تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

توقف انتشار هفته‌نامه گل‌آقا

انتشار دوره جدید هفته‌نامه گل‌آقا متوقف شد.

دوره جدید انتشار این هفته‌نامه از ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ آغاز شده بود.

پوپک صابری‌فومنی مدیرمسؤول هفته‌نامه گل‌آقا در آخرین شماره این نشریه با عنوان «سخن آخر» دلایل این تصمیم نوشته است.

در قسمت‌هایی از این مطلب آمده است: «اردیبهشت سال ۱۳۸۳ با شما عهد کردم تا توان دارم چراغ مؤسسه گل‌آقا را روشن نگه دارم و نشریات را سر موقع به دست شما برسانم و تا امروز به این عهد وفادار بودم. انتشار مجلات گل‌آقا، برگزاری دو دوره جشنواره کمدی گل‌آقا، راه‌اندازی بخش انیمیشن، سایت گل‌آقا، چاپ کتاب‌های طنز و کاریکاتور، برگزاری کلاس‌های آموزشی و... بخشی از فعالیت‌های پنج سال گذشته بود. از شما خوانندگان وفادار مهربان گل‌آقا می‌خواهم همین را از من بپذیرید که دیگر نمی‌توانم، خسته‌ام. از دلایل خستگی چیزی نمی‌گویم... از من بپذیرید که با خستگی نمی‌توان بر انتشار یک مجله طنز سیاسی مدیریت کرد.»


خانم صابری در ادامه با اشاره به نیمه تعطیل شدن مؤسسه فرهنگی گل‌آقا بعد از توقف انتشار هفته‌نامه، برگزاری سومین جشنواره فیلم کمدی گل‌آقا و یا انتشار کتاب‌های طنز، صحبت در این موارد را به فرصتی دیگر موکول کرد و افزود تنها راه ارتباطی با مخاطبان گل‌آقا در حال حاضر سایت گل‌آقا به نشانی www.golagha.ir است.

وی در پایان از همه کسانی که به هر دلیلی از آثار گل‌آقا رنجیده‌اند پوزش خواسته، از کسانی که در این راه سخت به مؤسسه گل‌آقا کمک کرده‌اند تشکر کرده و برای کسانی هم که در این سال‌ها کمکی نکرده‌اند و «چوب لای چرخ گل‌آقا» گذاشته‌اند، راه راست آرزو کرده است.

دوره جدید هفته‌نامه گل‌آقا بعد از شش سال، ۲۶ اردیبهشت ۸۷ منتشر شد و با ۲۰ شماره به انتشار خود پایان داد.

کیومرث صابری فومنی، در سال ۱۳۶۹هفته‌نامه فکاهی گل‌آقا را بنیان گذاشت که تحولی در ادبیات طنز و کاریکاتور ایران به حساب می‌آمد. صابری بعدها ماهنامه گل‌آقا و سپس بچه‌های گل‌آقا را منتشر کرد.

Share
در همین رابطه:
نشریات گل‌آقا تعطیل شد

نظرهای خوانندگان

شما كه ميخواستيد برويد چرا آمديد؟ آن موقع خسته نبوديد؟ آنها كه اين همه سال از شما حمايت كرده اند انتظار "دو كلمه حرف حساب" و راست دارند.
به نظر من آمدنتان اشتباه بود نه رفتنتان.

-- علي علوي ، Dec 23, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)