تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
احمدی‌نژاد پس از اعلام نظر شورای نگهبان درباره انتخابات:

«براندازی نرم در ایران شکست خورد»

محمود احمدی‌نژاد می‌گوید که طرح «براندازی نرم» دشمنان در انتخابات شکست خورده است.

آقای احمدی‌نژاد این اظهارات را یک روز پس از آنکه شورای نگهبان وی را پیروز دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد، ایراد می‌کند.

پیش‌ از محمود احمدی‌نژاد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده بود که «براندازی نرم» در جمهوری اسلامی را در «نطفه» خفه می‌کند.

برخی جریان‌های محافظه‌کار، پیش و پس از انتخابات، میرحسین موسوی و برخی اعضای ستاد وی را به تلاش برای طراحی «براندازی نرم» متهم کرده‌اند.

این جریان‌ها خواستار تحت پیگرد قرار گرفتن آقای موسوی هستند که هواداران وی طی دو هفته گذشته با برگزاری تجمعاتی آرام به نتایج انتخابات اعتراض کرده‌اند.

احمدی‌نژاد می‌گوید که «موج دموکراسی‌ خواهی» مردم ایران، اگر «وارد معادلات سیاسی جهان شود، منافع جبهه استکبار را به مخاطره می‌اندازد.»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، احمدی‌نژاد که در جمع مدیران وزارت اطلاعات سخن می‌گفت، افزود که «ملت ایران» در انتخاباتی که حکم «رفراندوم» داشت، پیروز شده‌اند.

به گفته احمدی‌نژاد «حرکت مثبت و موج دمکراسی‌ خواهی» مردم ایران در این انتخابات «نگذاشت که دشمنان» به اهداف خود برسند.

وی در عین حال افزود که «موج دموکراسی‌ خواهی» مردم ایران، اگر «وارد معادلات سیاسی جهان شود، منافع جبهه استکبار را به مخاطره می‌اندازد.»

مقام‌های ایران در دو هفته گذشته بارها برخی کشور‌های غربی را به ایجاد ناآرامی‌ها در تهران و بعضی شهرهای دیگر متهم کرده‌اند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات، دو روز پیش ادعا کرد که اسناد و مدارکی از دخالت کارمندان محلی سفارت بریتانیا در ناآرامی‌های اخیر در اختیار دارد.

ایران پنج تن از ۹ کارمند این سفارتخانه را همچنان در بازداشت نگاه داشته است. در مقابل، مقام‌های بریتانیایی اعلام کرده‌اند که دخالتی در امور داخلی ایران نکرده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اقای احمدی نژاد یاد اوری نکاتی از سوگند تان در مجلس شورای ملی...که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران درج شده است!
بسم الله الر حمان الرحیم
( من بعنوان رییس جمهور در پیشگاه قران کریم و در برابر ملت ایران بخداوند قادر متعال سوگند یاد میکنم................و خود را وقف خدمت به مردم ..........
و از هر گونه خود کامگی بپرهیزم و از ازادی و حرمت اشخاص وحقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است حمایت کنم............ قدرتی را که ملت بعنوان امانتی مقدس بمن سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و انرا به منتخب ملت پس از خود بسپارم. )
اقای احمدی نژاد برای این یاداور میشوم نکند در این کشتارهایی که را انداخته اید سوگند تان از یاد تان رفته باشد!
موسی

-- بدون نام ، Jun 30, 2009

خبرگزاری فارس در یک
گزارش خبری از مازیار بهاری د رمورد انقلاب مخملی و وابستگی خبرنگاران به دولتهای بیگانه می گوید
براستی اگر خبر نگاران جاسوس هستند پس چرا در مراسم هایی که نیاز دارید انان را دعوت می کنید
خبر گزاری فارس چهره رتوش شده و بزک شده کیهان هست که خط اعتراف را که از زمان شاه شرو ع و در حکومت جمهوری اسلامی شروع شد و در دهه 60 به اوج خود رسید دیگر نخ نما شده است .

