کرده بود که با گذشت این مدت، اگر پاسخی به این نامه داده نشود، آن را منتشر خواهد کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز پنجشنبه خود گزارش کرده که هاشمی رفسنجانی نامه کروبی را پیگیری و به آن پاسخ داده است.

این روزنامه نوشته که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نامه مذکور را تحویل آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه داده و وی در پاسخ به آن نوشته است: «در بازداشتگاه‌هائی که زیر نظر قوه قضائیه قرار دارند، چنین رفتارهائی با بازداشت‌شدگان نشده است.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

Be omide roozike hame shanre balaye dar be binim . ....bar jomhodriye eslamy.

-- Farhad ، Aug 13, 2009

امروز در داخل کشور روزنامه ها سخنرانی آیت الله خامنه ای در دیداربا اعضای دفتر رهبری و سپاه ولی امر منتشر کرده اند . ایشان در این سخنرانی چنان صحبت کرده اند که کلا مربوط به گذشته وجنگ بوده است و گویا اصلا در حال حاضر حکومت ایران حکومت آقا صاحب الزمان است و هیچ ظلمی و جنایتی از قبیل تجاوز جنسی بعنف تابت شده بقول حجت االاسلام انصاری در زندانهای وی و نیز شکنجه و کشتار وسیع توسط نیروهای ولی فقیه جمهوری اسلامی صورت نمیگیرد.دز این سخنرانی آیت الله خامنه ای بصورت ضمنی نیروهای خود و محمود احمدی نژاد را به نیروهای حضرت علی علیه السلام و نیروهای میرحسین موسوی حجه الاسلام مهدی کروبی و محسن رضائی را نیز به خوارج که باحضرت علی (ع) جنگیدند ونیز نیروهای معاویه که درجنگ جمل با حضرت علی (ع ) جنگیدند تشبیه کرده است . آیت الله خامنه خود را به فراموشی تصنعی زده اند که حکومت وی شبیه همان حکومت بنی عباس است که حضرت امام موسی کاظم (ع)در مورد آن می فرماید : یا لیت ظلم بنی امیه دام لنا و ظلم بنی العباس فی النار . ترجمه : ای کاش ظلم بنی امیه ( قاتلان امام حسین ع و اصحابش ) برای ما ادامه داشت و ظلم عباسیان ناپدید می گردید. آری خانواده بنی عباس آن همه فجایع بنام اسلام و پیغمبر مرتکب شدند که امروز رژیم آیت الله خامنه ای بنام اسلام بدتر از آن میکند . سید مهدی علوی

-- مهدی ، Aug 13, 2009

واقعا برای شان و منزلت ایران متاسفم که چنین جانیانی در آن رشد و نمو کردند تا اینچنین هموطنان خودشان اعم از دختر و پسر را مورد شکنجه های روحی و جسمی از طریق تجاوز جنسی میدهند.
دولت جمهوری اسلامی با این اعمال وقیحانه و پست خودش را هر چه بیشتر در این باتلاق کثیف فرو برد.
مردم خودتان را برای بزرگترین پیروزی قرن بزودی زود آماده کنید.

-- ماهرخ ، Aug 13, 2009

جنگ علي (ع)با معاويه صفين مي باشد

-- بدون نام ، Aug 13, 2009

پناه میبرم از دست این آخوندای صدرو و مکار به خدای بلندمرتبه
ببین کار این رژیم به کجا کشیده که خود این اشایخ دارن تیشه به ریشه کثیف و کلفت خودشون میزنن.کار جمهوری اسلامی زودتر از
اون چیزی که فکر میکردیم داره تموم میشه.
دوست دارم بیش از پیش مسئولان رادیو زمانه مردم ناآگاه را آگاه کنند،
اونم با استفاده از اخبار صادقانه که حتما همینطور است.
به امید ایران آزاد و سربلند.

-- امیر ، Aug 13, 2009

اطلاعیه دفتر امام زمان
با کمال تاسف و تاثر باطلاع میرساند که بیت حضرت امام واقع در جمکران در تاریخ بیست و پنجم خرداد مورد هجوم لباس شخصی ها و سپاه قرار گرفته است.بگفته شاهدان عینی در این حمله ناجوانمردانه از سلاح جدیدی استفاده شده است که ضد نور نامیده میشود و از روسیه خریداری شده است. یکی از خواص زیان آور این سلاح آنست که موجودات غیبی و جاودانی را که ماورای زمان قرار دارند به موجودات زمینی و فانی تبدیل میکند. حضرت امام زمان پس از این تبدیل جانکاه مورد ضرب و شتم پاسداران قرار گرفته و به نقطه نامعلومی انتقال داده میشوند. تمام مراجعات بیت امام به دادستانی و اوین و دست اندرکارن ملعون حکومت اسلامی منجمله خامنه ای، یزدی و جنتی برای استحضار از محل نگهداری و سلامت امام زمان بی نتیجه میماند تا آنکه دو روز قبل به بیت امام اطلاع داده میشود که جسد آش و لاش شده حضرت را میتوانند در اوین تحویل بگیرند. ضمنا به بیت امام تکلیف میشود که حق برگزاری مراسم عزاداری و تماس با مطبوعات را ندارند. در پایان امیدواریم که ملت ایران ما را مورد ملامت قرار ندهند که در دوازده قرن گذشته هیچ کاری برای آنها انجام نداده ایم و اینکه روحانیت فاسد از ما برای غارت مادی و معنوی آنها سوء استفاده نموده شرمگین میباشیم.

-- دفتر غیابی زمان ، Aug 13, 2009

متاسفم

-- arash ، Aug 13, 2009

ایرانیان مقیم خارج بدانید که این شایعه ساخته خود دستگاه است که انصافاً در مکاری و حیله گری دست شیطان را از پشت بسته است . با همین شایعه ننگین این دو روزه این کثافتها موفق شدند تظاهرات خودجوش جوانها را در تهران کنترل کنند . جوانها که دستگاه با چماق و باتوم و گلوله و دستگیری و شکنجه و کشتار در سیاهچالهای مخوف نتوانست آرام کند این چند روز به دنبال این شایعه ساکت شدند . یک عده بسیجی هم در قیافه سوسول همه جا گماشته اند که تا چند تا جوان شعار میدهند میدوند جلو و می گویند شعار ندهید می برند به شما تجاوز میکنند مگر نامه کروبی را ندیدید؟ خود من امروز عصر با چند تا از دوستان توی میدان تجریش شعار دادیم سه تا از این بسیجی های گریم شده به شکل بچه سوسول دویدند جلو و گفتند: پس خودتون دلتون میخواد ببرند ...... بعد هم یکیشون به عابرین پیاده می گفت شما بیائید اینا رو نصیحت کنید بی عقلند الآن بسیجیا میاند میبرندشون بشون تجاوز میکنند.

-- شهرام ، Aug 14, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)