تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

آیت‌الله خامنه‌ای: کوتاه نمی‌آییم

آیت‌الله علی خامنه‌ای امروز چهارشنبه گفت که حکومت ایران در برابر اعتراضات کوتاه نمی‌آید.

به گزارش صداوسیمای ایران، رهبر جمهوری اسلامی این مطلب را امروز در دیدار با چند تن از نمایندگان مجلس ابراز کرده‌است.

محمود احمدی‌نژاد: انتخابات ایران نقطه عطف بلند در تاریخ بشریت و شیوه حکومتداری ایران الگوی جهان است

وی در این دیدار افزوده‌است که وی در مورد انتخابات اخیر «بر اجرای قانون پافشاری کرده و خواهد کرد» و «هم نظام و هم مردم زیر فشار کوتاه نخواهند آمد.»

وی از نمایندگان مجلس خواست تا با دولت احمدی‌نژاد همکاری کنند، با آن مهربان باشند و به این دولت سخت نگیرند.

«ایران الگوی جهان است»
به گزارش شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی، محموداحمدی‌نژاد نیز امروز با نمایندگان مجلس شورا دیدار کرد.

وی در این دیدار انتخابات ۲۲ خرداد را «نقطه عطف بسیار بلند در تاریخ بشریت» نامید و گفت که «شکل و روش و نتایج انتخابات ۲۲ خرداد، لیبرال‌دموکراسی آمریکا را که از آن به عنوان ابزار سلطه استفاده می‌شد درهم شکست و امروز شیوه حکومتداری ایران اسلامی به عنوان الگو در جهان مطرح شده‌است.»

به گزارش روزنامه ایران محمود احمدی‌نژاد قرار است در تاریخی میان ۲۶ ژوئن تا ۱۹ اوت به عنوان رئیس جمهور آینده ایران در مقابل نمایندگان مجلس سوگند یاد کند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اندر بار سخنان دکتراحمدینژاد تفال به مثنوی زدیم، آمد:
شیخ! ورد نیک آورده ای لیک
سوراخ دعا گم کرده ای

تفسیرنا اینکه جناب دکتر که تازگیها سید هم شده، یادش میرود گاهی از کدام سو... حرف بزند.

الهی آمنا به فضلک و ...

-- اورینب ، Jun 24, 2009

.... به خاطر قدرت حاضر به انجام جنایاتی هستی که روی خبیث ترین دیکتاتورهارا سفید کردی.
نفرین بر تو و حامیات

-- بدون نام ، Jun 24, 2009

باید به خامنه ای گفت که ترور,قتل عام, کودتاو خفقان مردم که سرچشمه قدرت تو هستند راهی جز سراشیب زباله دانی تاریخ برایت باقی نگذاشته . بچرخ با بچرخیم ای ستمگر.

-- ایرانی ، Jun 24, 2009

ما را مانند بره می دانند و سکوت بره ها برایشان خوشایند تر است .اندکی صبر سحر نزدیک است و خون جوانان پایمال نمی شود مطمئن باشید

-- بدون نام ، Jun 24, 2009

روزی را می بینیم که تکه بزرگت گوشت خواهد بود رهبر مسلمین جهان تویی؟؟؟‌پس همگی برخیزیم و این دین مبین را از زمین ریشه کن کنیم.