دستگیری مازیاربهاری بر خلاف قوانین جاری جمهور ی اسلامی هست
اعترافات وی نیز ارزش قانونی و حقوقی ندارد زیر ا وی بدون حضور وکیل مدافع مجبور به این اعترافات شده است
چرا اجازه ندادند خبرنگاران مستقل در مراسم حضور داشته باشند . زیرا خبرنگاران جاسوس نیستند .فهم دارند سیاست می دانند و سوالاتی می کنند که مشخص می شود این شوهای تلویزیونی است که کرامت انسانی را و حقوق فرد و بشر را نقض می کند
خبرگزاری فارس زمینه ساز یک کودتا بر علیه نیروهای مترقی و میانه رو که اکثریت آنا ن مسلمان بودند هست خبر گزاری فارس سخنگوی خط خوارج هست که برداشت ارتجاعی از اسلام دارند برداشت خشونت طلبانه و در حالی که اقلیت هستند بر اکثریت حکومت می کنند و هیج نقدو اعتراض را بر نمی تابند .
خبرگزاری فارس نیز به سرنوشت کیهان دچار می شود باید این جریان انحصا ر طلب کافر
پوشاننده حق را ) تحریم کرد .
هم احمدی نژاد و هم خبر گزاری فارس بخوبی می دانند که این یک حرکت خودجوش بود که بر اثر حماقت استبدادیون که مردم را خس و خاشاک تلی می کردند و نقشی برای آنا ن قائل نبودند به وجود اوردند و هیج ربطی به انقلابات مخملی ندارد
روزنامه هارتز در روزهای اول نوشت سازمان سیا غافلگیر شده است و بدنبال خبر در اینترنت هست .

بهتر است که با شعور وکرامت مردم ایران بازی نکنید و به رای انا ن احترام بگذارید .

سعید سلطا نپور
روزنامه نگار ایرانی کانادائی


-- تحریم خبرگزاری فارس خط دهنده کودتای خونین دولت انحصار ، Jun 30, 2009

رای ما رو دزدیده داره با هاش پز میده. دروغگو و دیکتاتوروخجالت بکش منتظرت تو اروپا هستیم.

-- بدون نام ، Jun 30, 2009

احمدی‌نژاد تو این چهار سال حکومتت چه کار برای اقتصاد این مملکت انجام دادی ؟
میزان بیکاری تا چه اندازه کاهش پیدا کرد؟
تو و امثال تو با حوچیگر در این سی سال توانسته اید حکومت را با چماق سر پا نگهدارید.
حالا دمکراسی را تعریف میکنی ؟منتظر ضربه بعدی باش که نه تو مانی و نه اربابت.
اگر امروز مردم در خیابانها کوچکترین خواسته شانرا اینگونه جواب گرفتند. فردا جواب امثال
تو را خواهندداد...................................

-- بدون نام ، Jun 30, 2009

اخبار تهران

حكومت نظامي اعلام نشده در تهران: اگر چه در روزهاي اخير، تعداد چشم‌گيري از نيروهاي رنگارنگ سركوبگر جمهوري اسلامي خيابان‌هاي تهران را به اشغال خود درآورده بودند، و در برخي مناطق ايست‌هاي بازرسي ايجاد شده بود، ولي ديروز در خيابان‌ها و ميادين اصلي تهران، اين نيروها بيشتر از پيش بودند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، در ميدان ونك ايست بازرسي برپا شده و ماشين‌ها و مسافرين را كنترل مي‌كردند.
بر مبناي خبرهاي رسيده تمام راه‌هاي ورود به شهر تهران به شدت مراقبت شده، و تمام ماشين‌ها بدون استثناء بازرسي مي‌شوند. به هر كسي كه مشكوك شوند، سريعا بازداشت شده و به مركز بسيج انتقال داده مي‌شود.

حمله مردم به مسجد قيطريه: روز دوشنبه هفته گذشته، مبارزين به پايگاه بسيج و سپاه در مسجد قيطريه كه مركز نيروهاي سركوبگر رژيم در منطقه است، حمله كرده و مزدوران حاضر در آن جا را خلع سلاح كردند.

