تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«کارگزاران از موسوی حمایت می‌کند»

حسین مرعشی از تصمیم حزب کارگزاران مبنی بر حمایت از میرحسین موسوی در انتخابات آینده ریاست جمهوری خبر داد.

میرحسین موسوی نخست وزیر پیشین یکی از نامزد‌های انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران است که ۲۲ خرداد ماه سال‌جای برگزار می‌شود.

علاوه بر حزب کارگزاران، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت ایران اسلامی نیز با صدور اطلاعیه‌هایی از نامزدی میرحسین حمایت کرده‌اند.

آقای مرعشی که سخنگوی حزب کارگزاران است، امروز یکشنبه به خبرگزاری ایلنا گفت که اعضای این حزب برای حمایت از نامزدی موسوی در انتخابات به توافق رسیده‌اند.


وی علت حمایت کارگزاران از آقای موسوی را «ضرورت تغییر در روند مدیریتی کشور، ایجاد نشاط سیاسی، دفاع از نظام و ارزش‌های اصیل انقلاب» اعلام کرده است.

به گفته آقای مرعشی، حزب کارگزاران پس از دیدار با میرحسین موسوی با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی حمایت از نامزدی وی در انتخابات را اعلام خواهد کرد.

انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران ۲۲ خرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
مهدی کروبی و میرحسین موسوی دو نامزد مطرح در این دوره از انتخابات هستند که صلاحیت آنها باید از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تائید شود.

Share


در همین رابطه:
حمایت مجاهدین انقلاب از موسوی

نظرهای خوانندگان

نظر مافیای موًتلفه، عسگراولادی مسلمان و شرکاء در باره رئیس جمهور آینده چیست؟ صدائی از این جناح حجره داران بازار شنیده نمی شود! منتظر رفسنجانی هستند که خود را کاندید کند؟ یا اینکه منتظر بیت ولایت اند که تصمیم بگیرد؟
ممد کلیمی،

-- Mammad kalimi ، Apr 12, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)