-- N ، Jun 24, 2009

آقای خامنه ای!
گفتید کوتاه نمی آیید! نباید هم کوتاه بیایید! در جهت منافع مردم و خواسته هایشان حرکت نکردن و بر خواسته خود ودار و دسته خویش پافشاری کردن ؛ خصیصه و خصلت بارز دیکتاتوریست.
مگرمعاویهُ منافق که مثلا خلیفهً مسلمین هم بود ؛ منافع مردم را در نظر می گرفت؟ مگر هیتلر از مواضع خود و حزبش کوتاه آمد که شما بیائید!؟ یاموسولینی یا رضا خان میر پنج و یا پینوشه درشیلی وحتا استالین با همه ادعاهای تو خالی هوادار پرولتار یا بودنش و یا ..... ویا....و یا... نه آقا ! آن گاندی بود که نمی خواست خون از دماغ کسی بریزد ....و پیامبر اسلام از ظلمی که بر یک زن غیر مسلمان رفته بود (بحث یک گوشواره بود) به فغان آمد کجاست آن مبارک ؛که ببیند دختری جوان در میان اهل امتش خونش روی کارنامه اعمال شمایان،نقش میزند (ندا آقاسلطان...ندای مظلومیت ،ندای ایران). میبینید! شما هم چون تمام عَلم داران دیکتاتوری و فاشیسم، بنا بر ماهیت ضد توحیدی و ضدانسانی خود بنا بر قانون جماد و مرداب «کوتاه نخواهید آمد» .
امام هستید!؟ باشید آقا! ائمهُ کفر در کلام خدا هم مزمت می شوند و آنان کسانی هستند که مُهری نهاده شده بر دلهایشان و هماره با اصل «حرکت » در ستیزند و نقض می کنند جهان قانونمند و جاری را ...امامان کفر ....سردمداران مثلث شیطانی زور وزر وتزویر ند،متحجر و سود جو .
آقا! مردم ...مردم!!!!! راه نیاندازید ....این اولین بار نیست که قرآنها سر نیزه می روند . ماهیت اصلی خویش را نمی توانید بیش از این پشت صورتک مزورانه و ریایی «مرد خدا»پنهان سازید ! بترسید از داوری بترسید از روز داوری : از مکافات عمل غافل مشو .....گندم از گندم برو ید جو ز جو
جهان قانونمند است و آنکه قانونمندیها را نقض میکند کافر است ...حتا اگر بر پیشانی اش داغ مُهر سیاه بزند . خداوند از حق خود میگذرد اما از حق الناس نمی گذرد در مقام یک مادر به شما هشدار می دهم .... آه مادران این آب وخاک دامان تقوایتان !!! را به آتش خواهد کشید ....در آتش پشیمانی خواهید سوخت و در پیشگاه داور ، تنهایی عظیم و سیاهی خواهید داشت و با همه داشته های زمینی تان همان هوالابتر خواهید بود ... فقیر در تمام ابعاد معنا ی کلام.
ایرانیان زیر فشار از پا در آمده اند.وای از قطره خون مظلومی که بر زمین بریزد .با کشتار نمیتوانید اصل الهی حرکت را نقض کنید زمانی که با خون ندا خیابان را رنگ زدید ،هزار هزار کبوتر قاصد از حنجرهُ جوانش به پرواز و آواز در آمدند تا دنیا از زمزمه شان پر گشت .« مردن عاشق نمیمیراندش ...در چراغی تازه می گیراندش»
آقای خامنه ای ! اگر شمایان ریگی به کفشتان نبود در مقابل بررسی و بازرسی مجدد انتخابات که خواست تعدد کثیری از ملت بود مقاومت نشان نمی دادید. آیا جیفهّ دنیا ارزشش را دارد که انسان روحش را بفروشد؟ دلم نمیخواهد حتا یک لحظه جای شما باشم ! عجب عاقبتی !
(باران از آلمان

-- baran ، Jun 24, 2009

من فکر می کنم آقای احمدی نژاد مالی خولیای شدید ناجوری داره چون خیلی خیال پردازه. بهتره به جای حرکات سیاسی اول ایشونو پیش یک روانکاو خوب ببریم. ایران تنها کشوریه که رییس جمهورش بهترین دلقک مردمه. یه جا درمیاد میگه سیاست های اقتصادی دنیا خرابه باید درستش کرد. اگه این بخواد سیاست های اقتصادی دنیارو درست کنه میره میگه ما تو دنیا هیچ مشکل اقتصادی نداریم. این چند نفری هم که بیکار شدند خس و خاشاکند. اگه قرار باشه حکومت های دنیا حکومت ایرانو الگو قرار بدند جهان دوباره مثل اروپای تو قرون وسطا خواهد شد که باید واسه نجات دادنش پی یه رنسانس جهانی باشیم.

-- بهار ، Jun 24, 2009

رو که نیست سنگ پای قزوینه یک مشت جانی به مردم حکوت می کنند. بیش از این هم از این ها انتظار نمی رود

-- بدون نام ، Jun 24, 2009

این رهبر جنایتکار و حیله گر و ... آرزوهایی در سر دارد که حکومتی شبیه به سوریه و کره شمالی در ایران ایجاد کند که رهبری را در این نظام فاسد اسلامی موروثی کند و حاج مجتبی، پسرش را جانشین خود کند و داشتن رئیس جمهوری فرمانبردار از لزومات این آرزو است! خواب دیدی ولی خودکامه و ...، ملت ایران بیدار است و این خواب را بر تو حرام خواهد کرد.
اکبر،

-- Akbar ، Jun 24, 2009

ننگ ابدی بر شما بر شما قاتلان جوانان ما. بر شما شکنجه گران. بر شما دروغگویان. بر شما خائنان.................

-- زن ایرانی ، Jun 24, 2009

رهبرا جانم فدایت

برید بمیرید با این حرفای مزخرف.......

-- جعفر ، Aug 18, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)