تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد نامزد جبهه پيروان خط امام

جبهه پیروان خط امام و رهبری، محمود احمدی‌نژاد را به عنوان کاندیدای رسمی خود انتخاب کرد.
دبیران ۱۴ گروه اصولگرای عضو این جبهه در نشست سراسری امروز خود، در خصوص انتخاب معرفی نامزد مشترک برای دهمین انتخابات ریاست جمهوری به اجماع رسیدند.

خبرگزاری فارس این خبر را به نقل از علی‌رضا صابر کوچک‌سرایی، دبیرکل جامعه اسلامی کارگران اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حبیب‌الله عسگراولادی، دبیرکل جبهه خط امام و رهبری موضع رسمی این جبهه را روز شنبه در یک نشست مطبوعاتی اعلام خواهد کرد.

«جامعه روحانیت مبارز» و «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» دو تشکل سنتی اصولگرایان هنوز نظر خود را در خصوص معرفی کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری آتی اعلام نکرده‌اند

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، از دیگر گروه‌های اصولگرا نیز امروز با صدور بیانیه‌ای محمود احمدی‌نژاد را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود در دهمین انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.

در بیانیه این حزب اصولگرا، ویژگی‌هایی همچون «عدالتخواهی، استکبارستیزی، اعاده عزت ملی و پیگیری استقلال حقیقی» دلیل این انتخاب عنوان شده‌است.

«ترک انفعال در برابر غرب، شرمنده نبودن از طرح شعارهای انقلاب، دور بودن از گرایش‌های سکولاریستی و پایداری در موضوع هسته‌ای» از دیگر دلایل حمایت این جمعیت از محمود احمدی‌نژاد عنوان شده‌است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از سایر نیروهای اصولگرا دعوت کرده‌است «با اعلام حمایت صریح خود از احمدی‌نژاد، زمینه نشاط و حرکت اصولگرایان را فراهم آورند.»

اسدالله بادامچیان هفته گذشته با اشاره به ملاقات‌ دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با محمود احمدی‌نژاد از بالا بودن رأی احمدی‌نژاد در نظرسنجی‌های بین اصولگرایان خبر داده بود.

«رایحه خوش خدمت» نیز پیش از این محمود احمدی‌نژاد را به عنوان نامزد رسمی خود در انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده بود.

«جامعه روحانیت مبارز» و «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» دو تشکل سنتی اصولگرایان هنوز نظر خود را در خصوص معرفی کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری آتی اعلام نکرده‌اند.

هفته گذشته غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران از به توافق نرسیدن اعضای جامعه روحانیت مبارز در حمایت از نامزدی احمدی‌نژاد خبر داد. وی انتقادات جامعه روحانیت مبارز به سیاست‌های دولت نهم را دلیل این تصمیم عنوان کرد.

محمد غروی، عضو جامعه مدرسین نیز در گفت‌وگو با تارنمای اینترنتی این تشکل سیاسی گفت: «این جامعه، هنوز در خصوص انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به تصمیم مشخصی نرسیده و همچنان در حال بررسی موضوع است.»

دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران ۲۲ خرداد سال جاری برگزار می‌شود.

Share

نظرهای خوانندگان

شعار جبهه پیروان خط امام و رهبری را ملاحظه بفرمائید! «عدالتخواهی، استکبارستیزی، اعاده عزت ملی و پیگیری استقلال حقیقی» دلیل انتخاب مجدد حاج محمود عنوان شده است. اگر کسی چیزی از این شعارها فهمید؟ لطف کنند بقیه را هم در جریان بگذارد. این جبهه پیروان خط امام و ولی فقیه خودشان هم نمی دانند چه می گویند! چند تا لغت را بدنبال هم می گذارند، بعد می گویند، یا حسین به امید تو و بقیه هم تکبیر می فرستند. از این نمایش کمدی تر در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود.
جبهه پیروان حقیقی عزت ستیزی و استقلال عدالت استکباری، پیگیران راه امام و بیت ولایت و رهبری،

-- Jephe Ezat va Aziz ، Apr 24, 2009

پس خواسته هاي مردم چه ميشود

-- arash ، Apr 25, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)