تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد، رضایی و اعلمی ثبت‌نام کردند

محمود احمد‌ی‌نژاد برای حضور در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ثبت‌نام کرد.

آقای احمدی‌نژاد در چهارمین روز ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری دهم، با حضور در ستاد انتخابات کشور، باردیگر خود را نامزد تصدی پست ریاست جمهوری کرد.

رئیس جمهوری ایران پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت که «برای خدمت به مردم» اعلام آمادگی کرده است و «هیچ منابع مالی، برای تبلیغات ندارد و اگر هم داشت ضرورتی نمی‌دید در تبلیغات هزینه کند.»

آقای احمدی‌نژاد همچنین از طرفداران خود خواست که به دیگران تعرضی نکنند و یا علیه دیگری صحبت نکنند و اگر کسانی «درجهت تخریب فضای سالم انتخابات حرکت و این فضا را تخریب کنند، هیچ ارتباطی با بنده ندارند.»


وی اظهار داشت: «کسانی که می‌خواهند بنده را معرفی کنند، فقط عملکردها را بگویند؛ آن هم اگر لازم است، و این مسئله را نیز در حد واقعیات بگویند و کسی حق ندارد بزرگ‌نمایی کند.»

رئیس جمهوری ایران گفت که «کسی حق ندارد در برابر انتقادات درست و بیان برخی از ضعف‌ها که طبیعی یا غیرطبیعی است مقاومت کند.»

پیش از وی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و اکبر اعلمی، نماینده تبریز در مجلس ششم ثبت‌نام کرده بودند.


به گزارش خبرگزاری ایسنا، محسن رضایی، امروز جمعه اولین چهره شاخصی بود که در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و نام خود را برای رقابت‌های انتخاباتی ثبت کرد.

آقای رضایی در جمع خبرنگاران بر پیگیری ایده «دولت ائتلافی» تاکید کرد. وی دلیل انحلال ستاد دولت ائتلافی را، رفع شائبه فعالیت این ستاد برای کاندیداتوری خودش عنوان کرد.

فرمانده پیشین سپاه پاسداران، رقیب خود در این دوره از انتخابات را «فقر و بیکاری برشمرد» و گفت: «آقای موسوی و کروبی جزو سرمایه‌های انقلاب هستند و آقای احمدی‌نژاد هم جوان پرکاری است.»

اعلمی: احمدی‌نژاد کشور را به لبه پرتگاه رساند
اکبر اعلمی، نماینده مردم تبریز در مجلس ششم نیز دیگر دومین چهره‌ شاخصی بود که امروز برای ثبت‌نام در رقابت‌های انتخاباتی به وزارت کشور رفت.

وی که صلاحیتش در دوره هشتم مجلس رد شده بود، به خبرنگاران گفت: «هراسی از رد صلاحیت شدن ندارم و معتقدم ملت ایران خود بهترین ناظر برای تائید یا رد صلاحیت است.»

آقای اعلمی در عین حال از ساخت فیلم تبلیغاتی‌اش با عنوان «میکروفونش را خاموش کنید» از سوی طرفدارانش خبر داد.

وی که در دوران نمایندگی بارها میکروفونش از سوی رئیس مجلس قطع می‌شد، گفت: «باورنکردنی است که پس از هشت سال نمایندگی ما توانستیم در جمهوری اسلامی صاحب میکروفن شویم.»


اعلمی با بیان این‌که ما در آستانه «بحران مقبولیت و مشروعیت» هستیم، «ناکارآمدی» برخی و «عدم پاسخگویی» طیفی در مقابل مردم را دلیل ایجاد این شرایط دانست.

وی گفت: «احمدی‌نژاد کشور را به لبه پرتگاه رساند و ۳۰ سال به عقب باز گرداند.»

ثبت‌نام از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از چهار روز پیش در ایران آغاز شده و تا فردا (شنبه) ادامه خواهد داشت.

به گفته کامران دانشجو، رئیس ستاد انتخابات کشور تا عصر امروز جمعه تاکنون ۲۲۹ نفر نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند.

انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران ۲۲ خرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

Share


در همین رابطه:
انتقاد از پوشش خبری ثبت‌نام نامزدها
نام‌نویسی نامزد‌های انتخابات آغاز شد

نظرهای خوانندگان

از شور و شوق دیدن این نمایشها که فقط هر چهار سال تکرار می شود در پوست خود جا نمی گیرم!! از شنیدن اینکه احمدی نژاد خود را «بنده» می نامد و می خواهد برای مردم «بردگی» کند و از شنیدن اینکه رضایی اورا که هم سن بابا بزرگ من است «جوان» پرکار نامیده و می خواهد خود فقر و بیکاری را نابود کند و از اطلاع از اینکه اعلمی میخواهد از لبه پر تگاه ما را بسوی «مشروطه و مقبوله» وعده داده شده ببرد می خواهم پر بکشم و به اسمانها پر وازکنم که شاید خدا بخواهد سقوط کرده و از بین بروم که ٤ سال نباشم که دیگر دروغهای بزرگتر و بیشتری بشنوم.

-- بدون نام ، May 8, 2009

اينترپل، (پليس بين المللی)، در ارتباط با انفجار ناشی از بمب گذاری در يک مرکز يهوديان در آرژانتين در تعقيب «حاج رضائی» است. این حاج آقا که نامش به عنوان تروریست ثبت شده است! چگونه می خواهد و یا می تواند رئیس جمهور کشوری مانند ایران شود؟ وای به حال آن ملت که رهبران آن از این قماش هستند.
حجره پارچه فروشان،

-- hojre daran ، May 8, 2009

کسی به غیر اعلمی ارزش رای دادن ندارد و اگر نباشد شرکت کردن در انتخابات معنی ندارد.

-- یه دوست ، May 8, 2009

مطمئنا اعلمی اصلحترین و بهترین گزینه است

-- حامد ، May 10, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)