-- بدون نام ، Jun 30, 2009

اخبار دانشگاه‌ها

دانشكده حقوق تهران جنوب: روز گذشته تعدادي از دانشجويان اين دانشكده، در اعتراض به عملكرد قوه قضائيه و سكوت اساتيد اين دانشكده، دست به يك تحصن اعتراضي زدند. در جريان اين تحصن چند دانشجو در رابطه با حقوق زندانيان سخنراني كردند. اين تحصن اعتراضي با خواندن سرودهاي "ياردبستاني" و "اي ايران" به پايان رسيد.
آزادي تعدادي از دانشجويان: تعدادي از دانشجوياني كه روز شنبه هفته گذشته در ميدان آزادي دستگير شده بودند، پس از يك هفته با سپردن وثيقه‌هاي سنگين، آزاد شدند. گفتني است كه آثار ضربات باتوم و شكنجه بر بدن آن‌ها، پس از يك هفته هنوز قابل ديدن است.
دانشگاه اصفهان: رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان، خسارت وارده به دانشگاه را در جريان حمله نيروهاي امنيتي و لباس شخصي دو ميليارد تومان برآورد كرد. وي همچنين در رابطه با دانشجويان دستگير شده، گفت، تعداد زيادي از اين دانشجويان آزاد شده‌اند، ولي هنوز تعداد ديگري در زندان بسر مي‌برند.
بسیجی‌ها دفتر انجمن دانشجويی را به آتش کشیدند: خبرنامه امیرکبیر گزارش داده است که دفتر انجمن اسلامی دانشگده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان روز پنج‌شنبه، هنگامی که اکثر دانشجویان با پایان یافتن امتحاناتشان، دانشگاه را ترک کرده بودند، به صورت مخفیانه و با ریختن بنزین به آتش کشیده شده است.

پس از گذشت مدتی از آتش سوزی، ماموران حراست دانشگاه به همراه ماموران لباس شخصی در محل حادثه حضور پیدا کرده و به بررسی حادثه پرداختند اما مانع از حضور اعضای این انجمن برای بررسی وقایع شدند.

-- بدون نام ، Jun 30, 2009

الهی تو نرم نرمک رئیس جمهور دائمی ایران بشوی و بعد از تو هم پسرت و نوادگانت در این پست خطیر (!) جایگزین تو بشوند و خلافت خامنه‌ای هم به وارث برحق او و نوادگانش برسد و اسرائیل و اسرائیلیان از درآمد نفتی ایران که شما (به اسم کمک به فلسطین و لبنان و طالبان) دو دستی به آنها تقدیم می‌کنید تا ابدالآباد بهره‌مند شوند و جای همگی شما عزیزان و سربازان گمنام امام زمان که حتماً در بهشت برین و در کنار حوریان خواهد بود و حساب ملت ایران هم که پاک است: همگی هم‌اکنون در دوزخ به سر می‌برند و نیازی به نفرین اینجانب ندارند به حمدالله الرب العالمین!

-- لطیف ، Jun 30, 2009

دلم می خواهد یکی پیدا شود و این فرد دروغگو ظالم و جنایت کار را به درک واصل کند تا مجبور نباشیم چرندیات و خزعبلات و توهماتش را هر روز از صدا و سیما و سایتهای دیگر بشنویم.

-- سهند ، Jun 30, 2009

چقدر يك انسان مي تواند تا اين حد سقوط كند به نظر مي آيد گوبلز دولت هيتلر نيز روسفيد شده است.

-- باهماد باور ، Jun 30, 2009

خوب محمود جان خودتو زورتپون کردی. ولی بدان کخ ما آرام نخواهیم نشست و به زودی به ذبالمه دان تاریخ خواهی پیوست

-- داریوش ، Jun 30, 2009

ببینم زمانه اون عکس جدیده؟ یعنی محمودجون دماعشو عمل کرده؟ یه مترونیم ازش بریدن؟

-- اورینب ، Jun 30, 2009

بسيار بعيد مي دانم ايشان معني موج دموكراسي خواهي را بدانند. در مورد شكست برندازي نرم هم كه كسي ادعايي درباره ي آن نداشت، ايشان تازه دور اول را ديده اند، شاه نامه آخرش خوش است.

-- خشايار ، Jun 30, 2009

Na Agha Kodeta pirouz shod.

-- بدون نام ، Jun 30, 2009

من پیشنهاد میکنم،روزی مراسم تنفیذ ریاست جمهوری احمدی نژاد مردم هم به سوی محل سکونت آقای موسوی رفته ،حکم تنفیذ ایشان را صادر کنیم.
ناصر از بلژیک.

-- naser ، Jul 1, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)