تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

آنجلینا جولی و بازی در فیلم‌های جنایی

آنجلینا جولی ستاره مشهور هالیوود، قراردادی را با شرکت فوکس ۲۰۰۰ برای بازی در سری فیلم‌هایی که بر اساس رمان‌های تریلر- جنایی پاتریشیا کورن ول ساخته خواهد شد، امضا کرده است.

کمپانی فوکس تمام حقوق ۱۶ رمان جنایی پاتریشیا کورن ول، جنایی‌نویس سرشناس آمریکایی را خریداری کرده و آنجلینا جولی، نقش قهرمان محوری آنها که بازرس زن باهوش اما بداخلاقی به نام «کی اسکارپتا»است را بازی خواهد کرد.

این نخستین بار است که فیلمی بر اساس رمان‌های پرفروش و معروف خانم کورن ول ساخته می‌شود.


قبل از این، کمپانی کلمبیا در سال ۱۹۹۲ امتیاز ساخت فیلم «ظالم و غیرعادی»، چهارمین رمان خانم کورن ول را برای سینما خریده بود و قرار بود دمی مور نقش اسکارپتا را بازی کند اما این فیلم هیچ‌گاه به مرحله تولید نرسید.

آنجلینا جولی هم‌اکنون سرگرم خواندن سناریویی است که بر اساس کتاب مصور پرفروش «تحت تعقیب» نوشته شده و تیمور بکمامبتوف آن را کارگردانی می‌کند. جولی در این فیلم، برای دومین بار در کنار بازیگر بریتانیایی جیمز مک ایووی بازی خواهد کرد.

فیلم بعدی او نیز «سالت» به کارگردانی فیلیپ نویس خواهد بود که بر اساس فیلمنامه برایان هلگلند (فیلمنامه نویس «محرمانه لوس آنجلس») ساخته خواهد شد. قرار بود تام کروز نیز در این فیلم بازی کند اما با کناره‌گیری او از پروژه، لیف شرایبر جانشین وی شده است.

Share

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)