تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
به منظور اطلاع‌رسانی به همه کسانی که نگران حال دکتر سعید حجاریان هستند

«جان بیمار من در خطر است»

دکتر تقی اسدی

اینجانب دکتر تقی اسدی، متخصص مغز و اعصاب و یکی از اعضاء تیم پزشکی‌ای هستم که در عرض ده سال قبل با زحمت بسیار زیاد، آقای دکتر سعید حجاریان را مورد درمان اختلالات ناشی از اصابت گلوله به سرشان قرار داده‌ایم.

در نتیجه این سوء قصد، ایشان دچار آسیب بخش‌هایی از مغز، نخاع و هم‌چنین عروق مغز شدند. حاصل این آسیب‌ها اختلال تکلمی، راه رفتن، و درد می‌باشد.


عکس: روشن نوروزی

با درمان‌های دارویی متعدد، فیزیوتراپی، کار درمانی و گفتار درمانی ایشان را تا حدی تحت کنترل در آوردیم.‌ درمان‌های ایشان دائمی، و بدون وقفه بوده و همچنان در حال انجام است‌. هرگونه وقفه در هر یک از این جنبه‌ها می‌تواند موجب آسیب بلافاصله و یا غیر قابل برگشتی برای ایشان بشود.

با تماسی که با همسر پزشک ایشان داشتم، گزارشی از وضع روحی بسیار بد و کاهش واضحی در قدرت جسمی ایشان به اطلاع اینجانب رسید. سیستم‌های خارج از دستگاه عصبی ایشان احتیاج به ملاقات فوری پزشک داخلی دارد.

به‌علت محرمانه بودن اطلاعات پزشکی‌، اینجانب از افشاء جزئیات پزشکی پرونده ایشان معذورم، ولی می‌توانم اذعان کنم که بازداشت ایشان می‌تواند منجر به خطر جانی غیرقابل جبران برای ایشان شود.

با در نظر گرفتن جنبه‌های انسانی، از همه کسانی که قادر به کمک به ایشان می‌باشند اکیداً درخواست می‌شود که در آزاد‌سازی و یا انتقال ایشان به محل مناسبی ـ منزل ـ که بتواند درمان‌های روزانه‌اش را گرفته و از زیر فشار روانی حبس انفرادی در آید، کوشش نمایند. بار دیگر تأکید می‌کنم جان بیمار من در خطر است. خواهشمند است به اخطار پزشکی اینجانب توجه فرمائید.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)